Je ráno, středa 7:00,hned jak jsem se vzbudila, tak jsem se podívala na mobil jestli mi nenapsal Jimmy.
Ale žádný zmeškaný hovor, žádné zprávy.Šla jsem do koupelny vyčistila jsem si zuby.
A převlékla jsem se,na sebe jsem si dala černé legíny,tričko s potisky a šedou mikinu.Pak jsem šla na snídani, měla jsem sendvič. Vůbec jsem neměla chuť k jídlu, byla jsem nervózní co je s Jimmem.
Bylo kolem 7:20 ,a tak jsem šla do školy.
Po cestě jsem nepotkala Janu ,a za to jsem byla ráda.Přišla jsem ke škole a tam stál Jimmy s Janou. Když jsem je viděla tak mě bodlo do srdce. Hned jsem za ním šla, Janu jsem odstrčila od Jimmyho.
A Jimmymu jsem dala facku.Jimmy: co to děláš? Lásko
Já: lásko jo?
Jimmy: vysvětlím ti to.
Já: Tak vysvětluj hodně rychle.
Jimmy: Včera moje babička potkala ve městě Janu ,a její mamku ,a tak nějak se zakecaly.
A babička je pozvala k nám, a tak nějak jsme se včera z kamarádili.Já: To nemyslíš vážně Jano?
Jana: Tak jsme kamarádi tobě to snad vadí?Rozběhla jsem se do třídy,sedla jsem si na své místo a začala brečet.
Hned jak Jana vlezla do třídy šla k moji lavici a řekla:
Víš většinou z
kamarádství bývá vztah,a mě se Jimmy líbí a já, mu taky včera mi to řekl ,když jsme se líbali.Já: to není pravda lžeš!!
Jana: Jimmy už se potřeboval zbavit panictví,a ty by jsi mu stým nepomohla.Odstrčila jsem ji od sebe a utekla na záchod. Začala jsem ještě víc brečet.
Pak začalo zvonit na hodinu,začalo mě bolet pod břichem.
Snažila jsem se stát ,ale spadla jsem na zem ,a bouchla jsem se do hlavy.
Upadla jsem do bezvědomí.O přestávce mě našla učitelka v louží krve. Zavolala záchranku,sanitka byla u školy do 5 minut.
Naložili mě na lůžko ,a vezli mě k sanitce. Všichni se dívali co se stalo.Jimmy za mnou běžel, a snažil se být u mě co nejdíl.
Dál mi do mé ruky svůj náramek,a zmáčkl mi ruku ,aby mi jeho náramek nevypadal.Probudila jsem se v nemocnici na pokoji,vedle mě byla nějaká holka.
Pak přišla sestra a požádala mě abych nevstávala.
Já: co se stalo?Sestra: spadla jsi na záchodě a bouchla jsi se do hlavy máš otřesk mozků.
A měla jsi slepák ,tak tak že ti nepraskl ,takže ho máš venku.Já: aha a či je ten náramek?
Sestra: prej ti ho dál nějaký kluk, když tě dávali do sanitky.
Já: aha.Za chvíli jsem usnula,vzbudil mě mámin hlas. Když jsem otevřela oči ,tak u mě seděla ,a hladila mě.
Já: ahoj mami
Máma: ahoj zlatíčko.
Jak ti je? Bolí tě něco?
Já: ano srdce.
Máma: ty si zamilovaná do toho kluka ,co byl u tebe v pokoji?
Já: anoMáma: to bude v pohodě,tady máš pár věcí.
A mobil máš v tašce,pořád ti zvoní ,asi ti vola tvůj ctitel.Já: to je možný, moc děkuji.
Mamka: nemáš zač hlavně odpočívej,už budu muset jít,opatruj se.
Já: budu ahojSotva co máma odešla se vzbudila ta holka vedle mě ,a podívala se na mě.
Zavřela jsem oči ,a zkoušela usnout.
Za tři hodiny mě vzbudil doktor,aby mě prohlédl.
Byla jsem trochu mimo.Doktor mě prohlédl,a pak mi sestra pomohla vstát. Konečně jsem si došla na záchod. Cestou do postele jsem si vzala mobil z tašky a lehla si do postele. Měla jsem 10 zmeškaných hovoru.
Nechtěla jsem sním mluvit a tak jsem mu napsala SMS.
Já: Jsem v pohodě!!
3min
Jimmy: Měl jsem o tebe strach
Já: spal jsi s Janou??
20min
Jimmy: Cože? Samozřejmě že ne. Vždyť mám tebe.
Já: ale cucali jste se že?Na tuto otázku neodpovídal,z oči mi začali téct slzy. Začala jsem tomu věřit, co mi řekla dneska Jana. Vypla jsem mobil, a šla se podívat z okna.Ale nakonec mi to nedalo a zase jsem ho zapla.
A měla jsem zprávu:
Jimmy: ne necucali.Já: nevěřím ti
Jimmy: já tě miluju Emmo, nikdy bych tě nepodvedl.
Já: Nevěřím ti,víš co běž si za ní.Bylo kolem 17h a sestra nesla té
vedlejší holce večeři, mě donesla čaj.
Konečně jsem se mohla napít.Po chvíli jsme se spolu seznámily, jmenuje se Kate ,a je ji 15 let.
Už tu leží skoro měsíc,má gynekologické problémy a docela vážné. Byla jsem ráda ,že jsme si rozuměly.Bylo kolem 18h ,a tak jsme si pustili televizi. Zrovna dávali comeback, Kate se skoro všemu smála ,ale já se jen usmívala.
Vůbec mi nebylo do smíchu, Jimmy vůbec neodpovídá. Začínám mít strach že je to pravda.Asi za hodinu jsme šli spát.
******************************************
Konec sedmé kapitoly, snad že se vám líbila😊
ČTEŠ
Láska na střední
RomanceAhoj,jmenuju se Emma.Učení mi nikdy moc nešlo hlavně fyzika. Moje třídní učitelka mi domluvila doučování . Brala jsem to jako že tam budu jen tak sedět a spát. Ale na doučování začal chodit kluk z vedlejší třídy.