___

1.1K 64 1
                                    

Jimin"Benn hatirlayamıyorum"diyor.Siz sımsıkı sarılıyor ve"Ben yanındayım"diyorsunuz.Jimin hatırladıklarından sonra gece cam kenarından dışarıya bakıyor.Siz ona bakıp tam gözlerinizi kapattığınızda jimin hızlıca evden çıkıyor.Siz yatakta kalkıp kapanan kapıya bakıyorsunuz.Sizde neler hissettiginizi anlayamıyorsunuz.Yataga uzanıp tavana bakıyorsunuz.Bu evin sevdiğiniz adamın olması sizi rahat hissettirsede bu evdeki olayları düşündükçe ürperiyorsunuz.Jimin eve giriyor ve kapıyı kilitliyor.Açık olan camları kapatıp kitliyor.Siz"Neler oluyor?"diyorsunuz.Jimin"Dışarda biri vardı.Bizi izliyordu"diyor.Siz yatagınızdan çıkıp sabahlığınızı giyiyorsunuz.Jimin"Gel buraya diyor ve yatakta sizi kendinize çekiyor.Jimin"Yarın sabah burdan gidelim"diyor.Siz"Emin misin?"diyorsunuz.Jimin saçınızdan öpüyor ve sizi kolları arasına çekiyor.Siz korksanızda bir meleğin kanatları altında olmak korkularınızı unutturuyor.Birlikte sabah erkenden kalkıp valizi toparlıyorsunuz.Jimin cikarken hizli bir sekilde valizi arabaya yerlestiriyor sizde evi son kez turlayıp cıkıyorsunuz.Giderken aynadan eve bakıyorsunuz.Uzaklaştıkça huzursuz hissediyorsunuz.Birlikte yolda sonraki rotanızı belirliyorsunuz.Siz"Busana gidelim"diyorsunuz.Jimin hicbir şey demeden busana sürüyor.5 yıldızlı bir otele yerleşiyorsunuz.

Jimin içeri girer girmez valizi salona bırakıyor ve balkona çıkıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jimin içeri girer girmez valizi salona bırakıyor ve balkona çıkıyor.Sizde yataga oturuyorsunuz ve etrafınıza sonra da jimine bakıyorsunuz.Balayınız gerçekten tuhaf geçiyor.Siz jimini beklerken uyuyakalıyorsunuz.Uyandığınızda sizi izleyen tatlışmı tatlış jimin suratıyla karsılaşıyorsunuz.Jimin"Balayımızı tuhaf geçirdigimiz için özür dilerim"diyor.Siz biraz kalkıp jiminin dudağından öpüp"Sen iyi ol bu bana yeter"diyorsunuz ve jimine sarılıyorsunuz.Siz"Keske acını geçirebilecek bir sey yapabilseydim"diyorsunuz.Jimin"Benim yanımda olduğun surece acılarımı hissetmiyorum"diyor.Siz"Yarın sahile gitmeye ne dersin?"diyorsunuz.Jimin"Olur"diyor ve gülümsüyor.Sabah neseli neseli kalkıyorsunuz.Sahil cantanizi sarki mirildanarak hazırlıyorsunuz.Jimin kalkıp arkanızdan size sarılıyor.Siz"Are you Readyy?"diyorsunuz ve gülüyorsunuz.Jimin"Yeeeeah "diyor.
Gwangalli plajına iniyorsunuz.

Siz"Ne kadar  kalabalık"diyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siz"Ne kadar  kalabalık"diyorsunuz.Jimin"Hadi yer bulalım"diyor.Siz"Bak orası cok güzel"diye işaret ettikten sonra jimin eşyalarınızı şezlonglara bırakıyor.Siz üstünüzdekileri cıkarıyorsunuz.Jimin"Ama ben seni bu şekilde fazla dışarda tutamam"diyor ve sizi kucağına alıyor ve denize koşmaya başlıyor.Siz"Dur yapma düşücez"diyip gülmeye başlıyorsunuz.Soğuk suyu kalçanızda hissedince çok soğuk diyip jimine sarılıyorsunuz.Jimin"Kendini rahat bırak alışacaksın"diyor.Siz kendinizi bırakıyorsunuz.Suya alışınca jimine su atıyorsunuz.Jimin minik elleriyle size karşılık veriyor.Siz kendinizi denizin en dibine çekiyorsunuz.Jiminde geliyor.Birlikre denizin dibinden taş çıkarıyorsunuz.Begendiğiniz taşları şezlong kenarına koyuyorsunuz.Siz sudan çıksanızda jimin çıkmıyor.Siz"Jiminaa"diye sesleniyorsunuz.Su kenarında "Jiminaa"diye bagırıyorsunuz ama bulamıyorsunuz.Siz suya giriyorsunuz.Bulunduğunuz noktada dalış yapıyorsunuz.Siz"Korkuyorum jimina nerdesin"diyorsunuz.Bir anda ayaginizi bir şey cekiyor ve dalıyorsunuz.Jimin sizi kendine çekiyor.Size suyun içinde bakıyor.Siz Jimini çekip sudan çıkarıyorsunuz.Siz"Ne kadar korktum haberin var mı?"diyorsunuz.Jimin öylece denize odaklanmış bakıyor.Siz jimine bakıyorsunuz ve "Iyi misin?"diyorsunuz.Jimin"begn.."diyor.Siz"Evet sen?"diyorsunuz.Jimin"Ben nasıl öldüğümü hatırladım"diyor ve kafasından gözüne akan deniz sularını siliyor.

JİMİN İLE HAYAL ET[TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin