22. Hádka

2.7K 108 3
                                    

Už oblehly dva dny, Derek mi stále neodpovídal na zprávy a ve škole se se mnou nebavil. Už mě to lezlo krkem. Chtěla jsem se s ním usmířit, ale schválně se mi vyhýbal.

Je ráno, úterý po 6h ráno,vstala jsem, a šla se probudit sprchou. Pak jsem se převlékla a šla se nasnídat,pořád jsem čekala že se mi Derek ozve,ale neozval. Každým dnem jsem byla více a více nervózní.

Bylo kolem 7:15 ,a tak jsem pomalu šla do školy. Překvapivě konečně jsem ve škole uviděla Bellu. Běžela jsem za ní a pořádně ji objala.

Taky mě objala, už ji šlo pomalu vidět bříško. Šli jsme do třídy a povídali jsme si, měli jsme si toho tolik co říct.

O přestávkách jsme byli pořad spolu,Derek dneska nebyl ve škole. Měla jsem o něj starost.

Když konečně pro dnešek skončila škola přemýšlela jsem ,co budu dělat.

Šla jsem za Alexem jestli náhodou neví, kde je Derek.

Ten se na mě podíval a řekl:
Jasně že vím, ten se mi svěřuje ze vším.

Já: Výborně zavedeš mě za ním?

Alex: OK tak pojď.

Rozloučila jsem se s Bellou a šla s Alexem. Přišli jsme k jednomu starému domu. Alex zavolal na Dereka a ten vylezl z toho domu.

Vůbec jsem nemohla Dereka poznat.
Byl jiný, a kouřil.

Šla jsem k němu blíž, Alex mezitím odešel.

Já: Od kdy kouříš??

Derek: teprve jsem začal, co tu sakra děláš?

Já: Mám to tebe strach!

Derek: Najednou?

Já: Proč ses změnil?

Derek: Byla potřeba ne??

Já: Ale mezi námi se to nezměnilo že ne?

Derek: Hele podívej, já nevím.

Já: Ale já tě miluju Dereku.

Derek: To je tvůj problém, víš co radši si zbal svých pět švestek a vypadni.

Já: Začala jsem na něho křičet že je ubožak.

Rozbrečela jsem se a utekla domů.

Když jsem přišla domů čekala na mě Bella. Pozvala jsem ji dál, pak mě požádala jestli u nás nemůže být dvě noci. Prej ji rodiče vyhodili, naštvali se na sní skrz to těhotenství.

Udělala jsem ji místo na zemi a rozložila si spacák. Pomohla jsem ji vybalit věci, a pak jsem si šli udělat něco k jídlu.

Uvařily jsme si špagety na večeři. Za nedlouho přišla Mamka, byla  unavená z prace ,a tak si šla hned lehnout.

Po jídle jsme umyly nádobí, a postupně jsme se šli osprchovat. Bella šla první a já hned po ni.

Sedly jsme si obě na moji postel, a pustili jsme si pár dílů ulice.

Nakonec jsme si pustili jen 3díly. Bella pak usnula, a tak jsem vypla noťas a šla taky spát.
******************************************
Konec dvaadvacáté kapitoly, snad se vám líbila 😉😊😇😚😎

Láska na středníKde žijí příběhy. Začni objevovat