Už uběhly tři měsíce,pomalu se blížil Bellin porod.
Alex byl poslední dobou jiný,Bella se bála jestli ji nepodvádí.Já a Derek jsme Belle co nejvíc pomáhali,trávili jsme sní každou volnou chvíli.
Je ráno, sobota po 9h,vstala jsem,a napsala Derekovi SMS.
Dobré ráno miláčku ,nepůjdem dneska odpoledne ven?Derek: Dobré ráno lásko moje ,jasně v parku 14h??
Já: OK a vezmem sebou aj Bellu jo
Derek: Dobře
Napsala jsem ještě Belle.
Já: Ahoj Bello nechceš jít se mnou a s Derekem dneska ven ?
Bella: Jo ale nechci vás otravovat!
Já: Ty nikdy! V parku 14h?
Bella: Jo to by šlo
Já: Dobře budu se těšit ahoj
Bella: Ahoj
Dala jsem si ráno rychlou sprchu ,a pak se šla nasnídat. Po snídani jsem doma trochu poklidila ,aby mamka zas nebreptala.
Čas uplynul jako bylo 13h. Šla jsem si ohřát oběd měla jsem svíčkovou. Po obědě někdo zazvonil u dveří. Běžela jsem otevřít a za dveřmi byl Derek s velkou taškou.
Obejmula jsem mu a pozvala ho dál.
Prej se strašně pohádal s otcem a ten ho vyhodil z baráků. Utišila jsem ho ,a řekla mu že u nás může zůstat co nejdíl.
Ale pak se na mě podíval a řekl:
Načapal jsem Alexe s jinou!Naskočila mi husí kůže, já myslela že to bylo jen jednou a že byl opilý. Ale bohužel jsem se pletla.
Derek: A viděla ho Bella, teď si myslí že jsme to věděli díl než ona.
Já: Do háje, jdu ji napsat sms.
Já: Ahoj Bello je mi to moc líto ,já a Derek jsme o tom opravdu nevěděli, kdyby jo tak ti to řekneme.
Bella: Ty jsi to věděla prej si je načapala na tom večírku!! Víš co ty mi taky vlez na záda.
A je to v hájí,tohle mě nejvíce trápilo.
Bella je teď na všechno sama.Derek si mezitím vybaloval věci ,a já jsem se snažila dovolat Belle. Ale zbytečně, Bella měla vyplý mobil.
Šla jsem umýt nádobí a dala Derekovi oběd. V žádném případě jsem nechtěla přijít o nejlepší kamarádku kvůli Alexovy který ji podvádí.
Derek si šel ještě něco zařídit a já jsem si šla promluvit s Bellou. Zazvonila jsem chvíli nikdo neotvíral pak otevřela Bella,a hned zase zavřela.
Sedla jsem si na schody a čekala až otevře dveře. Za nedlouho je otevřela.
Pozvala mě dál, sedla jsem do obýváku. Donesla mi pití a sedla si ke mě.
Jen řekla: Poslouchám
A tak jsem začala mluvit,nakonec mě objala ,a řekla: Je to hajzl!
Povídali jsme si všem možným, byla jsem moc rada že mi odpustila.
Akorát mě docela dost zarazilo, že chce jet pryč. Prej na dva měsíce za babičkou pak se vrátí. Pustila jsem ji pod jednou podmínkou, že bude na sebe dávat pozor,ta souhlasila, a objala mě.
Pak jsme se rozloučili, a už jsem musela jít. Derek na mě čekal před barákem.
Pustila jsem ho do vnitř a všechno mu řekla. Byl trochu smutný z toho že dva měsíce neuvidí Bellu,ale co se dá dělat.
Bylo už po 19h,měli jsme docela hlad a tak jsme si objednali pizzu. První jsme se nemohli rozhodnout, ale nakonec jsme vybrali Havaj.
Na pizzu jsme čekali asi 30 min, když ji konečně donesli oba jsme se rozběhli ke dveřím. Derek platil a já jsem si už šla ukrojit.
No moc dlouho to netrvalo sníst,oba jsme měli hlad jako vlk.
Pak jsem šla prázdnou krabici vyhodit do popelnice, Derek se mezitím šel osprchovat.
Za nedlouho přišla mamka.Musela ji ukecat aby u nás byl Derek aspoň měsíc ale nebyl zas takový problém.
Šla jsem se osprchovat, když jsem přišla do pokoje Derek už spal. Potichu jsem zavřela dveře a šla si taky lehnout.
******************************************Konec osmadvacáté kapitoly,snad se vám líbila. A nejspíš, tato knížka bude končit 35 kapitolou. 😊😀😄😉😇😜
ČTEŠ
Láska na střední
RomanceAhoj,jmenuju se Emma.Učení mi nikdy moc nešlo hlavně fyzika. Moje třídní učitelka mi domluvila doučování . Brala jsem to jako že tam budu jen tak sedět a spát. Ale na doučování začal chodit kluk z vedlejší třídy.