5.Bölüm{Ölümsüz Sevgim}

1.4K 72 7
                                    

Eve ulaşır ulaşmaz jimin sizi kanepeye sürüklüyor.Jiminin dizine yatıyorsunuz.Jimin saçlarınızı okşuyor ve öpüyor.Sizde yüzüğü inceliyorsunuz.Jimin"Begendin mi?"diyor.Sizde"Evet"diyorsunuz.Diger yuzukle ayni olsada sevdiginiz kisiden almanız mutlu ediyor.Jimin"Albumumuzu begendin mi?"diyor.Sizde"Tabiki yine ödüller bizim"diyor gülümsüyorsunuz.Jimin"Hala jin seni rahatsiz edi.."diyemeden dudağından öperek susturuyorsunuz.Jimin gozlerinizin icine bakip gulumsuyor.Siz"Jimina canım ne cekti biliyor musun?"diyorsunuz.Jimin meraklı size bakıyor.Siz"Dondurma"diyorsunuz.Jimin kosarak ayakkabılarını giyiyor ve "Bekle hemen geliyorum"diyor ve evden çıkıyor.Siz sırıtarak kanepede yuzugunuzu incelemeye devam ediyorsunuz.Jiminin masadaki saatine bir anda bakarak donakalıyorsunuz.Siz korkuyor ve oylece bakakalıyorsunuz.Saat bir gorünmez olup bir beliriyor.Siz gözlerinize inanamıyor ve gozlerinizi ovup bir daha bakıyorsunuz.Saat yok oluyor.Siz agziniz acık sahit oluyorsunuz.Siz"Nasıl olur?"derken jimin gülerek eve giriyor"Geldiiimm"diyor.Sizde oylece jimine bakıyorsunuz.Jimin"Neden oyle bakiyorsun?"diyor.Siz"Hic seni beklerken seni daha cok ozledim"diyorsunuz.Jimin size yaklaşıp sarılıyor.Sizde sımsıkı sarılıyorsunuz.Jimin arkanızdan dondurmayı cıkarıp boynunuza bastırıyor.Siz"Aghh"diyerek cekiliyorsunuz.Jimin sırıtıyor.Sizde onun gülüşünü gorunce gülüyorsunuz.Jimin"Armut gorunmuyor?"diyor.Sizde"Odada uyuyor"diyorsunuz.Jimin" al bakalım" diyor ve dondurmanizi uzatıyor.Dondurmayı ısırınca "Hoh hoh soğuk"diyorsunuz.Jiminle birlikte birseyler izleyip uyuyorsunuz.Sabah Bae-Armut sizin yanağınızı yalıyor.Siz gozlerinizi aralayıp kalkıyorsunuz.Jimini göremıyorsunuz Gittigini düşünüp kalkıyorsunuz.Saati görür görmez koşark banyoya gidiyor,duş alıyorsunuz.guzel bir kalem altina stiletto giyiyorsunuz.Bae-Armutun mamasini verip öpüp kapıya yöneliyorsunuz. Tam çıkacakken öylece kalıyorsunuz.Yavaşca kafanızı çeviriyorsunuz.Yerdeki jiminin terlikleri görünmez olup beliriyor.Siz öylece bakıyorsunuz ve terlikler kayboluyor.Siz esyalarinizi alıp yavasca yürüyorsunuz.İçinizde bir korku düşünüp duruyorsunuz.Durağa gelince oturup kalıyorsunuz."Ilk once saati simdide terlikleri"diyorsunuz ve korkuyla telefonunuza sarılıyor jimini arıyorsunuz.Çalıyor ama açılmıyor endişeliniyorsunuz.Bie daha arıyorsunuz.Durakta bir ileri bir geri yuruyorsunuz.Tam taksi durdurcakken jimin açıyor.Siz"Jiminaa iyi misin?"diyorsunuz.Jimin"Evet provadaydık"diyor.Jimin sesinizden titreyip korktugunuzu anlıyor"Neler oluyor?"diyor.Siz"Sadece sabah göremediğim için endişelendim"diyorsunuz.Jimin"Endişelenme iyiyim şimdi kapatmaliyim akşam eve erkenden dön birlikte yemek yiyelim"diyor.Sizde"Tamam seni seviyorum"diyebiliyorsunuz.Jimin"Bende seni seviyorum"diyor  kapatıyor.
Sizde gelen otobuse beniyor ve ekran resmindeki jiminli resimlerinize bakıyorsunuz.Is yeri duragında iniyorsunuz.Sansizligin boylei inerken corabiniz kacıyor.Durakta coraba bakarak sansinizi sorgulayip moraliniz bozuk daha fazla kacmamasi icin cabaliyorsunuz.Sizin o hallerinizi gören jin arabasına yaslanmış size gülerek bakıyor.Siz gülme seslerine dönüp bakıyorsunuz Jini gorunce daha cok sinirleniyorsunuz ve ayaginizi yere vuruyorsunuz.Kırılan topugunuzla jin daha cok guluyor.Siz oylece kaliyorsunuz.Siz"Yaaaa ne gülüyorsun?"diyorsunuz.Jin gülerek arabanin bagajina yoneliyor.

Jin gülerek arabanin bagajina yoneliyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sizde duragin koltuguna oturuyorsunuz.Tüm herseyin ust uste gelmesi sonucu aglamaya basliyorsunuz.Kırılan topugu elinize alıp daha cok agliyorsunuz.Jin yaklasiyor ve bir çift ayakkabı uzatıyor.Siz ayakkabılara bakıp jine yoneliyorsunuz"Senin sorunun ne?"diyip elinden ayakkabıları alıp giyiyorsunuz"Ayakkabılarını geri verecegim"dedikten sonra hizlica sirket lavabosuna ilerliyorsunuz.Jin"O ayakkabılar zaten senin"diyor ve arkanizdan bakıyor.Siz corabinizi degistirip akan makyajinizi duzeltip masaniza donuyorsunuz.Jin odasina giderken"Kahvemi odama getirirsin"diyor odasına giriyor.Siz kahve yaparken dusuncelere dalıyorsunuz.Kahve makinesinin tık sesiyle kendinize gelip kahveyi jine goturuyorsunuz.Siz kahveyi masaya birakırken jin yuzugunuzu goruyor"Demek çıkarmadın çok mu sevdin yuzugu?"diyor.Siz"O senin yuzugun degil jimin evlenme teklifi yüzügü"diyorsunuz Jin oksuruyor ve kahveyi fincana geri boşaltıyor.Sizde selam verip  odadan ayrılıyorsunuz.Jin ayaklanıp odanın icinde tur atıyor.Sizde masanizda jimini düşünüyorsunuz.Jin kahvesini dikiyor kafaya ve sizi arıyor.Siz odasına gidiyorsunuz.Jin"Bir kahve daha"diyor.Siz fincanı alıp cıkıyorsunuz.Tekrar yapıp getiriyorsunuz.Jin"Bunu begenmedim yenisini getir"diyor ve tirip atıyor.Siz cıkıp yenisini yapıp getiriyorsunuz.Jin"Bunun şekeri yok"diyor.Siz yumrugunuzu sıkıyorsunuz.Jin"Ogh hayır sexy yüzüme vurma"diyor.Siz elinizi indirip jinin yüzüne bakıyorsunuz.Siz"Sana soru sorabilir miyim?"diyorsunuz.Jin merakla bekliyor.Siz"Dogaustu seylere inanır mısın?"diyorsunuz.Jin öylece bakıyor.Sizde"Bir şeylerin kaybolduğunu gözlerinle görsen ne düşünürsün?"diyorsunuz.Jin size dergi fırlatıyor.Siz tedirgin olan jini görüp"Boşver sormadım say"diyip çıkıyorsunuz.Jin titriyor ve "Ürkütücü"diyor.Siz aksam çıkışta ayakkabı alıp giyiyorsunuz.Jine ayakkabıları geri vermek icin odasına yaklaşıyorsunuz.Tam girecekken poset elinizde aniden yok oluyor.Siz bos elinize bakakalıyorsunuz.Hemen cantanızı aldığınız gibi duraga gidiyorsunuz.

JİMİN İLE HAYAL ET[TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin