Celou noc jsem přemýšlela co budu dělat.
Ale vím že ho miluju.Je ráno, čtvrtek 5:30,měla jsem strašné bolesti hlavy ,a tak jsem zavolala sestru.
Ta hned zavolala doktora ,který mě prohlédl. Řekl jen okamžitě na sál.Pomohli mi vstát, a posadili mě na vozík ,a vezli mě na sál. Položili mě na operační lůžko,a už do mě dávali uspávací dávku.
Za chvíli jsem o sobě nevěděla.Vzbudila jsem se na sále když mě oblékali do pyžama. A vezli mě na pokoj, chtěla jsem ze sestry dostat proč jsem musela jít na sál ,ale ta mě jen pohladila a řekla :
pst Emmo odpočívej.
Za chvíli jsem usnula.Vzbudila jsem se kolem 9h, podívala jsem se na Kate, a ta se na mě usmála. A řekla:
jak ti je?
Já: de to
Nevíš proč jsem musela jít na sál?
Kate: nevím, ale za chvíli bude vizita tak se zeptej.
Já: díky.Asi za půl hodiny byla vizita, u mé postele stálo asi osm doktorů.
A tak jsem se zeptala:Proč jsem šla po druhé na sál?
Doktorka se na mě podívala a řekla:
Měla jsi krvácení do mozku, včera tě špatně prohlédli. Měla jsi opravdu štěstí.Já: aha děkuji.
Vizita odešla,sestra mi dala na stůl čaj, upozornila mě že mám pít pomalu.
Pak jsme se s Kate chvíli dívali na tv než si ji odebrali na vyšetření.Nedalo mi to a tak jsem se podívala na mobil. Měla jsem zprávu od Jimmyho.
Jimmy: Mohl bych se dneska za tebou stavit?
Já: až zítra dneska jsem musela na další operaci.
Jimmy: Jak to?
Ja: jinak bych umřela!!
Jimmy: přijdu dneska!Vypla jsem mobil a šla spát. Byla jsem po raní operaci dost unavená,spala jsem asi čtyři hodiny. Probudila jsem se kolem 13:45.
Sedla jsem si na postel, a šla se převléct do svého pyžama. Hned jak jsem si lehla do postele někdo zaklepal na dveře a vstoupil. A ten někdo byl Jimmy, sedl si ke mě, a dal mi pusu na ruku.
Vrátila jsem mu náramek,a řekla mu:
Měl jsi něco s Janou??
Jimmy: Ne, já nevímJá: jak neviš?
Jimmy: Ten večer co jsme se viděli mi dala pusu. Já: takže je to pravda.
Jimmy: Ano, je mi to moc líto, ona začala. Vrhla se na mě a já jsem nevěděl co dělat.
Já: Odejdi!
Jimmy: Já tě milují Emmo, a nechci tě ztratit.
Já: Jsem po dvou operacích musím odpočívat , a ty mi s tím nepomáháš. Jimmy se zvedl a dal mi ten náramek do moji ruky, a dal mi pusu na líčko, a pak odešel.
Nevěděla jsem komu věřit, ale zase proč by mi lhal Jimmy. Přemýšlela jsem jestli ho třeba nepřinutila.
Pak konečně přišla z vyšetření Kate. Povídali jsme si celou věčnost. Ale celou dobu jsem myslela na Jimmyho.
Byla jsem si jista že ho miluju,ani chvíli jsem nepřemýšlela a napsala jsem mu SMS.Já: Jimmy moc tě miluju, a doufám že ty mě taky.
6min:
Jimmy: Já tebe lásko,a s Janou to byla jen jedna pusa.
A tu mi dala ona, a já jsem ji hned odstrčil.
3s
Já: dobře věřím ti.Cele odpoledne jsem se dívala s Kate na všechny díly comebacku ,a tentokrát jsem se taky smála.
Bylo kolem 19h ,a já jsem už šla spát.
Pevně jsem stiskla Jimmyho náramek ,a usnula jsem.
*******************************************
Konec další kapitoly, doufám že se vám líbila. A snad vás to baví 😊
ČTEŠ
Láska na střední
RomanceAhoj,jmenuju se Emma.Učení mi nikdy moc nešlo hlavně fyzika. Moje třídní učitelka mi domluvila doučování . Brala jsem to jako že tam budu jen tak sedět a spát. Ale na doučování začal chodit kluk z vedlejší třídy.