Siz jini görünce utancınızdan yüzüne bakamıyorsunuz.Jinde gözlerini ortamdan kaçırıyor.Jimin"《Adınız》 benim kız arkadaşım sizlerle tanıştırmak isterim"diyor.Jin"Merhaba ajum"derken herkes tuhaf bir sekilde bakınca öksürüyor ve düzeltiyor "《Adınız》" diyor.Jhope o muhteşem gulumsemesiyle "Merhaba" diyor.V"Merhaba diyor ve o kipriklerini hızlı bir şekilde cirpiyor" ve siz gulumsuyorsunuz.Suga soğuk bir şekilde "Merhaba"diyor.Gercektende çok cool diye düşünüyorsunuz.Jimin"Jungkook ve Rm neredeler?" Diyor.Suga"Onlar çoktan imzayı attılar ve gittiler"diyor.Siz"Onlarlada sonra tanışırız"diyorsunuz.Jin size bakıp saçını savuruyor yana doğru.Siz tuhaf bir şekilde cekiniyorsunuz.Jimin"Sen bekleme salonunda beni bekle ben hemen geleceğim" diyor ve size göz kırpıyor.Sizde herkese eğilip hoşçakalın dedikten sonra bekleme salonunda jimini bekliyorsunuz.Şaşırıyorsunuz ve jinle nasıl tesadüfen burda tanistiginizida garipsiyorsunuz.Yaniniza bir beyfendi oturuyor.Size"Waow bu güneş ışığını saçan güzellikte kim böyle diyor"siz arkanıza bakıyorsunuz ve elinizle "Ben mi?"diyorsunuz.Size gülümsüyor.Siz öylece bakakalıyorsunuz.Jimin bekleme odasına geliyor"O benim kız arkadaşım"diyor.Siz jimini görünce ayağa kalkıp yanına gidiyorsunuz.Jimin"Tanıştırayım jungkook"diyor.Sizde selam vererek"Merhaba"diyorsunuz.Jungkook kalkıyor ayağa o sırada Rm geliyor"Demek jiminin bir kız arkadaşı varmış"diyor ve size gülümseyip "Merhaba"diyor.Sizde en samimi sıcak karsilamayı rm alıyorsunuz.Rm"Hadi kutlamaya gidelim"diyor.Siz"Jimin sen grupla git ben kendim otobüsle dönerim"diyorsunuz.Jimin siz dönerken kolunuzdan tutuyor"Nereye benimle geliyorsun sende"diyor.Siz"Ama bu şirket kutlaması uygun olurmu?"diyorsunuz.Rm"Tabiiki gelmelisin çok egleneceğiz"diyor.Sizi heyecan basıyor.Utanarak peşlerinden gidiyorsunuz.
Hep beraber bir masaya oturuyorsunuz.Jin sizin diğer yaniniza oturuyor ve siz jimine biraz yanasiyorsunuz.Jimin size gülümsüyor ve siparişleri alıyorsunuz.Herkes içiyor.Siz jimine bakıyorsunuz.Muhtemelen bu gece tasinicak ve onu belirli zamanlarda görebileceksiniz.Iciniz buruk bir şekilde gulumsuyorsunuz.Jin çok içmiş benziyor parmağıyla sizi gösteriyor"Bu kadın bana Ajussi dedi"diyor.Herkes size bakıyor.Jin"Benim yüzümü goruyormusun benim yakışıklı yüzüme Ajussi dedi"diyor.Siz anında"Sende bana ajumma"dedim diyip.Yurek yemiş kedi gibi kükrüyorsunuz ama herkesin size baktığını görünce yavru kediye geri dönüyorsunuz.Kutlama çıkışı jimin"Seni eve bırakacağım"diyor.Ama onlar için bir araç çoktan gelmiş.Siz"Jimin bugün onlarla git ben taksiyle dönerim"diyorsunuz.Jimin"Hayır"diyor.Siz"Lütfen seni bekliyorlar"diyorsunuz.Sizi taksiye bindirdikten sonra arkanızdan bakıyor.Sizde arka camdan bakıyorsunuz.Uzaklastikca jiminin kalbi tutuyor.Jimini araca alıp gidiyorlar.Sizde istemsiz gözyaşlarına boguluyorsunuz ve gökyüzüne bakıyorsunuz"Şimdi gerçekten kopuyor gibiyiz"diyorsunuz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JİMİN İLE HAYAL ET[TAMAMLANDI]
Fanfiction{Cennetin en ücra köşesinden düştün kalbime. Olaganüstü gücünü bana karşı kullanmalısın, İkimizde kül olacağız...♡}