Spala jsem asi jen dvě hodiny, nonstop jsem nad tím přemýšlela. Derek se mi líbí, a jsem do něj zamilovaná. Jimma už nemám ráda,ale nedokážu se mu zapřít, a včera jsem mu podlehla. Kdybych chodila s Derekem ,tak bych měla strach abych ho nepovedla s Jimmem. A kdybych byla s Jimmym tak bych měla strach jestli mě zase nepodvedla.
Je ráno úterý 7h,vzbudila mě máma.
Vstala jsem, zatočila se mi hlava, a spadla jsem na zem. Máma mi pomohla se posadit,sáhla mi na hlavu. Celá jsem hořela,mama mi řekla ať si zpátky lehnu do postele. A běžela zavolat do školy že zůstanu tři dny doma, a pak se uvidí.Pak mi pomohla vstát, a dovedla mě do koupelny,vyčistila jsem si zuby.
Mamka mi donesla oblečení do koupelny ,abych se mohla převléct.
Mamka šla do ložnice ,aby se taky přeslékla z pyžama.Šla jsem si do pokoje ještě pro mobil a čekala jsem na mamku v kuchyni.
Za chvíli byla Mamka hotová,sedly jsme do auta a jeli k doktorce.
Když jsme přišly do čekárny byli před námi 3 děti.
Asi půl hodiny jsme čekaly,pak jsme šly my. Doktorka mě prohlédla ,a podívala se mi do krku. Pak mi poslechla srdíčko,sedla si na židli a řekla nám:
Zajděte ještě na krev ,aby jsme zjistili jestli nemá zánět.Mamka kývla,sestra nám dala lísteček ,a šly jsme na krev.
Když jsme došly do čekárny,bylo tam asi 5důchodců, a 5 děti,7 dospělých.
Čekaly jsme asi 2h ,a pak jsme šly konečně na řadu. Vzala mi krev a šly jsme zpátky do čekárny,konečně jsem se mohla najíst.
Asi půl hodiny jsme čekaly na výsledky. Pak nás zavolali a já jsem šla pro dva papíry. Hned jsme šly zpátky k moji doktorce,dali jsme ji papíry a ona si nás zavolala do ordinace.
A řekla:
Tak Emmo vypadá to že si poležíš doma,máš v sobě zánět. Nápišu ti antibiotika ,které budeš brát dvakrát denně po 5h.Dala mi recept do ruky,rozloučily jsme se ,a šli do lékárny.
Mamka mi vyzvedla antibiotika ,a pak jsme jely domů.Hned jak jsme přijely domů ,tak jsme si vzala antibiotika,převlékla jsem se do pyžama. Lehla jsem si do postele a šla napsat, Belle proč nejsem ve škole:
Ahoj Bello zůstávám zbytek týdne doma,mám anginu.Vyřiď to prosím Derekovi,dík.Za 15min
Bella: To je mi líto Emmo,tak jak ti bude lip ,tak ti donesu na opsání sešity.
Ano vyřídím 😚Vypla jsem mobil ,zachumlala se do peřin. Mamka šla za mnou do pokoje a řekla:
Emmo za chvíli musím jít do práce, na stole máš čaj.
Vrátím se pozdě večer jo.Já: Dobře mami ,ahoj
Za pár minut jsem o sobě nevěděla.
Vzbudila jsem se kolem 15h odpoledne,udělala jsem co jsem musela.
Vzala jsem mobil napsala jsem Derekovi.
Já: Ahoj nechtěl by ses dneska stavit?Derek: Ahoj, rad přijdu za 15 min.
Šla jsem do koupelny se trochu upravit,za chvíli zvonek.
Běžela jsem otevřít,pozvala jsem Dereka dál.Provedla jsem ho všude,pak jsme šli ke mě do pokoje. Derek si sedl na židli a já na postel,povídali jsme o škole atd.
Pak přišel ke mě blíž a řekl: Lituješ toho, co se mezi námi stalo?
Já: Ne nelituji toho, spíš naopak.
Chytila jsem ho za ruku,Derek mě začal líbat. Já se nebránila a začala ho taky líbat,pak si na mě lehl a začal mě líbat na krku.
Byl to úžasný pocit,Derek si pak ze mě zesedl a lehl si vedle mě a řekl:
Já jsem do tebe Emmo zamilovaný už od první chvíle.Já: Já taky
Bylo kolem 18h,Derek už musel jít domů. Políbili jsme se na rozloučenou a šel. Chvíli jsem ho pozorovala jak jde domů.
Pak jsem zavírala dveře ,ale nedovřela jsem je. Nešly zavřít,někdo tam dal nohu.
Pak jsem je otevřela a za dveřmi byl Jimmy.Vešel do vnitř,zavřel dveře a řekl:
co jste tu dělaly??Já: Co ti je po tom?
Jimmy:
Nejde to po dobrým půjde to po zlým,chytl mě do náruče a nesl do pokoje a hodil mě na postel. Svázal mě lanem k posteli, začala jsem panikařit a křičet.Dal mi do pusy kapesník a vyslékl mi pyžamo. Pak se sám vyslékl a lehl si na mě. Byla jsem rozhodnuta že to sním nechci. A tak jsem držela nohy u sebe,ale on mi je dal od sebe a lehl si mezi ně.
Pak začal rychle rychle rychle,začala jsem křičet. Ale nikdo mě nemohl slyšet.
Modlila jsem se ať to už brzo skončí,pak vstal jednu ruku mi odvázal oblékl se a odešel. Odvázala jsem si druhou ruku.
Chvíli jsem ležela pak jsem pomalu vstala. Měla jsem bolesti. Podívala jsem se na postel a na prostiradle byla krev.Začala jsem brečet,svalila jsem se na zem. Pak jsem zvedla telefon a zavolala Belle. Bella za chvíli přišla,když mě viděla, cela zrudla.
Pomohla mi se osprchovat,pak jsme spolu vytáhli špinavé prostiradlo a daly jsme čisté. Převlekla jsem se do pyžama, a lehla si do postele.Bella si šla lehnout za mnou,opět jsem začala brečet.
On mě znásilnil! (říkala jsem si v duchu)Bella:
Neměla by jsi jít na gynekologii ,aby tě prohlédl a dal ti nějaké prášky?Já: Ne mám anginu a musim byt doma,já to zvládnu.
Asi dvě hodiny jsme si s Bellou povídaly a pak už musela jít.
Doprovodila jsem ji ke dveřím,hned jak zašla za barák zavřela jsem rychle dveře a zamkla je.Šla jsem se napít čaje, a vzala jsem si rohlík. Lehla jsem si do postele,bylo kolem 21h. Pustila jsem asi 6 filmů.
Sirotčinec slečny Peregrinové,Poseidón, Kruhy,Deník malého poseroutky všechny tři díly.
Vůbec se mi nechtělo spát, ale už mě bolely oči z počítače ,a tak jsem si dala sluchátka a odpočívala.
************************************
Konec šesnácte kapitoly. Doufám že se vám líbila. I když nebyla moc veselá.
😉😇
ČTEŠ
Láska na střední
RomanceAhoj,jmenuju se Emma.Učení mi nikdy moc nešlo hlavně fyzika. Moje třídní učitelka mi domluvila doučování . Brala jsem to jako že tam budu jen tak sedět a spát. Ale na doučování začal chodit kluk z vedlejší třídy.