Je ráno, pátek 7:00,hned jak jsem se vzbudila utíkala jsem do koupelny, udělat ranní hygienu. Pak jsem vzala rohlík do pusy ,a běžela do školy.
Přišla jsem o pět minut později, omluvila jsem se učitelce a, sedla si na své místo vedle Belly.
Já a Bella jsme psali test z češtiny, ze které jsme se včera vykroutily.
Bella měla za 3 a já za 5,hlavně to nesmí mamka zjistit. Už jsem se začínala těšit na náš večírek ,ale v tom jsme měli přepadovku,já opět za 5.
A tak jsem šla po vyučování za učitelem ,a řekla mu že s tým doučováním končím.
Učitel kývl a řekl: ale naposledy půjdeš v pondělí ano.Já: Dobře pod podmínkou že mi dáte z testu 4-.
Učitel: Dobře ,ale jen že jsi to ty.
Podala jsem mu žákovskou a přespal mi známku.
Pak už byl naštěstí konec školy,Alex,Bella, Derek mě čekali před školou. Domluvili jsme se že se potkáme u mého baráků kolem 18h.
Rozloučili jsme se a každý šel domů.
Když jsem přišla domů, tak jsem se šla osprchovat a trochu jsem doma uklidila.
Bylo kolem 16:00,měla jsem ještě dvě hodiny čas.
Pak mi zavolal Alex, řekl všem lidem ať přijedou přímo k té chatě přesně 22:00.
Souhlasila jsem.Zabalila jsem si ještě pár věcí, a dala tašku ke dveřím.
Měla jsem docela hlad, v ledničce už nic nebylo. Udělala jsem si vajíčko na měkko.
Když jsem pojedla hned jsem umyla nádobí, a napsala mámě na lednici dopis. (Ahoj mami, já a pár mých přátel budeme u nás na chatě, vrátím se zítra večer pa).
Bylo už 17:50, šla jsem se převléct ,a pak jsem ještě jedno všechno překontrolovala.
Pomalu jsem šla před barák, už na mě čekali.Přišli jsme na nádraží,vlak nám jel za 10min. Cesta trvala hodinu a půl, poté jsme čekali na autobus. Když jsme přišli na chatu bylo už po 21h. Za hodinu jsme měli návštěvu.
Dali jsme se co nejdříve do práce,asi za půl hodiny přišel od Dereka známý s tou hudbou.
Všechno jsme to zapojili,no půl hodina rychle utekla ,a už jsme měli návštěvu.
První jsme si všichni připili šampaňským, a pak už se to rozjelo.
Já a Derek jsme hlavně tancovali a nalévali ostatním vino,a další alkohol.Ani jsem si nevšimla kde je Bella, a tak jsem se šla za ní podívat. Prošla jsem koupelnu, záchod, a můj pokoj nebyla tam.
Pak jsem vlezla do ložnice,viděla jsem spíš načapala Alexe zrovna u toho. Byla tam tma a tak jsem doufala ,že je tam sním Bella.Šla jsem si sednout na houpačku, která je na dvoře,ale za chvíli jsem si všimla že na druhé je Bella.
Už mi to bylo jasné,zkoušela jsem na to nemyslet ,ale nějak to nešlo.
Povídali jsme si spolu ,a já se snažila co nejvíc ji tam udržet hlavně aby je nenačapala.Bylo už kolem 3 ráno, skoro všichni už spali. Bella ta šla spát ke mě do pokoje a já sní. Alex se vlezl s Derek na manželskou, a ostatní spali buď na pohovce nebo na zemi.
Já jsem ještě nespala,pořád jsem nad tím přemýšlela. Mohla to byt Bella,ale to by mi zase řekla:proč jsem tam vlezla bez zaklepání.
Nakonec jsem usnula až po 5 ráno.
******************************************
Konec pětadvacáté kapitoly, snad se vám líbila,a bavila vás. 😉😊😚😎😜😝
ČTEŠ
Láska na střední
RomanceAhoj,jmenuju se Emma.Učení mi nikdy moc nešlo hlavně fyzika. Moje třídní učitelka mi domluvila doučování . Brala jsem to jako že tam budu jen tak sedět a spát. Ale na doučování začal chodit kluk z vedlejší třídy.