Yine stresinizi atmak için gökyüzündeki yıldızları sayıyorsunuz.İşyerinizdeki zalim patronunuzun gazabından nasıl kurtulacağınızı düşünüyorsunuz.Eski bina çatısında yaşamaktan bıktığınız yetmiyormuş gibi arkadaşlarınızın erkek arkadaş baskılarındanda çok sıkılıyorsunuz.Gözlerinizi kapatıyorsunuz ve 3'e kadar sayarak bu yaşamdan çok uzak başka bir hayata gözlerinizi açmak istiyorsunuz ama her zamanki gibi işe yaramıyor.Gökyüzüne bakarak sessizce ağlıyorsunuz.O an bir yıldız kayıyor ve hemen bir dilek tutuyorsunuz.Siz"Mutlu olmamın zamanı gelmedimi sence bay yıldız.Hayatıma hayallerimdeki erkegimin girmesini ve çok mutlu olmak istiyorum"diyorsunuz.Güzel bol oksijeni içinize çektikten sonra evinize giriyorsunuz.Yataginizi kuruyor ve gözlerinizi yumuyorsunuz.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
{Gece gökyüzünden büyük ve geniş bir ışığın içinden bir şey evinizin içine düşüyor...}
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆Sabah oluyor ve siz gerinerek uyanmaya calışiyorsunuz.Saç tokanızı bulmak için gözleriniz kapalı yerde ellerinizi gezdiriyorsunuz.Eliniz bir şeye deyiyor.Sizin gözler kocaman açılıyor ve yavaşca o yöne bakıp basıyorsunuz çığlığı"AaaGggg"...Yerde yatan çıplak bir erkek olduğunu görüyorsunuz.Siz"Sasasapık"diye kekeliyorsunuz.Gidip bir tane yapıstırıyorsunuz ama uyanmıyor.Sizde korkarak yanına yaklaşıyorsunuz.Siz"Ölmüş olma lütfen"diyor ve korkarak nefes alıp almadığını kontrol ederken bir anda cok içli nefes çekerek kalkıyor.Siz aniden sıçrayıp kapının yanındaki şemsiyeyi alıp adama karşı savunma hareketleri yapıyorsunuz.Siz"Kimsin?Benim evimde ne işin var sapık"diyorsunuz.Adam sadece yüzünüze derince bakıyor.Siz korkuyorsunuz.Gozleriniz karın kaslarına kayıyor ama kafanızı ikiyana sallayıp kendinize geliyorsunuz.Siz"Kimsin dedim.Polisi arayacağım diyorsunuz ve yavasca telefona uzanip alıyorsunuz.Adam telefona derince bakıyor.Siz"Daha çok kuşkulanıyorsunuz hemen polis numarasini tuşluyorsunuz ve açılmasını bekliyorsunuz.Adam telefona iyice odaklanıp bakıyor ve telefon aniden sizin kontrolunuzden cikip yere düşüyor.Siz agziniz acık düsen telefona bakıyorsunuz.Siz adama yavaşça bakıyor ve "Aaaaaaa"diye çıglık atarak evden çıkıyorsunuz.Siz bahçede bir köseye oturuyorsunuz ve kendinizi sakinleştirmeye çalışıyorsunuz.Siz"Kafayımı yedim ben"diyorsunuz.Siz"Yok bu böyle olmayacak"diyorsunuz ve hızlıca eve girip "Çık evimden çab..."diyemeden adamın vücudunu görünce birdaha cığlık atıp evden çıkıyorsunuz.Siz bagırarak"Üstüne kıyafet giysene"diyorusunuz.Adam kısık bir sesle"Kıyafet nedemek?"diyor.Siz"Oyun mu oynuyor birde benimle?"diyorsunuz ve iceri giriyorsunuz.Adamın kıyafetlerine bakıyorsunuz ama hiçbirseyde yok.Siz"Kıyafetsizmi dolaşıyorsun mahallemde"diyorsunuz."Galiba parasız diyerek babanızın sizde kalan bir kaç kıyafetini adama uzatıyorsunuz"Bak bu kıyafet.Giy bunları"diyorsunuz.Adam giyiniyor siz arkanızı döndüğünüzde istemsiz biraz gülümsüyorsunuz.Siz"Babamdan daha cok yakıştı sana"diyorsunuz.Adam size öylece bakıyor.Adamın karnından guruldama sesleri geliyor.Siz"Aç olmalısın sana yemek vereceğim ama sonra burdan gideceksin tamammı?"diyorsunuz.Siz birseyler hazırlıyorsunuz.Adam sofraya oylece bakıyor.Siz"Yesene"diyorsunuz.Adam elini kimchiye uzatıyor.Aldigi parcayı kokluyor.Siz"Cubukları kullan lütfen"diyorsunuz ve cubukları uzatıyorsunuz.Elinize uzunca bakıyor cubukları alıp bir kenara atıyor ve elinizi tutuyor.Siz şaşırıyorsunuz ve elinizi cekmek istiyorsunuz ama bırakmıyor.Adam"Bu ellerinle beni çağırdın"diyor.Siz adama garipserce bakıyorsunuz.Siz elinizi hızlıca cekip"Artık gitme vaktin geldi"diyorsunuz ve çekiştire çekiştire evinizden çıkarıyorsunuz.Siz"Ayh çok korkuyorum"diyorsunuz ve iş için hazırlanıyorsunuz,evi topluyorsunuz ayakkabılarınızı giyip evden çıkıyorsunuz.Kapıyı kilitleyip tam döndüğünüzde adamla yüzyüze geliyorsunuz.Siz"ooogg"diyip kendinizi yana cekiyorsunuz"Korkuttun beni.Neden gitmedin.Git burdan"diyorsunuz ve hızlı adımlarla merdivenden inip koşar adım otobüs durağına gidiyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JİMİN İLE HAYAL ET[TAMAMLANDI]
Fanfiction{Cennetin en ücra köşesinden düştün kalbime. Olaganüstü gücünü bana karşı kullanmalısın, İkimizde kül olacağız...♡}