29. Chybíš mi

2.6K 101 0
                                    

Už oběhl měsíc, po Belle se mi stýskalo víc a víc. S Derekem je to stejné ,milujeme se a jsme spolu šťastní. Alexe už skoro nevídáme,přešel na jinou školu.

Je ráno, čtvrtek 7h, hned jak jsem vstala šla jsem se nasnídat. Po snídani jsem se už jen převlékla, a šla do školy.

Cestou jsem potkala Dereka, přivítali jsme se a pokračovali v cestě. Když jsme přišli do školy, do minuty zvonilo. První hodinu jsme měli čj.
Psali jsme diktát, naštěstí mi to dopadlo na 2 a Derek měl 3.

Zbytek hodin stálo za prd,nakonec to rychle uteklo. Po škole jsme šli já a Derek do cukrárny.

Ale potkali jsme nechtěné lidi. U pokladny jsme zahlédli Alexe s jeho novou přítelkyní.
Radši jsem se na něho neotáčela, s Derekem jsme přemýšleli ,co budem dělat o víkendu.

Alex s tou jeho kolem nás prošli ,a ani se na nás nepodívali.

Pořad mi to rachotilo v hlavě s tou Bellou.
A když jsem si na ní vzpomněla, tak jsem ji rovnou napsala. Naposled jsme si spolu volali v neděli večer.

Já: Ahoj Bello, jak se vede?

Bella: Ahoj Emmo, jo mám se docela dobře ct?

Já: Jo taky,zrovna jsem na tebe myslela.

Bella: To je od tebe moc pěkné,přemyšlela jsem jestli bych mohla přijet další víkend?

Já: Jasně že ano ,budem mít velkou radost oba.

Bella: Dobře tak pak někdy si zavoláme,ted moc nemám čas vybíráme, kočárek tak ahoj.

Já: Ahoj                             

Asi hodinu jsme seděli v cukrárně, a pak jsme pomalu šli. Nakonec jsme se domluvili ,že pojedeme​ na výlet. Šli jsme si koupit jízdenky na vlak,rozhodli jsme se že pojedeme​ do Brna.

Bylo už kolem 18h, a tak jsme šli pomalu ke mě.
Máma měla noční ,a tak jsme tam byli sami.

Udělala jsem nám špagety,po jídle jsem umyla nádobí ,a šla se osprchovat.

Byla jsem docela unavená, a tak jsem si už šla lehnout. Derek se ještě chvíli učil ,a pak si šel taky  lehnout.
*****************************************
Konec devětadvacete kapitoly,snad se že vám líbila😚

Láska na středníKde žijí příběhy. Začni objevovat