___

1.1K 69 4
                                    

Odanın sessizligini sizin sesiniz bozuyor"Ajusssiiii!" diyorsunuz.Jin hizlica sirtini donuyor ve "Ajummaaa"diyor.Siz"Bakin ben gercektende bu seyahata katılamam"diyorsunuz.Jin"Neden?"diyor.Siz"Aslinda ozel bir meselem var"diyor.Jin"Cok ozel degilse benimlede paylas"diyor.Siz"Her halukarda ogreneceksiniz ben jiminle evleniyorum bu yuzden bu seyahata katilamam"diyorsunuz.Jin"Tamam o zaman  giderken muhasebeye ugramayi unutma!"diyor.Siz"Nasil yani beni kovuyor musunuz?"diyorsunuz.Jin"Sen bu seyahatin sirketimiz icin ne kadar onemli oldugunu bilmiyorsun galiba senin yerinde olmak isteyen bir cok calisanim var"diyor.Siz"Anliyorum biliyorum ama benim bu donemlerde ne yasadigimi gercekten bilmiyorsun"diyorsunuz.Jin"Neler yasadin?"diyor.Siz artik sabrinizin sınırına geldiginizi biliyorsunuz ve "Bana hediye ettiginiz ayakkabilardan tutun sizin ve jiminin esyalari birer birer yok oluyor"diyorsunuz.Jin sizin yuzunuze bakakaliyor.Siz"Inanmiyorsunuz degil mi? Neler yasadigimi nasil bir esikte oldugumu anlamiyorsunuz.Benim bu ise ihtiyacim var ve kovulmak istemiyorum.Bu ortami seviyorum ve size minnettarım ama beni bu seminer yuzunden kovmayın"diyorsunuz.Jin"Bunu dusunecegim"diyor ve sirtini dönüyor .Siz egilerek selam verip çıkıyorsunuz.Jin siz cikinca aniden donuyor ve "Deli Ajjumma"diyor.Sagina soluna bakarak silkelenip masasina oturuyor.Sizin evleneceginizi duyunca keyfi kaciyor ve masada duran bir kac evragi savuruyor.Cama yaklasip manzaraya karsi dusunmeye basliyor.Siz odadan cikarak lavaboya ilerliyorsunuz.Aynaya bakıyor ve aglmaya basliyorsunuz.Yuzunuzu yıkadıktan sonra masaniza geciyorsunuz.Bir kac saat sonra size laf atan sekreterler yanıniza geliyor"Birde utanmadan bu teklifi red mi ediyorsun?"diyorlar.Siz"Sizede gun dogmuş olmalı"diyorsunuz ve birinin sirtina carpip kahve yapmaya gidiyorsunuz.Sizin arkanizdan sinirli bir sekilde bakıyorlar.Telefonunuza mesaj geliyor"Aksam seninle cok onemli bir sey konusmam gerek"yaziyor.jinin size ne soyleyecegini merak ediyorsunuz.Aksam tam sirketten cikarken jinin spor arabasi onunuzde duruyor sizde biniyorsunuz.Sizi muazzam bir manzaranin onune geturiyor.Arabada size donuyor"Simdi bana herseyi anlat garipsemeyecegim"diyor.Siz yari aglamakli herseyi bastan sonra anlatiyorsunuz"En sonundada sizin bana aldiginiz ayakkabı yok oldu diyorsunuz".Jin"Aslinda o ayakkabıyı ben degil jimin almıştı"diyor.Siz jine bakakalıyorsunuz.Jin"Jimin sana iletmem icin bana vermisti ama ben sana vermedim"diyor.Siz"Nasil ne ?"diyorsunuz.Jin"Yasadigim duyguyu anlayamiyordum aslinda baslarda  hersey bana eglenceli geliyordu ama artık benimde canım yanıyor"diyor.Siz saskinlikla bakiyorsunuz.Jin"Senden hoslaniyorum hemde olesiye"diyor.Siz"Benim kimi sevdigimi biliyorsun"diyorsunuz.Jin"Biliyorum ve duygularımı bastirmaya calistim ama olmuyor"diyor.Jin"Seni jiminle gordukce canımdan can gidiyor"diyor.Siz"Yeter bu kadar"diyorsunuz.Jin kolunuzu tutuyor.Siz"Canımı yakiyorsun"diyorsunuz.Elinizi cekip evrakları ve bir kac sirket esyasini jinin kucagina birakip arabadan iniyorsunuz.Karanlik yolda ilerlerken jin kornaya basıyor"Gel evine birakacagim"diyor.Siz duymamazliktan geliyorsunuz.Kurt seslerini duyunca hafif bir korkuyorsunuz.Jin"Hadi gel "diyor.Siz arabaya biniyorsunuz caresiz yol boyu konusmuyorsunuz.Evin onune gelince tesekkur niyetinde selam verip iniyorsunuz.Jin arkanizdan bakıyor.Siz eve giriyorsunuz.Jin arabayi calistiriyor ve gidiyor.Jimin"Nerdeydin?merak ettim"diyor.Siz hizli ilerleyip jimine sarılıyorsunuz"Neden her sey bu kadar zor olmak zorunda?"diyorsunuz.Jimin"Hersey duzelecek"diyor.Siz "aslinda ben..."derken jimin"Biliyorum"diyor.Birlikte kanepeye geciyorsunuz.Jimin elini gosyeriyor.Siz"Olamaz!"diyorsunuz.Jiminin eli bir gorunuyor bir kayboluyor.Siz aglamaya basliyorsunuz.Jimin"Sana belli etmemeye calistim ama bugun herseyi duydum"diyor.Siz"Ne yapacagiz"diyor.Jimin elinizi tutuyor"Gitmeyecegim burdayım"diyor.Siz sariliyorsunuz ve hickira hickira agliyorsunuz.Birlikte zor bir aksami geride birakiyorsunuz.Sabah  uyandiginizda jiminin saclarinizi oksadigini goruyorsunuz.Siz jimine yanasiyorsunuz.Gogsune yuzunuzu gomuyorsunuz.Jimin"Ise gitmeyecek misin?"diyor.Siz"istifa ettim"diyorsunuz.Jimin"Demek sana soyledi"diyor.Siz jiminin yuzune bakiyorsunuz.Biliyor muydun?"diyorsunuz.Jimin"Tabiki biliyordum senin gibi guzel bir kadına kim asık olmaz ki"diyor ve opuyor.Gulumsuyor.Siz"Ne dedigimi merak etmiyor musun?"diyorsunuz.Jimin"Duydum ve biliyorum.Sana guvenim sonsuz"diyor.Siz"Hadi gidip evlenelim"diyorsunuz.Jimin"Simdimi?"diyor.Siz"Evet hadi gidelim"diyorsunuz.Birlikte hazirlanip evden cıkıyorsunuz.Kapida jini aracinin onunde goruyorsunuz.Jimine burda kalmasini soyluyorsunuz.Jinin yanina gidiyorsunuz"Lutfen bunu yaoma ve burdan git"diyorsunuz.Jin ustunuzdeki beyaz elbiseyi goruyor"Evleniyor musunuz?"diyor.Siz"Lutfen gidin"diyorsunuz.Jin"Isine geri donmelisin olaylar yuzunden seni kovmayacagim"diyor.Arabasina biniyor ve gidiyor.Siz jiminin yanina gidip elini tutuyorsunuz"Hadi yapalım"diyor ve gulumsuyorsunuz.Birlikte evlilik islemlerini yapiyorsunuz ve evleniyorsunuz.Jimin"Gercek bir dugun yapmaliyiz"diyor.Siz"Yapalım"diyorsunuz ve gulumsuyorsunuz.Eve donuyorsunuz ama bae evde yok.Endiseyle evin her yerini arıyorsunuz ama bulamiyorsunuz.Pati izleri kanepenin ustune kadar ilerliyor.Jimin elinizi sımsıkı tutuyor.Siz jimine sarılıp ağlıyorsunuz.

JİMİN İLE HAYAL ET[TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin