Už uběhl měsíc,Bellin porod se blížil.
Už měla aj naplánovány termín ,a ten byl dneska.Je ráno, pátek 7:00,vstala jsem a dala si rychlou sprchu, pak jsem si udělala ranní hygienu a šla jsem se nasnídat.
Poté jsem na sebe hodila nějaké oblečení, a běžela do školy.
Přišla jsem zase pozdě, Bella už seděla v lavici. Pozdravili jsme se,a dávaly pozor co říká učitel.
Když byla třetí přestávka, Bella začala mít bolesti. A tak jsme zavolali záchranku. Chtěla jsem jet sní, ale musela jsem ještě dvě hodiny ve škole vydržet.
Hned jak skončila škola, jela jsem za Bellou.
Nevěděla jsem kde přesně je, a tak jsem se ptala. Nakonec jsem ji našla, ležela na pokoji a telefonovala asi s mámou.Hned jak mě uviděla, položila to a začala mi říkat novinky.
Prej už asi dneska porodí,asi dvě hodiny jsem u ní seděla. Pořád kolem nás chodily sestry ,a kontrolovaly Bellu.Pak už jsem musela jít domů,rozloučili se a šla jsem.
Když jsem přišla domu máma uklízela v obýváku. Šla jsem do kuchyně ,abych ji nezavazela, a ohřála jsem zapékané brambory.
Po večeři jsem umyla nádobí, a šla trochu mamce pomoct. Asi za hodku jsme měli cely byt uklizený.
Šla jsem se osprchovat, a pak jsem si lehla do postele a zavolala Belle. Volali jsme spolu asi do jedné ráno. Pak už jsem šla spát.
Asi za čtyři hodiny mě vzbudila SMS.
Bylo na ni:Bella: Tak už je LiLi na světě😘😀
*****************************************
Konec třiatřicáté kapitoly,doufámže se vám aspoň trochu líbila 😀
ČTEŠ
Láska na střední
RomanceAhoj,jmenuju se Emma.Učení mi nikdy moc nešlo hlavně fyzika. Moje třídní učitelka mi domluvila doučování . Brala jsem to jako že tam budu jen tak sedět a spát. Ale na doučování začal chodit kluk z vedlejší třídy.