5. Nehoda

4.9K 169 4
                                    

Celou noc jsem nespala, slyšela jsem, jak máma celou noc telefonuje a pláče.

Je ráno, pondělí 6:00,máma mě vzbudila.
Byla jsem docela ospalá ,protože jsem usnula až ve 4 ráno. Trochu jsem se divila, proč mě máma budí tak brzo. Ale když jsem viděla, že jí s oči tečou slzy radši jsem se neptala.

Šla jsem se nasnídat, a máma si vařila kafe.
A pak řekla: víš včera se stala nehoda.

Já: jaká?
Máma: včera večer jak jel strýc z práce, tak do něj nabouralo auto.
Cestou do nemocnice umřel, celou noc jsem mluvila s tvoji tetou.
Musí to byt pro ní moc hrozné.
Mama: Víš co?
Pojedeš se mnou k tetě?
Já: Dneska?
Mama: Omluvím tě ze školy.

Já: Dobře. Pojedu aby jsi nejela sama.
A hlavně chci vidět tetu.

Strýce jsem měla moc ráda, byl tichý, ne moc společenský. Ale byl moc milý a každého měl rad.
Šla jsem se převléct a připravit na odjezd. Do kapsy jsem dala jen mobil abych mohla odepisovat Jimmymu.

Teta bydlí daleko,cesta autem trvala hoďku a něco.Cestou k tetě jsem si s mámou povídali, ani jsem si nevšimla že mi napsal Jimmy.

Jimmy: Ahoj Emmo, jakto že nejsi ve škole? Stalo se ti něco?
2min
Já: Ahoj, nezlob se včera mi umřel strýc ,tak to s mámou špatně neseme. Jedem k tetě je na tom zle.

Jimmy: aha tak to je mi moc líto.
Víš tam to včera.
minuta
Já: ano mě se to líbilo.
4s
Jimmy: vážně? Víš já ti chci něco říct.
Já: tak mi to řekneš zítra
5min
Jimmy: dobře.

Přijeli jsme k tetě 8:30,přišly jsme ke dveřím,zazvonily, a čekaly.
Pak přišla teta otevřít, pozvala nás dal a přivítala se snami. Teta zatím uklízela věci po strýcovy a tekly ji slzy z oči.
Trochu jsme ji stým pomohly. Až když jsme skončily, bylo kolem 12h.

A tak teta začala dělat oběd, asi za hoďku jsme obědvali. Teta nemá moc rada dlouhé vaření,takže jsme měli špagety.
Byly docela dobré, po obědě jsem tetě pomohla s nádobím, aby si mohla popovídat s mamkou i když nevím, co když spolu volali celou noc.

U tety jsme byli ještě dvě hodiny a pak jsme pomalu jely domů. Musela jsem se trochu učit,dneska spolužáci psali z té ajiny,a já to budu psát zítra.

Rozloučily jsme se,a pak jsme jely.
Domů jsme dojeli 16:40, hned jak jsme přišli tak jsme doma trochu uklidily. Rano na to nebyl čas.

Šla jsem si dát sprchu, a hodila jsem na sebe už pyžamo. Namířila jsem si to do pokoje ,lehla jsem si do postele ,a chystala si pustit film.
Ale v tom jsem zaslechla jak někdo něco hází do okna. Tak jsem vstala a šla se podívat,před barákem stál Jimmy.

Ještě že bydlim v prvním patře, otevřela  jsem okno a Jimmy vlezl oknem do mého pokoje.
Ještě ani ne zavřel okno, a už mě začal líbat. Taky jsem ho začala vášnivě líbat, postupně jsme se dostali až do postele. Ještě že jsem zamkla dveře.

Jimmy se mi podíval do oči a řekl : Emmo jsem do tebe úplný blázen.
Ja: já do tebe taky Jimmy ,nemůžu na tebe přestat myslet.
Zase jsme se začali líbat, sedla jsem si na Jimmyho, a vyslékla mu tričko.
Jimmy mě svalil na postel a vysleknul mě celou,já udělala to samé.
Poprvé na mě ležel kluk, a k tomu nahý. Byl to úžasný pocit,pořád jsme se libali.

A v tom ze mě vypadlo: víš já jsem, ještě panna.

Jimmy: já panic, neboj nebudu na tebe spěchat, je to na tobě.

Jimmy mi vlezl pod kapnu, a přitulil se ke mne. Z dneška jsem byla docela dost unavená, a tak jsem usnula v Jimmovém náručí,a on zase v mém.
*******************************************
Konec páté kapitoly 😉😇😃

Láska na středníKde žijí příběhy. Začni objevovat