___

1.2K 67 3
                                    

Lalelerinde fotoğrafını çektikten sonra zirveye ulaşıp cafede oturup soluklanıyorsunuz.Garson yaklaşıyor.Siz limonata almak istiyorsunuz.Jiminde limonata istiyor.Jimin"Buranin kimchidise güzel"diyor.Siz"Daha önce yemiş gibi konuşuyorsun"diyip gülümsüyorsunuz.Jimin" Seninle her saniyemin güzelleştiğini ve seni asla birakmayacagimi biliyorsun degil mi?"diyor.Siz gülümseyip evet der gibi kafanizi sallayip, jiminin minik ellerini tutuyorsunuz.limonatalari ictikten sonra zirveden aşşagıya yacas yavaş iniyorsunuz.Jimin"Nasıl unuturum?"diyor.Siz"Neyi?"diyorsunuz.Jimin"Gel benimle"diyor.Birlikte kocaman bir agacın önünde duruyorsunuz.

Birlikte kocaman bir agacın önünde duruyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jimin"Bu gördüğün agacın adı {JUNIPER}

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Jimin"Bu gördüğün agacın adı {JUNIPER}.Tam 1000 yaşında"diyor.Siz ağzınız açık bakakalıyorsunuz.10 asırdır burdamıymış?"diyorsunuz.Jimin"Farklı ülkelerden ziyaretine cok gelenler var"diyor.Siz fotografini cekiyorsunuz.Siz"Beni çeker misin?"diyorsunuz ve telefonunuzu jimine veriyorsunuz.Jimin ekranda kendi resmini gotuncr gulumsuyor ve "1.2.3 "diyor.Siz zaher işareti yapıyorsunuz✌.Birlikte Parka yakın hayvanat bahçesinide gezdikten sonra üşemeye başlıyorsunuz ve  otele geri dönüyorsunuz.Otelde bir şeyler yedikten sonra odanıza çıkıyorsunuz.Jimin yarınki rotanın"Petite France{Fransız Köyü}"oldugunu söylüyor.Jimin ile birlikte camdaki manzaraya karşı kahve içmek çok hoşunuza gidiyor.Jimin"Ben duş almalıyım"diyor.Siz sıcak basan bu odada yanlız kalıyorsunuz.Jimin havlu ile dışarı çıkıyor sizin içtiğiniz kahve soluk borunuza kaçıyor ve öksürmeye başlıyorsunuz.Jimin size yaklaşınca dahada evhamlanıyor.Jimin sirtiniza vuruyor.Teni size deydikçe hoşunuza gidiyor.Jiminin yüzüne bakıyorsunuz.Jimin ve siz öylece durup bakışıyorsunuz.Jimin size yavaşça yaklaşıyor ve kulağınıza fısıldıyor"Seni bugün çok arzuluyorum".Size daha çok yaklaşıp dudağınızdan öpüyor.Siz bu yumuşaklığı seviyorsunuz ve gülümsüyorsunuz.Evet elleriyle saçlarınıza dokunuyor.Sizi kendine daha çok çekiyor.Kollarınizda gezen ellerini hissettikce zevk alıyorsunuz.Gozlerinizi kapatıyorsunuz.Jimine sessizce"Hayvanat bahcesindeki o yunusu gördün mü?"diyorsunuz.Jimin durup sizin yüzünüze bakıyor.Tuhaf davranıyorsunuz.Sonra"Sadece aklıma geldi"diyorsunuz ama sesiniz çıkmıyor.Jimin şaşkın şaşkın size bakıyor.Siz bogaziniza dokunup bagiriyorsunuz ama sesiniz çıkmıyor.Jiminin sesini kısık bir şekilde duyuyorsunuz"《Adınız》hadi kalkma vakti"diyor.Siz hızlıca yataktan kalkıyorsunuz ve etrafınıza bakıyorsunuz.Jimin"Sorun ne?"diyor.Siz"Ne zaman uyuduk?"diyorsunuz.Jimin"Gece ben duşa girdiğimde sen uyuyakalmıştın bende seni uyandırmak istemedim"diyor.Siz"Nasıl olur ama sen ve ben sen benim dudagimdan sen... ?¿? "diye kekeliyorsunuz.Jimin size sarılıyor ve"Geçti sadece bir rüyaydı"diyor.Siz garip diyorsunuz içinizden.Jimin 10 dakikaya hazir ol guzel bir köy görmeye hazır mısın?diyor.Siz herseyi unutup heyecanlı bir sekilde "Eveeet"diyorsunuz.

JİMİN İLE HAYAL ET[TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin