___

2.8K 135 15
                                    

Birlikte eve ilerliyorsunuz.Jimin yürürken elinizi tutuyor.Siz bir anlık duraksıyorsunuz ve elinize bakıyorsunuz.Jimin"Bana yaşamınızı öğret"diyor.Siz"Tamam"diyerek gülümsüyorsunuz.Birlikte yol üstündeki telefoncuya uğruyorsunuz.Jimin hepsini inceliyor ve "Sendeki kutudan"diyor.Siz"Sana telefon almalıyız"diyorsunuz.Kendi telefonunuzdan alıyorsunuz.Birlikte bir kaç yiyecek alıp eve dönüyorsunuz.Jimine telefonun nasıl kullanıldığını anlatıyorsunuz.Jimin her seyi saniye ile öğreniyor.Siz sasiriyorsunuz.Jimin"Neden daha iyi ve  büyük bir yere taşınmıyoruz?"diyor.Siz"Ben bu mahallede büyüdüm.Bu mahalleyi seviyorum"diyorsunuz.Jimin"Tamam bizde bu mahalleden alırız"diyor.Jimin gün geçtikçe herşeyi öğreniyor.Birlikte küçük bahçeli bir eve satın alıyorsunuz.

Birlikte küçük bahçeli bir eve satın alıyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eşyaları eve taşırken jimini izliyorsunuz.Onun gülümsemesi sizi güçlendiriyor.Çünkü,Jiminden önceki hayatınızda zihninizde sürükleniyordunuz.Jiminle bir kaç güne yeni evinize yerleşiyorsunuz.Jimin ile bahçeye aldiginiz salıncakta oturup yıldızları seyrediyorsunuz.

Jimin ile bahçeye aldiginiz salıncakta oturup yıldızları seyrediyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siz"Evini özlüyor musun?"diyorsunuz.Jimin"Benim bir evim yok"diyor.Siz"Babam hep ölen insanların yukarda bir yıldız olduğunu söylerdi"diyorsunuz.Jimin gülümsüyor.Siz"Annemin orda olduğunu biliyorum"diyorsunuz.Jimin"Seni özlüyor"diyor.Siz gozyaslarinizi tutamıyorsunuz.Jimin"Annen mutlu olmani istiyor"diyor.Jimin minik elini sizi teselli etmek icin omzunuza koyup sıvazlıyor.Sizde basinizi jiminin boynuna yaslıyorsunuz.Siz"Bu rüyadan uyanmak istemiyorum"diyorsunuz.Jimin elinizi tutuyor"Ben senin yanındayım"diyor.Gözlerinizi kapatıp jiminin sagladigi güvenle  sessizlige bırakıyorsunuz kendinizi.Sabah jimin size kahvaltı hazırlıyor.

Siz kokuları takip ederek salona ulaşıyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siz kokuları takip ederek salona ulaşıyorsunuz."Ooooooooo"diyorsunuz ve masaya oturuyorsunuz.Siz"Yemek yapabiliyor muydun?"diyorsunuz.Jimin"Telefondan her bilgiye ulaşmak mümkün"diyor gülümsüyor.Siz"Vay canına jiminimiz tam bir dünyali olmuş"diyorsunuz ve gülümsüyorsunuz.Birlikte pirince kaşık saplayıp kocaman bir pilavı migdeye indiriyorsunuz.Jimine bakıp gülümsüyorsunuz.Jimin elini yüzünüze degdiriyor.Siz nefesinizi tutmuş jimine bakıyorsunuz.Jimin ağzınızın kenarında duran pirinci alıyor ve gülümsüyor.Siz bir kaç küçük öksürdükten sonra hizlica yemegi yemeye calisiyorsunuz.Birlikte kahvaltiyi toplayip evi temizledikten sonra dışarı  çıkıyorsunuz.Mahalledeki marketten en sevdiginiz dondurmayı alıyorsunuz.Arkadan biri size sesleniyor《Adınız!》.Siz sesi duyduktan sonra donup kalıyorsunuz.Jimin dönüp bakıyor.Siz öylece duvara bakıyorsunuz.Sizin yanınıza gelen ayak sesleriyle kalbiniz her atisinda daha güclü hissediyorsunuz acıyı.Sizin omzunuzdan turuyor.Siz elinizle elini ittirip dönüyorsunuz.Jimin tepkisiz sizi izliyor.Siz adamın yüzüne sinirli bir sekilde bakıyorsunuz.Adam"Biraz konusabilir miyiz?"diyor.Birlikte marketin masasina oturuyorsunuz.Adam"Sana ulaşamadım.İşini bırakmışsın"diyor ve jimine bakıyor ve "Sevgilin mi?"diyor.Siz"Seni ilgilendirmez"diyorsunuz.Jimin geliyor masaya oturuyor.Adam"Hala bu mahallede olduguna sevindim"diyor.Arkadan gelen beyaz jipten korna sesleri yükseliyor.Adam"Her neyse umarım mutlu yasiyorsundur"diyor ve ayaga kalkıyor.size elveda faslını yapıp araca biniyor.Arabanın içindeki bayan adamı öpüyor ve caddeden ayrılıyorlar.Siz gidişlerini izleyip öylece yola bakıyorsunuz.Jimin"Kendin için affet ve kendi hayatını yaşa artık"diyor.Siz"Kabullendim"diyorsunuz ve masadan kalkıyorsunuz.Jimin"Dordurma almıyormuyuz?"diyor.Siz"Canım istemiyor eve gidelim"diyorsunuz.Jimin"Neden?dondurmanın tadı çoo güzel"diyor.Siz jimine bakıp küçük bir tebessüm yapıyorsunuz.Birlikte eve varınca banyoya girip güzel bir duş alıyorsunuz.Jimin dolaptan aldığı su ile koridorda ilerliyor.Tam siz banyodan çıkınca çarpışıyorsunuz.Jimin yere düşüyor ve sizin havlunuz açılıyor.Jimin vücudunuza bakıyor.Siz düşen havlunuza bakıp "Aaaaaaagggggggh"çığlık atıyorsunuz.

JİMİN İLE HAYAL ET[TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin