Je čtvrteční ráno kolem 7h. Mě ani Belle se nechtělo moc vstávat ,a tak jsem vypla budík a spaly dál.
Asi za hodinu a půl přišla mamka, dělaly jsme, jakoby jsme opravdu zaspaly. Nakonec mamka mávla rukou a řekla:
Tak dneska buďte doma, stejně by jste měli pozdní příchod.Lehly jsme si do postele, a ještě šli spát.
Vzbudily jsme kolem 11h dopoledne.Šli jsme se nasnídat, daly jsme si koláč ,který mamka ráno dělala. Udělaly jsme si k tomu kakao.
Po snídani jsme se šli každá zvlášť osprchovat.
Zítra je konečně pátek ,a tak jsme přemýšleli co vymyslíme. My máme chatu, a tak nás napadlo, že uděláme večírek.
Napsala jsem Derekovi o zítřejší párty na naší chatě,byl nadšený.
Za chvíli přišel k nám,museli jsme se na každém detailu domluvit. Já jsem si vzala výzdobu, Derek hudbu,Bella pití atd.
Pak až skončila škola tak přišel aj Alex.
Ten měl za úkol, sehnat lidi.Sepsali jsme si seznam všech věci.
Já a Derek jsme šli pomalu nakoupit nějaké věci. Bella se už musela vrátit domů,a Alex šel domů a psal všem lidem sms že je zítra párty.Já a Derek jsme nakoupili pár věcí ,a pak jsme šli za jedním známým který má decibely a nejnovější hity. Domluvili jsme to sním.
Měli jsme toho ještě moc na práci, a tak jsme jeli s Derekem na naší chatu.
Všude jsme to vyzdobili, a trochu to tam změnili.
Pak mě chytl Derek za pas a já jsem mu sedla na jeho klín,začal mě líbat na krk, a já se k němu začala culit.
Otočila jsem se k němu a začali se líbat.
Pak jsme se začali ještě víc líbat.Stoupli jsme si a šli do ložnice. Lehli jsme si do postele, a začali se výslékat.
Když jsme byli nazí ,tak jsme si lehli do postele. Milování bylo úžasné, poté jsme leželi vedle sebe, a povídali si o té zítřejší párty.
Šla jsem se obléct, a pak jsem se osprchovala. Derek šel hned po mě.
Bylo kolem 17h ,a tak jsme pomalu jeli domů.
Rozloučili jsme a každý šel domů.
Už jsem měla docela aj hlad, a tak jsem si ohřála jídlo z obědu.Měla jsem kůře s bramborem,po večeři jsem umyla nádobí,a šla zavolat Belle že je polovina práce hotová.
Pak jsem si zabalila pár věcí do tašek.
Stejně bych na to neměla zítra čas.Bylo kolem už kolem 19h ,a tak jsem si šla napustit horkou vanou.
Po 30 min relaxaci jsem si vysušila vlasy ,a lehla jsem si do postele.
Pustila jsem si svůj oblíbený film ,Titanic.
Po 3hodinovém filmů se mi už chtělo trochu spát,zavřela jsem oči, a za chvíli jsem o sobě nevěděla.
*****************************************Konec čtyřiadvacáté kapitoly,doufám že se vám líbila 😀
ČTEŠ
Láska na střední
RomanceAhoj,jmenuju se Emma.Učení mi nikdy moc nešlo hlavně fyzika. Moje třídní učitelka mi domluvila doučování . Brala jsem to jako že tam budu jen tak sedět a spát. Ale na doučování začal chodit kluk z vedlejší třídy.