Už oběhly 3 dny, Jimmy se mi neozýval. Ani mi nenapsal sms aby mi to vysvětlil,už jsem to barala že je mezi námi konec.
Je ráno, pondělí 6:30, nejhorší na tom bylo že jsem musela jít do školy. A ještě na doučování fyziky. Vstala jsem z postele a šla do koupelny. Příprava mi trvala asi 10min, pak jsem se šla převléct.
Na sebe jsem si vzala džíny, tričko, mikinu. Hned jak jsem se oblékla namířila jsem si to do kuchyně. Na jídlo jsem neměla ani pomyšlení. Vypila jsem jen ovocný čaj ,a šla pomalu do školy.
Hned jak jsem přišla ke škole zahlédla jsem Jimmyho jak se líbá s nějakou holkou. Nevšímala jsem si toho a šla do šatny,pak jsem je zahlédla jak šli do šatny usmívaji se na sebe. Naštvaně jsem vyletěla z šatny, cestou jsem narazila do nějakého kluka. Oba jsme spadli na zem.
Omluvila jsem se mu a pomohla jsem mu posbírat věci. Pak jsem šla hned do třídy,měla jsem moc dopisování. Když všichni odešli a já jsem čekala v šatně až si mě učitel vyzvedne na doučování ,tak jsem zahlédla Jimmyho jak drží nějakou blondýnu kolem pasu.
Pak přišel učitel k moji šatně a ukázal mi směr že mám jít do učebny. Přišla jsem ke dveřím. Neměla jsem odvahu je otevřít ale musela jsem. Otevřela jsem dveře a rozhledna se po třídě.
Jimmy seděl úplně až v zadu a vedle sebe měl tu blbku. Ve druhé řadě seděl kluk úplně ten samý, do kterého jsem vrazila ráno u šaten.
Sedla jsem si třetí řady a čekala až přijde učitel. Naštěstí to dlouho natrvalo,hned jak vstoupil do třídy tak rozhodl, že dneska bude skupinová práce po dvou.
Nic jiného mi nezbývalo musela jsem si sednout za tým klukem v druhé řadě. Pak k nám přišel učitel a vysvětlil nám co máme dělat.
A pak řekl:
jo a Emmo tohle je Derek. Je na této škole nový přišel ve středu a taky mu nejde fyzika ,tak bude chodit na doučování.Podala jsem mu ruku a řekla: Já jsem Emma
Derek mi taky podal ruku a řekl: Těší mě Emmo já jsem Derek.
Pak jsme se už daly do práce. Já jsem psala a Derek mi to diktoval. Pak když skončilo doučování, tak jsem se chystala domů. Derek se mě zeptal jestli nechci jít s ním na zmrzlinu.
Ani jsem neváhala a odmítla to,řekla jsem mu ahoj a šla jsem domů.
Když jsem přišla domů hodila jsem tašku na zem a šla se napít Coly která byla v lednici,asi 2 min jsem pila. Pak jsem vzala batoh ,a šla k sobě. Lehla jsem si na postel ,a jen tak se dívala do bílé zdi.
Celé odpoledne jsem trčela doma, ale tak s kým jsem měla jít ven s Janou se nebavíme, Jimmy má tu svoji blondýnu. Hned jak jsem si na to vzpomněla ,zase jsem se rozbrečela.
U třela jsem si slzy a vysmrkala se. Pak jsem si dala sprchu, a po sprše jsem na sebe hodila pyžamo. Chvíli jsem se učila aj, beztak mi to zase zítra neodpustí. A tak se to radši našprtám.
Učila jsem se asi hoďku a něco. Ještě jsem si procvičila fyziku. Bylo kolem 18h,měla jsem hlad tak jsem si udělala tvarohový knedlíky. Po jídle jsem umyla nádobí.
Za chvíli přišla máma, pojedla knedlíky ,které zbyli a chvíli jsme si povídali.Bylo kolem 20h, a tak jsme se dívali na zprávy. Byla jsem docela unavená ,a tak jsem šla už k sobě. Lehla jsem si do postele a přitulila se k mému slonečku a usnula jsem.
*******************************************
Konec dvanácté kapitoly 😚
ČTEŠ
Láska na střední
RomanceAhoj,jmenuju se Emma.Učení mi nikdy moc nešlo hlavně fyzika. Moje třídní učitelka mi domluvila doučování . Brala jsem to jako že tam budu jen tak sedět a spát. Ale na doučování začal chodit kluk z vedlejší třídy.