Víkend rychle utekl jako každý,a zase tu bylo pondělí. Jenže tenhle víkend se něco stalo, a já musím mlčet jinak by se Bella asi zbláznila ,a musí být právě naopak v klidu když za 5 měsíců rodí.
Je ráno, pondělí po 6h. Vzbudil mě budík,vstala jsem a šla si udělat ranní hygienu. Pak jsem se šla nasnídat, a pomalu jsem šla do školy.Když jsem přišla do třídy,uviděla jsem že je Bella nějaká smutná. Sedla jsem si na své místo a řekla:
Ahoj děje se něco??Bella: Celou noc jsem Alexe neviděla ,když byl ten večírek.
Já: Neboj určitě s nikým nebyl!
Bella: Počkat! Cože? On s někým byl?
Já: Ne co blbneš, vždyť tě miluje! Nikdy by tě nepodvedl
Bella: Od pátku se mi neozval, už nevím co mám dělat. Dneska jdu kupovat postylku nechceš jít semnou?
Já: Jo ráda pujdu
Po škole jsme se vypravili do města. Koupili jsme ještě pár oblečků,a pak jsme šli na tu postylku.Nemohli jsme se rozhodnout ,ale nakonec jsme koupili tuto.
Pak jsme šli k Belle a snažily se ji složit.
Moc nám to nešlo, a tak nám pomohl Bellin otec.Bylo už po 19h a už jsme musela jít domů. Hned jak jsem přišla domů, tak jsem po večeřela měla jsem kůře s hranolkama+tatarka.
Pak jsem si šla dát sprchu,ani jsem si toho nevšimla když jsem se otočila strašně jsem se lekla,za mnou stál Derek.
Pak jsme se spolu osprchovali, Derek mi napěnil záda, a já jemu. No ve sprše jsme určitě byli přes hodinu.
Po sprše jsem se oba osušili a lehli si do postele. Povídali jsme si hlavně o Belle a Alexovi.
Za chvíli jsem o sobě nevěděla ,usnula jsem v Derekovém náručí a on v mém.
******************************************
Konec sedmadvacáté kapitoly, doufám, že se vám líbila 😂
ČTEŠ
Láska na střední
RomanceAhoj,jmenuju se Emma.Učení mi nikdy moc nešlo hlavně fyzika. Moje třídní učitelka mi domluvila doučování . Brala jsem to jako že tam budu jen tak sedět a spát. Ale na doučování začal chodit kluk z vedlejší třídy.