Už oběhl další týden a tři dny, Jimmy mě nepřestal otravovat. Ale já si toho nevšímala, s Derekem jsem začala nakonec chodit.
Je ráno,úterý 6:30, vstala jsem a běžela do koupelny. Dala jsem si rychlou sprchu, a ještě jsem si umyla vlasy. Pak jsem si je vyfoukala a učesala.
Ještě jsem se šla převléct, otevřela jsem ventilačku. Když jsem už byla převlečená tak jsem šla do kuchyně. Na snídani jsem měla rohlík s máslem.
Po snídani jsem pomalu šla do školy.
Když jsem přišla ke škole, tak tam stála Bella a Alex šla jsem za něma. Ale ti si mě nevšímali, pak jsem zahlédla v dálce Dereka.
Běžela jsem za ním, obejmuli jsme se dali si velkou pusu.Pak jsme šli do třídy,Bella si sedla vedle mě jen mě pozdravila, a lehla si na lavici.
Taky jsem ji pozdravila, a nechala ji tak.Třetí hodinu jsme měli fyziku ,psali jsme test. Sice jsem chyběla skoro dva týdny, ale zkusila jsem ho. Měla jsem za 3,byla jsem nadšená.
Bella měla za 2 ale ,neměla z toho vůbec radost.
O přestávce jsem ji chytla za ruku a zavedla ji na záchod.Já: Můžeš mi laskavě říct, co se děje?
Bella: Nic všechno je v pohodě
Já: Vážně? To bych neřekla
Bella: Máš pravdu, dobře řeknu ti to ale nikomu ani muk!!
Já: Slibují na svou smrt
Bella: Já jsem asi těhotná
Já: Cože?
Bella: No
Já: Jak se to stalo??
Bella: Alex zapomněl na kondom
Já: Áha, tak tohle jsem teda nečekala!!
Co budeš dělat?Bella: nevím, ale na potrat nechci jít!!!!
Já: Ale jak chceš dostudovat?
Bella: Já nevím, zatím přemýšlím nad tím potratem, ale nechci jít, asi budu muset co?
Pevně jsem ji objala, pak jsem uviděla jak Belle stékají slzy jedna za druhou.
Utřela jsem ji a podala ji kapesník.Zbytek hodin bylo na hovno,po škole jsem šla s Derekem do cukrárny. Dali jsme si pohár,nonstop jsem nad tím přemýšlela.
Derek mě držel za ruku a hladil mě.
Pak do cukrárny vešel Jimmy,schválně si sedl k nám ke stolu.Derek věděl že mě znásilnil ,měl hodně dost trpělivosti, ale pak řekl Jimmy:
Emmo? Co to tu na mě hraješ?
Ty se chováš jako děvka!!Tohle už Derek nemohl poslouchat, dal mu jednu do držky a řekl:
co si to dovoluješ ty parchante,víš že tě může nahlásit na policii!Když jsem se zvedla ,tak jsem mu ještě jednu přidala. Pěkně jsem mu nakopla koule.
Zvedli jsme se s Derekem zaplatili a šli pryč.
Derek mě doprovodil až domů,rozloučili jsme se spolu, a chvíli jsme se líbali.Pak jsem už šla,když jsem přišla domů.
Mamka už byla z práce doma.Bylo kolem 18h, a tak jsme šly spolu dělat večeři. Udělaly jsme si topinky.
Po večeři jsem umyla nádobí a šla se osprchovat. Pak jsem si už šla lehnout, zavolala jsem Derekovy. Volaly jsme spolu asi hodinu,a do toho jsem si psala s Bellou přes Skype.
Bylo kolem 23h, a tak jsme pomalu končili s voláním. Navzájem jsme si popřáli dobrou noc, vypla jsem hovor a šla jsem spát.
******************************************
Konec osmnácté kapitoly. Snad se vám líbila budu se těšit na pokračování😇😀😄😜😎
ČTEŠ
Láska na střední
RomanceAhoj,jmenuju se Emma.Učení mi nikdy moc nešlo hlavně fyzika. Moje třídní učitelka mi domluvila doučování . Brala jsem to jako že tam budu jen tak sedět a spát. Ale na doučování začal chodit kluk z vedlejší třídy.