Eve ulaştığınızda jiminin eve bakması sizi gulumsetiyor.Jimin"Hiç değişmemiş "diyor.Siz "Nedense bu anı yaşamış gibiyim"diyor ve jiminin yanağına öpücüğü konduruyorsunuz.Jimina babasının eli bir an bile bırakmıyor.Jimin jiminayı kucağına alıyor "Hadi bana odanı göster "diyor.
Birlikte jiminanin odasını geziyorlar.Siz kapı esigine yaslanıp onları izliyor duygulanip gülümseyerek agliyorsunuz.İcinizdeki tüm eksiklerin tamamlandığını hissediyor ve bedeninizi salıyorsunuz.Hafiflediginizi hissediyorsunuz.Jimin size bakıyor "Gel buraya "diyor.Siz yaklaşıyor ve yere oturuyorsunuz.Jimin alninizdan öpüyor hem jiminaya hemde size sarılıyor.Siz oglunuzu opuyorsunuz.Kapi çalıyor.Acmaya giderken "Jin geldi ben açarım "diyor.Kapiyi Jimin acıyor.Jin jimini görünce hayal kırıklığına uğruyor ve belli etmeden"Jimin oyuncağını arabada unutmuş"diyor.Jimin uzatılan oyuncağı alıyor.Jin içeri bakmaya çalışıyor.Jimin"Bak seni içeri almak isterdim ama meşgul biri olduğunu biliyorum bizde bugün ilk romantik yemeğimizi yiyeceğiz sonra..."diyor ve "herneyse bighitte görüşürüz "diyor kapıyı kapatıyor.Siz kapanan kapı ardından jimine bakakaliyorsunuz.Jimin size yaklaşıyor size sarılarak mutfaga sürüklüyor.Jin çılgına dönmüş bir şekilde aracın tekerleğini yumrukluyor ve araca biniyor.Evin dışındaki pencereden sizi izliyor.Guluslerinizi izledikten sonra evden uzaklaşıyor.Jimin pencereden dışarı bakıp giden araca arkasından bakıyor.Sizde yemek hazırlamaya devam ediyorsunuz.Siz"Eski işime geri döndüm"diyorsunuz.Jimin "Paramız tükenmiş sanırım "diyor.Siz "Aslında çalışmayı gerçekten istiyorum"diyorsunuz.Jimin yaklaşıyor ve ensenizden ve boynunuzdan öpüp belinize sariliyor"İstiyorsan yapmalısın "diyor.Siz dönüp sarılıyorsunuz.Aksam yemeği yedikten sonra jiminayı uyutuyor ve odaniza geciyorsunuz.Jimin sizi yatağa sürüklüyor.Siz"Jimina hala uyumamış olabilir "diyor ve oksuruyorsunuz biraz.Jimin"Hala benden utanıyor musun ?"diyor ve gülümsüyor.Siz "hayır sadece..."derken jimin elini kalbinize koyuyor.Siz şaşırmış bir şekilde jiminaya bakıyorsunuz.Jimin"Yalancı"diyor ve öpmeye başlıyor.Sizde artık endiselerinizi bırakıp karşılık veriyorsunuz.Jimin"seni özledim "diyor.Gozlerinin içine bakıyorsunuz.Öpmeye devam ediyorsunuz.Jimin"Neden jiminaya bir kardeş yapmıyoruz "diyor.Siz kendinizi çekiyorsunuz.Jimin size bakıyor.Siz "Sana söylemeyi unuttum"diyorsunuz.Jimin meraklı gözlerle size bakıyor.Siz "Jiminanin sen gibi yetenekleri var "diyorsunuz.Jimin"o bir melez "diyor.Siz "Sence bu durum yaşamını etkilemez mi ?"diyorsunuz.Jimin "Onun kaderi bu.Boyle doğdu ve ilerde yeteneklerini sevecegindende eminim "diyor.Siz endişeli bir gozle jimine bakıyorsunuz.Jimin "Yarın bighitte dönüyorum "diyor.Siz seviniyor ve sariliyorsunuz.Jimin"Nerede kalmıştık "diyor ve siritiyor.Sizi yatağa yatırıyor ve boynunuzu öpmeye başlıyor.Siz hızlı nefes alıp verirken Jimin omuzlarinizi öpüyor.Tam o an Jimina kapıyı aralıyor ve Jimin sizin üstünüzden kalkıp yatağın kenarına geçiyor sizde üstünüze yorgan ortuyorsunuz.Jimina"Sizinle uyuyabilir miyim?"diyor.Jimin jiminaya bakakaliyor.Siz üstünüze sweet geciriyorsunuz ve "Tatlım gel buraya "diyorsunuz.Jimina aranıza giriyor ve gözlerini kapatıyor.Jimin sessizce ağzını oynatarak "Buraya kadar "diyor.Siz gülümsüyorsunuz.Yastiga başınızı koyuyorsunuz.Jimin gözleri açık size bakıyor ve gülümsüyor.Aradan 30 dakika geçiyor.Siz jiminanin uyuyup uyumadigini kontrol etmek için gözünün çevresinde elinizi salliyorsunuz.Sonra jimini dürtüyorsunuz.Jimina uykulu gözlerinizi açıyor.Siz "Şş"yapıyor elini dudağına götürerek tutuyor ve odadan yavaşça çıkıyorsunuz.
Siz çıkar çıkmaz dudaklarina yapışıyorsunuz.Jimini koltuğa sürüklüyor "Daha fazla beklemeyecegim "diyorsunuz.Jimin şaşırarak"Hala eskisi kadar terbiyesiz bir kadınsın"diyor ve gülüyor tüm gece birlikte oluyorsunuz.Sabah erken saatlerde kalkan Jimina oda kapısını aralıyor.Sizi jimine sarılmış halde görüyor ve "Ommaaa okula geç kaldım "diyor.Siz gözlerinizi açıp yanınızda jiminayı görünce hemen kalkıp "Tamam tatlım kahvaltını hazırlayacağım üstünü giy "diyorsunuz.Jimina odasına gidiyor.Sizde jiminin yanına çöküp uyurken izleyip gülümsüyor ve yanağından öpüp "Günaydın bebeğim "diyorsunuz.Jimin uyanıyor "Günaydın "diyor.Size sariliyor.Siz "Jimina odada hazırlanıyor okula gidecek "diyorsunuz.Jimin kalkıyor"Oğlumu okula ben bırakacağım "derken kapı çalıyor.Gelen hiç şaşırtmaksizin Jin oluyor.Jin"Jiminayı almaya geldim"diyor.Jimina odadan çıkıp kapiya geliyor.Jin "hadi ufaklık gidelim "diyor.Jimin jiminayı durduruyor.Jimin jine "neden seninle birkaç dakika konuşmuyoruz "diyor sizi içeri yavaşça itip kapıyı kapatıyor.Jimin basamakları terlikleri ile iniyor.Jine "Artık jiminayı goturmene gerek kalmadı.Artik ben götürebilirim "diyor.Jin gülüyor ve jimine yaklaşıyor.Yumrugunu sıkıyor.Jimin Jinin yüzüne bakıyor.Aracina giden Jin evden uzaklaşıyor.Jimin jiminayı okula götürüyor.Siz hazırlanıyor ve evden çıkıyorsunuz.Ofise gelip masaniza yerlesiyorsunuz.Oglunuz ve jiminin resmini masanizin baskosesine koyuyorsunuz.Gelen geçen tüm çalışanlar oglunuzu görüp seviyor.Calisanlarla sohbet ederken patron geliyor.Herkes ayağa kalkiyor.Patron"Arkadaşlar toplanin"diyor.Siz merakla dinliyorsunuz.Patron "Ekibimize yeni bir üye daha katıldı birazdan burda olacak.Sizden ricam başkanın kızına iyi davranmanız "derken içeriye gelmeden güzel bir parfüm kokusunu anında alıyorsunuz.İceri giren kişi sizlere yaklasiyor eğiliyor ve size selam verip kalkıyor.Siz şok olmuş bir şekilde bakıyorsunuz.Patron "Neden iş arkadaşlarınla tanismiyorsun?"diyerek sizi yönlendiriyor ve ofisten ayrılıyor.Kız elini size uzatıyor "Merhaba benim adım Hwa Young(Sonsuz güzellik demek) sizde şaşkın bir sekilde kekeleyerek "Mer..haba bende (Adınız)diyorsunuz.Kız herkesle tanışırken siz"Diğer yasamimdaki Jinin sevgilisi .... Gerçektende hayat çok garip "diyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JİMİN İLE HAYAL ET[TAMAMLANDI]
Fanfic{Cennetin en ücra köşesinden düştün kalbime. Olaganüstü gücünü bana karşı kullanmalısın, İkimizde kül olacağız...♡}