Už uběhly dva měsíce, na Jimmyho jsem skoro nemyslela. Byla jsem sama sebou, našla jsem si novou kamarádku ve třídě Bellu. A dva nové kamarády Alexe ten chodí s Bellou a Dereka znáte z minulé kapitoly. Zatím do ničeho nespěchám nechávám to tak jak je.
Je ráno, pátek 6:50. Vzbudil mě jako pokaždé ráno budík. Vstala jsem z postele,už z pohledu ven se mi tam nechtělo, celý den má pršet.
Šla jsem do koupelny se osprchovat, a vyčistit si zuby. Trochu jsem se upravila, a běžela se obléct. Pak jsem šla do kuchyně se na snídat.Po snídani jsem vzala batoh na rameno ,a šla do školy.
Když jsem přišla do školy tak na mě Bella čekala. Obejmuly jsme ,a šli společně do třídy. Hned jak jsme vešli do třídy, tak nás Alex obejmul. Belle dal pusu na pusu a mě na líčko. Je to suprový kamarád.
Když jsme měli přestávku, tak vždycky chodíme s Bellou na chodbu. Povídáme si o všem. Ted nedávno to měla poprvé s Alexem, a tak o tom pořad vykládá.
Ani se ji nedivím, je to můj anděl. Všechno bylo super až do teďka.Když jsem zahlédla Jimmyho jak jde k nám úplně jsem z rudla. Popostrčila jsem Bellu, aby jsme šly do třídy.
Hned jak jsem v kročila jednou nohou do třídy. Někdo mě chytil za rameno, celá jsem se zatřásla. Otočila jsem se a za mnou stál Jimmy,řekla jsem:Já: Co to děláš?
Jimmy: Chtěl bych se k tobě vrátit. Udělal jsem chybu že jsem tě podvedl.
Já: Nech mě být, mě je bez tebe dobře.
Jimmy mě chytl za boky a začal mě líbat po krku. Odstrkovala jsem ho od sebe, ale nepomohlo to.
Začala jsem křičet, Alex si toho všiml, a běžel mi pomoct. Odstrčil ho od mě a řekl mi:
Jsi v pohodě?Já: jo děkuji.
Pak jsem zaslechla za sebou jak Jimmy zakřičel:
Ještě jsme spolu neskončili,měla jsem z něho husí kůži.Hned jak skončila poslední hodina, tak jsem vzala batoh na rameno ,a šla rychlým krokem. Před školou na mě čekal Derek,je to suprový kámoš.
Když mě viděl šel mě obejmout, taky jsem ho objala. Už delší dobu jsem si všimla že je do mě zamilovaný. Ale nevšímala jsem si toho a beru a budu ho brát jen jako kámoše. Když mě sním viděl Jimmy tak si mě nevšímal.
A za to jsem byla moc ráda, pak mě někdo ze zadu obajl. Otočím se a za mnou je Bella cela natěšená.
A hned ze sebe vyhrkne:
Nepujdem dneska do kina??Já: Na co?
Bella: to nevím ale objednám to na 16h.
Já: Já nevím mě se moc nechce.
Bella: Vím že ti po dnešku není do smíchu, ale když budeš doma bude ti hůř. A když budeš s námi Jimmy za tebou nepůjde. A Dereka budeš mít pořad u prdele ten by se pro tebe rozkrájel.
Já: To není pravda (smích)
Bella: Ale ano. Ten tě zbožňuje, tak v 16h před centrem OK?
Já: Jo přijdu.
Bella: Tak se mi líbíš
Já: Tak ahoj
Derek, Alex,Bella: ahoj
Když jsem přišla domů, měla jsem vzkaz na ledničce od mámy.
( Ahoj zlato dneska mám opět noční. Přijdu zítra ráno pa)Šla jsem hned do pokoje, batoh jsem dala pod stůl ,a pomalu jsem se začala chystat do kina.
Umyla jsem si vlasy, pak jsem si je dala do turbanu a šla si vybrat jaké oblečení si vezmu.Ještě než jsem otevřela skříň všimla jsem si papírku na stole. Chvíli jsem přemýšlela a pak jsem si ho šla přečíst. Bylo na něm toto napsané:
Ahoj Emmičko, Tak co? Už máš dalšího jo?
Hlavně si nezapomínej zavírat okno na noc. Tvůj ctitel Jimmy 😈
Podívala jsem se z okna a naštěstí tam nikdo nebyl. Zavřela jsem okno sklopila žaluzie, byla jsem z toho dopisů dost vystrašená.
Osušila jsem si vlasy ,a pomalu jsem se začala oblékat. Vzala jsem kabelku a do ní dala ten dopis, aby si ho přečetla Bella a ostatní.
Bylo kolem 15:40 ,a tak jsem pomalu vyrazila. K centru jsem přišla první,hned druhá byla Bella. Ukázala jsem ji ten dopis ,a rozbrečela jsem se ji na rameni. Začala mě utěšovat a četla si vzkaz.
Pak jsem zahlédla kluky v dálce, utřela jsem si slzy a dělala že nic. Bella si vzkaz schovala do kapsy, a přemýšlela co budeme dělat.
Pak když k nám kluci přišli blíž, tak jsme se přivítali. Bylo kolem 16:05 ,a tak jsme šli do kina. Objednala jsem si popcorn a colu na uklidnění.
Pak když film začal tak Bella ukázala ten dopis Alexovy. Derek seděl vedle mě. Voněl moc příjemnou vůni. Nejsem sobec a tak jsem se sním podělila o colu a popcorn.
Alex a Bella řešili ten dopis.
Když film skončil tak jsme si šli sednout do cukrárny. Já jsem si dala pomerančový džus, Derek, Colu, Alex,Bella kávu. Ptali se mě furt na nějaké otázky skrz ten dopis.Pak když jsme šli pomalu domů tak jsem poprosila Bellu jestli by dneska nepřespala u mě. Bella souhlasila, rozloučily jsme s Alexem a Derekem a šly jsme první k Belle domů ,aby si zašla pro věci a pak jsme šly ke mě.
Hned jak jsme k nám přišly,všude jsme zatáhly žaluzie. A pak se šla každá zvlášť osprchovat. Pak jsem vytáhla madračku a povléká jsem Belle peřinu a polštář.
Asi hodinu jsme si povídali ,a pak jsme šli spát.
******************************************
Konec třinácté kapitoly 🥰
ČTEŠ
Láska na střední
RomanceAhoj,jmenuju se Emma.Učení mi nikdy moc nešlo hlavně fyzika. Moje třídní učitelka mi domluvila doučování . Brala jsem to jako že tam budu jen tak sedět a spát. Ale na doučování začal chodit kluk z vedlejší třídy.