11. Podvadí mě

3.5K 138 0
                                    

Je ráno, čtvrtek 8:00, vzbudilo mě něžné hlazení. Otočila jsem se směrem k Jimmymu. Začala jsem ho líbat ,a u toho jsem ho vyslékala.

Pak když byl Jimmy nahý, tak zase vyslékl on mě. Leželi jsme nazí na sobě a líbali se.

Pak Jimmymu začal zvonit mobil, bez váhání ho vzal a řekl: Ahoj zlatíčko.
Moc mi chybíš. Ano ano,to si piš že se těším až se spolu po milujeme.

Už jsem to nevydržela poslouchat. A běžela jsem do kuchyně se napít studené vody. Zavolala jsem mamce ať pro mě přijede. Běžela jsem do koupelny si vyčistit zuby a převléct se.

Pak jsem šla do ložnice a začala jsem si balit věci.

Jimmy: Co to děláš lásko?

Já: Balím si věci už tu nebudu s tebou ani minutu.

Šla jsem k němu blíž a dala mu pořádnou facku.

Jimmy: co blbneš? Zbláznila si se??

Já: Já ? Spíš ty. Jak dlouho mě podvádíš??

Jimmy: cože? To nemyslíš vážně?
Dala jsem mu další facku ,a běžela jsem před chatu. Za chvíli máma byla u chaty, běžela  za mnou a objala mě. A řekla:
Co tě to napadlo? Měla jsem o tebe strašný strach. Vždyť tě teprve pustili včera z nemocnice.

Já: Já vim nezlob se.

Sedla jsem si do auta, a čekala na mamku. Mamka šla do chaty a vyhodila Jimmyho. Vzala mi ještě pár tašek, a zamkla chatu. A tašky dala do kufru. Jimmy měl smůlu , ale zasloužil si to. Jel si nazpátek domu autobusem.

Hned jak jsme přijeli domů ,tak jsem si šla vybalit věci, a šla jsem důkladně zavřít okno. Pak jsem si lehla do postele a začala brečet. Měla jsem v sobě velkou zlost ,ale taky zklamání.

Celé dopoledne jsem ležela na posteli a brečela. Pak mě máma zavolala na oběd, hned jak viděla že pláču tak mě šla utěšit. Moc jsem toho nesnědla.

Po obědě jsem šla do pokoje a pustila si nějaký dobrý film. U filmu jsme usnula,asi za hodinu mě vzbudilo klepání na okno.

Vstala jsem a šla se podívat. Přišla jsem k oknu a u okna stál Jimmy. Držel v ruce růží, zatáhla jsem závěs a šla si zpátky lehnout do postele.

Za chvíli jsem zaslechla zase klepání,ale nevšímala jsem si toho ,a dala si sluchátka a zkoušela usnout. Ale nešlo to pořad jsem na to myslela. Po tváří mi tekla slza,rychle  jsem ji utřela.

Cele odpoledne jsem se dívala na filmy, a jedla čipsy. Pak když byl večer ,tak jsme si s mámou udělali večeři.
Zeleninový salát, společně jsme si ho vychutnaly. Když jsem si takhle s mámou povídala bylo to lepší. Jakmile jsem byla sama bylo to horší.

Už bylo kolem 20h a tak jsem šla osprchovat. Po dlouhé sprše jsem se převlékla do pyžama, a lehla si do postele. Na noc jsem si dala sluchátka kdyby náhodou, aby mě nevzbudilo klepání na okno. Za chumlala jsem se do peřin a usnula.
******************************************
Konec jedenácté kapitoly. Snad se vám líbila. Teď poslední dobou nemám moc čas tak se nezlobte, když se nějaká kapitola opozdí 😀

Láska na středníKde žijí příběhy. Začni objevovat