___

1K 58 4
                                    

Siz"Nasıl ?"diyorsunuz.Jimin eşyalarını alıyor ve otele doğru yürüyor.Sizde eşyalarınızı alıp ilerliyorsunuz.Jimin Banyoya giriyor ve kapıyı kilitliyor.Siz"Iyi misin?"diyorsunuz.Ses cıkmayınca endiseleniyorsunuz.Son zamanlarda cok ağır şeyler yaşıyorsunuz.Jimin icin ölesiye korkuyorsunuz.Akşam oluyor ve hala jimin banyodan çıkmıyor.Siz kapıya yaklaşıyorsunuz"Bebeğim lütfen çık ve benimle paylaş gerçekten seni böyle görmek beni üzüyor"diyorsunuz.Ses gelmiyor sizde kapıya yaslanıp oturuyorsunuz.Siz"Aslında bende bu hayatta emanet yaşadığımı hissediyordum.Beni bu hayata senin sevgin bağladı.Lütfen kapıyı aç kalbini onarmam için izin ver"diyorsunuz.Jimin kilidi açıyor.Siz ayağa kalkıyorsunuz ve banyoya giriyorsunuz.Jimin yere oturmus zemine bakıyor.Siz yanına oturup elini tutuyorsunuz.Jiminin yüzünü yüzünüze sabitliyorsunuz.Siz"Ne olursa olsun senin yanında olacağım"diyorsunuz.Jimin"Hayatında duyacagına pisman olacağın şeyleri duysan bilemi?"diyor.Siz jiminin yüzüne merakla bakıyorsunuz.Siz"Ne demek istiyorsun?"diyorsunuz.Jimin"Yok bir sey "diyor elinizi bırakıp  kalkıp yatak odasina ilerliyor. Yatağın icine girip uyuyor.Siz banyo zemininde kalakalıyorsunuz.Jimin uyuduktan sonra yataga yanasip yuzunu okşuyorsunuz.Neden bahsettigini anlamasanızda üstelemek istemiyorsunuz.Sabah jimin uyanıyor ve yatakta sizi göremiyor.Siz kuvette yatıyorsunuz.Jimin size yaklaşıyor.Siz gözlerinizi aralıyorsunuz.Jimin"Neden burda uyudun?"diyor.Siz"Seni rahatsiz etmek istemedim"diyorsunuz.Jimin sizi banyodan çıkarıyor.Siz"Şimdi iyi misin?"diyorsunuz.Jimin sizin yüzünüze bakıyor.Siz derin derin jiminin gözlerine bakıyorsunuz.Jimin"Evimize dönelim"diyor.Siz"Tamam"diyorsunuz.Eşyalarınızı toplayıp araca geçiyorsunuz.Yol boyunca konuşmuyorsunuz.

Gece boyu yolculuktan sonra evinizin önüne arabayı parkediyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gece boyu yolculuktan sonra evinizin önüne arabayı parkediyorsunuz.Jimin aractan inip valizleri almak icin bagajı açıyor.Aldığınız hediyelik valiz yok oluyor.Birlikte şahit oluyorsunuz.Siz bakarken jimin diger valizi alıp bagajı kapatıyor.Evin kapısını açıp valizi salona bırakıp yatak odasına gidiyor.Siz salona uzunca bakıp iç gecirdikten sonra kanepeye oturuyorsunuz.Yerdeki kumandaya uzanıp televizyonu açıyorsunuz öylece bakıyorsunuz.Uykuya dalıyorsunuz.Uyandığınızda yatak odasının kapısı acık şekilde evde yapayanlız kaldıgınızı anlıyorsunuz.Ağlıyorsunuz.Neden mutlulugunuzun bu kadar kısa sürdüğünü anlayamıyorsunuz.Kalkıp ağlayarak eşyalarınızı dolaba yerleştiriyorsunuz.Yataginiza yatip uyuyorsunuz.Sabaha dogru kalkıyorsunuz.Jiminin gelmedigini görüyorsunuz.Kalkıp hazırlanıyorsunuz.Telefonunuzu yataktan almak üzere yatağa uzanırken jiminin yastığı yok oluyor.Siz telefonunuzu alıyorsunuz.Kilidini açıyorsunuz.Mesaj gelmediğini görüyorsunuz.Siz jimine mesaj yazıyorsunuz"Bu yaptığın hiç bir sorunu çözmeyecek akşam eve gelmelisin konuşalım"diyorsunuz.Esyalarinizi alıp cıkıyorsunuz.Otobuse binip işyeri duraginda iniyorsunuz.Herkes sizi görünce şaşırıyor.Siz calistiginiz kata cıkıyorsunuz.Jin iştoplantisi sonrasi insanlari ugurlarken sizi görüyor.Jin"Balayıda degilmiydiniz? Seni bu kadar erken görmeyi ummuyordum"diyor.Siz"Herşey karmakarışık"diyor ağlıyorsunuz.Çalısanlar size bakıyor.Jin"Odama gel konuşalım"diyor.Birlikte odaya giriyorsunuz.Siz tüm herşeyi jine anlatıyorsunuz.Jin şaşırıyor ama size belli etmiyor.Jin"Bu gece konuşmalısınız"diyor.Sizde"Eve gelmesini istiyorum.Eskisi gibi olalım istiyorum"diyorsunuz.Iş çıkışı jin sizi eve bırakıyor.Arabadan inince kapıda jimini görüyorsunuz.Sinirli bir sekilde size bakıyor.Siz jine selam verip tesekkur ediyorsunuz.Jin gidiyor sizde eve giriyorsunuz.Jimin kolunuzdan tutuyor ve sizi yatağa sürüklüyor.Siz"Agh bırak beni agh kolum acıyor bırak"diyorsunuz.Jimin sizi yataga savuruyor.Siz çok korkuyorsunuz.Kalakalıyorsunuz yatakta.Jimin yaptıgına kendide şaşırıyor.Jimin"Bir daha başka adamların arabasına binme"diyor.Siz jimine bakıp "Lanet olsun bana bunu neden yapıyorsun,bana anlat artık,pişman olacağım şeyleri diymak istiyorum" diye bağırıyorsunuz.Sinirden cıkab damarlarinizla jimin yüzünüze bakıyor.Siz bakıyorsunuz.Jimin"Anlatamam bunu yapamam"diyor.Siz bagirarak"Yap!"diyorsunuz ve jiminin bilegini sıkıca tutuyorsunuz.Jimin"Emin misin?"diyor.Siz"Evet!"diyorsunuz.Jimin"Ben boğularak öldüm!"diyor.Siz duyarken acı cekiyorsunuz ama tepkisiz kalıyorsunuz.Jimin"Beni...."diyor.Siz"Evet seni?"diyorsunuz.Jimin"Beni benim ailemi baban öldürdü"diyor.Siz duyduklarınız karşısında dilinizi yutmuşcasına kalakalıyorsunuz.Jiminin elini bırakıyorsunuz.Jimin size bakıyor.Siz kalkıp evden çıkıyorsunuz.Çıplak ayaklarla yürümeye başlıyorsunuz.Jimin"Hey 《Adınız》!!" diye bagırıyor siz ağlaya ağlaya koşuyorsunuz.Jimin peşinizden koşuyor.

JİMİN İLE HAYAL ET[TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin