Poslední dobou je Derek jiný.
Nevolá mi, a když mu něco řeknu nevšímá si toho.Je ráno,pátek 7:00,vstala jsem ,a hned jsem šla do koupelny. Udělala jsem si ranní hygienu a šla se obléct.
Pak jsem šla do kuchyně,vzala jsem si jen rohlík do pusy, a běžela do školy.
Přišla jsem o 10min později, takže druhý pozdní příchod.Bella polospala, klepla jsem do ní. V hodině jsme si jen šeptem povídali.
Celý den ve škole byl nudný,třetí hodinu přišel Derek. Omluvil se že byl u doktorky a dal ji omluvenku.
Když byla konečně přestávka ,šla jsem za ním a řekla jsem mu:
Ahoj děje se něco??Derek: Ahoj, nic všechno je v pohodě
Já: Tak proč se mi vybíháš?
Derek: To není pravda jen,mi před třemi dny umřel děda. A jsem z toho hodně špatný. Nezlob se.
Já: Jo v pohodě.
Sedla jsem Derekovi na klín, a objali jsme se. Za dvě minuty zase začalo zvonit.
Škola docela rychle uteklo, bylo už 14h, a tak jsme si všichni tři někam vyrazili.Bella nabídla kino, souhlasili jsme a tak jsem si zarezervovali na 15h mimi šéf.
Zašli jsme jen domů zanést batohy ,a hned jsme vyrazili ke kinu.Pak jsme si koupili jen popcorn, za chvíli nás začali pouštět do sálu.
Sedli jsme si až do poslední řady,chvíli jsme si povídali a pak to začalo. Film trval asi 2h.
Po kinu jsme se zastavili do cukrárny. Bella si dala čokoládový pohár, a ja jahodový,a Derek zmrzlinový.
Bylo už kolem 18h, a tak jsme šli pomalu domů. Bella šla přímo domů, já a Derek jsme se ještě šli projít do parku.
Sedli jsme si na lavičku, a povídali si,chvíli jsme se líbali a pak jsme už šli taky domů.
Když jsem přišla domů, mamka už byla v práci. Udělala jsem si špagety, a pak umyla nádobí.
Dala jsem si rychlou sprchu, a šla si už lehnout.
******************************************
Konec dvaatřicáté kapitoly,snad se vám líbila. 😊
ČTEŠ
Láska na střední
RomanceAhoj,jmenuju se Emma.Učení mi nikdy moc nešlo hlavně fyzika. Moje třídní učitelka mi domluvila doučování . Brala jsem to jako že tam budu jen tak sedět a spát. Ale na doučování začal chodit kluk z vedlejší třídy.