Vzbudila jsem se kolem 11h dopoledne,Bella už byla vzhůru.
Šla jsem se podívat jak to vypadá po včerejším večírku.
Čekala jsem bordel jak v prasečárně.
Ale všude bylo uklizeno a nikdo nespal na zemi.Šla jsem ven,viděla jsem Dereka jak uklízí.
Šla jsem za ním ,a chtěla jsem si sním promluvit.Prej skoro všichni odešli kolem 9h ,a Bella a Alex mu pomohli uklidit ,a odjeli před hodinou. Objala jsem ho a řekla mu o včerejšku.
Derek se na mě podíval s otevřenou pusou.Ze zbytkem úklidu jsem mu pomohla,pak nám docela vyhládlo ,a tak jsme snědli chlebíčky které zbyli ze včerejška.
Bylo už kolem 13h,měla jsem trochu obavy jestli to Bella nezjistila.
Pomalu jsme balili věci a za pak jsme jeli domů,rozloučili jsme se ,a každý se šel domů vyspat.
Když jsem přišla mamka nebyla doma,dopis na lednici odemě nebyl takže to četla.
Hodila jsem tašku do pokoje,osprchovala se a šla si lehnout.Vzbudila jsem se až nějak po 16h.
Máma už byla,vlastně mě vzbudila,jak umývala nádobí,šla jsem za ní.Každý detail jsem ji říkala o včerejším večírku. Mamka jen poslouchala a ohřívala mi oběd v mikrovlnce.
Měla jsem řízek a bramborový salát.
Měla jsem takový hlad ,že bych klidně vyjedla celou lednici.Po obědě jsem umyla nádobí,a napsala Derekovi.
Já: Ahoj miláčku nešel by jsi dneska do kina?
Derek: Ano rad, výber nějaký film nejdříve na 18h.
Já: OK
........................................................................Zapla jsem noťas, a našla si stránku kina. Zarezervolala jsem dvě místa na Mumii na 21h.
Napsala jsem to Derekovi ,aby mě čekal před barákem.
Bylo už kolem 20:40 ,a tak jsem se začala pomalu chystat.
Trochu jsem se upravila,namalovala, a už jsem mohla vyrazit.Pár minut jsem čekala na Dereka.
Pak přišel,pozdravili jsme se,a šli do kina.
Než film začal ještě jsme si koupili popcorn, a pak jsme už šli sednout.Tento film se mi líbil, a byl hodně zajímavý. Sice jsem neviděla to hlavní kvůli Derekovi ,ale jinak to bylo super.
Měli jsme docela hlad,a tak jsme si šli na kebab,dali jsme si to v tortile.
Byl ještě horký ,a tak jsme se šli ještě projít do parku,už jsem na něj měla velkou chuť.
Sedli jsme na lavičku ,a šli jíst.Derek jako vždycky král,ale já s jídlem nepospíchám,radši si to vychutnám.
Za chvíli jsme šli pomalu domů,rozloučili jsme se a Derek se dal do odchodu.
Rozběhla jsem se za ním ,a chytla ho za ruku.Nakoukla jsem k nám domů, máma už spala. Šli jsme do vnitř,vešli jsme do koupelny a oba se vyslékly.
Napustila jsem vanu ,a běžela do kuchyně pro víno a skleničky.Pak jsme si oba lehli do vany a pili u toho víno. Trochu jsme to s vínem přehnali začali jsme se strašně smát až se vzbudila máma.
Byla docela dost naštvaná,vyhodila Dereka a zabouchla dveře.Hodila jsem na sebe osušku ,a šla do pokoje, otevřela jsem okno aby mohl Derek do vnitř. Pak jsem ho zavřela a, začali jsme se dravě líbat. Lehli jsme si na postel ,a znovu se začali líbat u toho jsem Dereka vyslékla a on mi sundal osušku.
Pak si lehl mezi mé nohy a,....
začalo to, bylo to úžasné.Sice jsem byla trochu opilá ,ale aj tak jsem si to užila.
Po asi 20 minutovem milování jsme oba usnuli.
************************************Konec šestadvacáté kapitoly. Doufám že se vám líbila. Budu de těšit na další kapitolu😊😇😀😉😄😎😚
ČTEŠ
Láska na střední
RomanceAhoj,jmenuju se Emma.Učení mi nikdy moc nešlo hlavně fyzika. Moje třídní učitelka mi domluvila doučování . Brala jsem to jako že tam budu jen tak sedět a spát. Ale na doučování začal chodit kluk z vedlejší třídy.