Bighite geldiğinizde jimin sizi hızlıca öpüp araçtan iniyor.Sizde kocaman bir gülümsemeyle karşılık verip araçla ilerliyorsunuz.Jimin arkadan kalp yapıyor siz dikiz aynasından bakıp gülüyorsunuz.Eve gelince tüm ışıkları açıyorsunuz"Bae-Armut annen geldi!"diyerek bağırıyorsunuz.Bae hızlı adımlarla geliyor.Siz mama kabını doldurup yatak odasina ilerliyorsunuz kendinizi yataga bırakıyorsunuz.Bir kaç saat sonra kapı çalıyor.Siz endişeli gözlerle ilerliyorsunuz.Delikten bakıyorsunuz.Pizzacı bir kere daha zile basıyor.Siz"Ben pizza siparisi yapmadım"diyorsunuz.Pizzacı"Ama bu adresi sıkıca tembihlediler"diyor.Siz kosarak telefonu ve cuzdaninizi alarak kapıyı açıyorsunuz.Tüm Bts üyeleri"Surprizzz"diyor.V pizzaları gösteriyor.Jin bira pişedini sallıyor.Siz şaşkın ve mutlu bir şekilde eve davet ediyorsunuz.Rm"Bu evi seviyorum"diyor.Suganın gülümsemesini görünce baya sasirsanizda çok mutlu oluyorsunuz.Jhope bae-Armutu gorunce"Hi paticik"diyor.Herkes Armuta bakıp seviyor.Siz mutfaga ilerleyip tezgahtaki bardakları almaya gidiyorsunuz.Jimin peşinizden geliyor.Sizin arkanızfan sessizce size sarılıyor"Seni özledim"diyor ve boynunuza öpücük konduruyor.Tam sizde dönüp karşılık verecekken Jin"Öhöm öhöm"yapıyor.Siz toparlanıp tezgaha dönüyorsunuz.Jin"Pratik için yemekten sonra gitmemiz gerek"diyor jimine.Jimin size bakıp jin ile salona geçiyor.Siz bardakları alıp salona geçerken hüznünüzü belli etmemeye calışıyorsunuz.Hep beraber pizza yedikten sonra jhope kalkıyor ve karaoke açıyor.Sizi neselendirmek icin V de kalkıyor ve birlikte şarkı söylüyorlar.Sarkının rap kısmı gelince rm ve suga kalkıyor ve mikrofonları tokuşturup söylemeye başlıyorlar.Siz hayranlıkla dinliyor ve izliyorsunuz.Jimin sadece sizi izliyor ve gülümsüyor.Bir kaç şarkıdan sonra üyelerin gitmesi gerekiyor.Herkes size veda ettikten sonra araca biniyorlar.Siz ve jimin yanlız kalinca jimin sizi öpüyor.Sizde karşılık veriyorsunuz.Giderken jimine el sallıyorsunuz.Siz kapıyı kapatıp mutfaga ilerlediginizde bir anda jin sizin elinizi tutup duvara yaslıyor.Siz ani tepkiyle yuzunuzu kapatıyorsunuz.Jin"Korkma benim"diyor.Siz"Ne yaptiğini sanıyorsun?"diyerek nefesinizi düzenlemeye çalışıyorsunuz.Jin size bir kutu uzatıyor.Siz"Bu nedir"diyorsunuz.Jin"Senden bir şey rica edebilir miyim?"diyor.Siz anlamsızca bakıyorsunuz.Jin"Seni defalarca kurtardım sıra sende"diyor.Siz daha bir merakla cumlelerin sonunu dinliyorsunuz.Jin"Aileme karsi sevgilim rolu yapar misin?"diyor.Siz"Şaşırarak ne!"diyorsunuz.Jin"Sadece yarın akşam için.Davete katılmalıyım ve annemin baskısından kurtulmam için bir kere bu iyiligi bana yapmalısın"diyor.Kutuyu elinize birakıp acesi olduğu için size "Lutfen duşun ve bu gece bana haber ver"diyor.Giderken armuta dokunup sevip gidiyor.Siz elbiseyle yanlız kalıyorsunuz.Size yaptigi onca iyilige karsilik bu iyiligi yapmak istiyorsunuz"Bir iyilik ajussi"diyor ve gulumsuyorsunuz.Jine mesaj attıktan sonra armutla uykuya dalıyorsunuz.Sabah telefonunuza gelen mesajla uyanıyorsunuz.Jin"Akşam saat 7'de seni alırım"diyor.Siz kalkıp duş alıyorsunuz.Kahvaltı yapıp evide toparladıktan sonra ayna karsisina gecip saclarinizi tarıyorsunuz.Maktajinizi ve saclarinizi yapıyorsunuz.Jinin getirdigi elbiseyi kutusundan cıkarırken agzınız açık elbisenin sağına soluna bakıyorsunuz.Kutunun icindeki etiketi görünce elbiseyi yavasca yataga bırakıyorsunuz.Armuta mama verdikten sonra elbiseyide giyiyorsunuz.Elbisenin her detayına bayılıyorsunuz.Elbisenize uyan bir ayakkabınızla kombini tamamlıyorsunuz.
Bir kaç selfieden sonra telefonunuz çalıyor.Cantanizi alıp koridorda ilerliyorsunuz.Tüm ışıkları kapatıp çıkıyorsunuz.Jin agzı açık şekilde size bakıyor.Sizde arabaya doğru ilerliyorsunuz.Jin"Ajumma gercekten mukemmel görünüyorsun"diyor.Siz"Ajjumma demekten vazgeç!"derken tirnaklarınızı çıkarıyorsunuz.Jin kapıyı nezaketen açıyor siz araca biniyorsunuz.
Jinde biniyor.Jin"Bir dakika!"diyor.Cebinden kutu çıkarıyor.Siz bu ne dercesine bakıyorsunuz.Jin"Bunları takmamız gerek"diyor.Siz bakakalıyorsunuz.Siz yuzugu alip takıyorsunuz"Bundan jimine bahsetme"diyorsunuz.Jin son surat villlasına sürüyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JİMİN İLE HAYAL ET[TAMAMLANDI]
Fanfic{Cennetin en ücra köşesinden düştün kalbime. Olaganüstü gücünü bana karşı kullanmalısın, İkimizde kül olacağız...♡}