Uběhl týden, máma se rozhodla že se rozvede a zůstane svobodná matka.
Je ráno, sobota 9:00,vzbudil mě budík.
Vstala jsem, a šla se osprchovat.
Po sprše jsem se šla nasnídat,máma už byla po snídani, a šla se převléct.Za chvíli jsem se šla taky převléct ,když jsme byli už na chystané, tak jsme nasedli do auta a jeli k soudu.
Čekal tam můj otec se svou novou rodinou. Vůbec se ke mě neměl ,ani mě pozdravil.
Jako bych tam nebyla.Všichni jsme vešli do vnitř,nakonev jim to soud schválil, a jen podepsali pár papíru a byli rozvedeni.
Pak když jsme ze soudu odcházeli bylo kolem 12h. Měly jsme docela hlad a tak jsme šli do pizzerie. Objednaly jsme si dvě pizzy, Havaj a syrovou. K pití 2x Colu velkou.
Než nám to donesli, tak jsem ještě napsala Derekovi:
Tak už to máme za sebou.
4min
Derek: Jak to dopadlo?Já: Otec se ke mě vůbec neměl😔
Derek: To je mi líto, a co teď děláš?
Já: Čekáme na oběd v pizzerii.
Derek: Ty se máš, Co odpoledne podnikem?
Hele já asi dneska zůstanu doma, máma je z toho špatná.
Ano ona chtěla rozvod ,ale trápí ji to.Derek: Takže se dneska neuvidíme?
Já: ne
Derek: A zítra?
Já: Já nevím
Derek: Ale já chci být s tebou lásko.
Já: Tak to je tvůj problém ,já chci byt tento víkend s mámou.
Derek: Tak fajn ,já tě nebudu přemlouvat ,když jsi tak paličatá.
Já: A ty jsi zas otravnej ňouma.
Derek: Tak teď jsi to posrala,až budeš chodit s prosíkem, tak si to moc dobře rozmyslím.
Já: To dolezeš ty!
Dala jsem mobil do kapsy, za chvíli nám přinesli pizzu.
Pojedli jsme a jely domů,když jsme přijeli domů, tak šla máma s kamarádkami na kafe.A já jsem zůstala sama doma,prostě jsem to udělala a napsala mu:
Dereku ,promiň.
Derek: Ale ale ,kdo tu dolezl.
Já: Já vím promiň,nechceš jit ven??
Derek: Nevíš ,a nechci jít s tebou ven.
Promiň ,ale už jsem s někým venku.Já: A s kým?
Derek: S kamarádkou
Já: s kterou?
Dala jsem mobil na stůl ,a šla se osprchovat.
Po sprše jsem si dala zapékané brambory.Asi za 10 min přišla Mamka, sedla si ke mě, a začala mi povídat. Asi hodinku jsme si povídali,pak jsem šla do pokoje,lehla jsem si na postel.
Znovu jsem si přečetla zprávu co mi psal Derek. Začalo mě to strašně mrzet.
Vzala jsem noťas a pustila si pár filmů.
Vybrala jsem Kruh 1,2. Tajemství loňského léta 1,2,3.Když filmy skončili bylo kolem 20h, převlékla jsem se do pyžama, a šla spát.
******************************************
Konec jednadvacáté kapitoly, doufám že se vám líbila😀😁😊😜😎😝
ČTEŠ
Láska na střední
RomanceAhoj,jmenuju se Emma.Učení mi nikdy moc nešlo hlavně fyzika. Moje třídní učitelka mi domluvila doučování . Brala jsem to jako že tam budu jen tak sedět a spát. Ale na doučování začal chodit kluk z vedlejší třídy.