___

1.3K 70 13
                                    

Sabah bae sizi yalayarak uyandırıyor.Siz gözlerinizi açtığınızda kendinizi yatakta buluyorsunuz.Nasıl yatagınıza kadar geldiginizi bilmiyorsunuz.Jimin odaya geliyor"Uyanma vakti"diyor.Siz"Ne zaman geldin?"diyorsunuz.Jimin"Senin aglamanı duydugum an"diyor.Siz donup kalıyorsunuz.Jimin"Bu senin hatan değil bu yuzden bana karşı kendini kötü hissetme.Bunu jinle ben çözeceğim"diyor.Siz jiminin ellerinden tutuyorsunuz"O kötü biri degil dün düşüncesizce davrandı ve bunu dün konuşarak biz hallettik lütfen sen bunları düşünme ve albümünüze odaklan"diyorsunuz.Jimin sizi öpüyor"Benim karım çok güçlü diyor".Siz karım kelimesini duyunca içinizdeki kıvılcımlarla jimine sarılıyorsunuz"Beni hiç  bırakma"diyorsunuz.Jimin"Sen istedikçe burdayım"diyor.Jiminle kahvaltı yaptıktan sonra jimin bighite sizde isyerinize gidiyorsunuz.Jin ve digerleri pratik odasında çalışıyorlar.Jimin salona girince herkes jimine selam veriyor.Jin ise dans pratigine devam ediyor.Pratikten sonra herkes salonu terk ediyor.Jin ayakkabılarını değiştirken jimin yaklasıyor.Jin ayağa kalkıyor ve jimine bakıyor.Jimin"《Adınız》yaptığın yardımlar için teşekkür ederiz.Dün sana yardım ederek bu işi bitirdi.《Adınız》 uzak dur!."diyor.Jin"Bunu omu söylüyor sen mi?"diyor.Jimin"Kocası olarak ben"diyor.Jin gülümsüyor ve aninda mimik değişimiyle ciddi bir şekilde jimine bakıyor"Hangi koca?"diyor.Jimin yumruğunu sıkıyor.Jin esyalarını alıp salondan çıkıyor.Siz jine görünmemek icin aldiginiz kahveyi yüzünüze tutarak ilerliyorsunuz.Tam masanıza gelirken jin arkanızdan"Demek burdasın"diyor.Siz yerinizden sıçrıyorsunuz ve jine dönüyorsunuz.Jin"Konuşmalıyız"diyor.Siz artık daha fazla kaçmak istemiyorsunuz.Birlikte jinin odasinda konuşmaya basliyorsunuz.Siz"Dün olanları unutalım ve yolumuza bakalım.Odeştigimize göre birbirimize borcumuz kalmadı"diyorsunuz.Jin sadece yüzünüze bakıp gülümsüyor.Jin"Bana yardım ettiğin için tesekkur ederim"diyor.Sizde kibarliğina karsi fazla sesinizi cikarmiyorsunuz.Jin"Sana kek ve kahve soyledim masanda"diyor.Siz tesekkur ederek odadan cikiyorsunuz.Jin"Icimdeki bu tuhaf his hosuma gidiyor"diye mırıldanıyor.Siz telefonunuzla masaya ilerliyorsunuz.

Siz telefonunuzla masaya ilerliyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kekin limonlu olması sizi cezbediyor.Kahvenin kokusuna bayiliyorsunuz.Jiminle akşam planları yapıyorsunuz.Jimin sizi aksam uzeri aliyor ve birlikte karsilastiginiz o eve götürüyor.Siz özlem duyduğunuz eski evinize hayranlikla bakiyor.Manzarasinda dilek dilediginiz yildizlara bakıyorsunuz.Jimin ellerinizden tutuyor"Gel benimle"diyor.Birlikte evin icine giriyorsunuz.Sizin şaşkın ifadelerinize jimin gülümsüyor.

Sizin şaşkın ifadelerinize jimin gülümsüyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siz ilerledikçe kalp atişlariniz yukseliyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siz ilerledikçe kalp atişlariniz yukseliyor.Heyecanlanıyorsunuz.Herseyi ince dusunen jimin sizin tepkilerinizi gordukce seviniyor.Jimin sizi gül yapraklariyla cizmis oldugu kalbin ortasina getiriyor.Siz"Saka yapma lütfen!"diyerek.Duygulaniyor ve jiminin ellerini titreyen ellerinizle tutuyorsunuz.Jimin önünüzde eğiliyor"Hatırlıyor musun?Ilk evlilik teklifini burda yapmıştım"diyor.Siz"Evlilik teklifi sayilmayan bir evlilik teklifiydi"diyor ve gülümsüyorsunuz.Jimin"Seninle sevgililik donemimizide gecirdik,birlikte yaşadığımız o evde her saniyesi için sana minnettarım.Var oluş ve geliş sebebim oldugun icinde cok mutluyum"diyor.Jimin cebinden yüzük kutusunu cıkarıyor.Siz heyecandan içten içe çığlıklar atıyorsunuz.Kutuyu açtığında ikinci şoku yaşıyorsunuz.Yüzük jinin size vermiş olduğu yüzügün aynısı.Jimin"Bu yüzüğü ilk kiminle takarsan ömür boyu onunla yaşıyormuşsun.Korede bundan sadece 2 çift varmış"diyor.Siz aklınıza gelen kötü anınızı kafanızı sallayarak siliyorsunuz.Jimin"《Adınız》 benimle evlenir ve yaşlanırmısın?"diyor.Siz"Tabikide Evet"diyor.Yuzugu parmaginiza takiyorsunuz.Jimine sarılıyorsunuz.Jiminde karşılık vererek sizi öpüyor.Birlikte çıkıp yeni evinize ilerliyorsunuz.

JİMİN İLE HAYAL ET[TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin