___

1K 55 7
                                    

"Baban kötü adamlarla çalışıyordu"diyor.Siz duyduklarınıza inanmak istemiyorusunuz.Amca"Senin resmini yanında taşıyordu"diyor.Siz duygulanıyorsunuz.Amca"Sana iyi bir gelecek saglamak istiyordu"diyor.Siz"Nerde olduğunu biliyor musunuz?"diyorsunuz.Amca"Babanı yangın gecesinden sonra görmedim"diyor.Siz"Peki evi yanan insanlari tanıyor musunuz?"diyorsunuz.Amca"Genç bir çift oturuyordu.Genç kızın babası onlara çok zorluklar yaşattı"diyor.Siz"Babam peki?babam bu işin içinde mi?"diyorsunuz.Amca etrafına bakınıyor ve sizi kendine yanaştırıyor.Amca"Genç kızın babası o gün evde sadece delikanlının oldugunu düşünüyordu.Bunu biliyorduk ama komusamazdik.Bizide ailemizle tehdit ediyordu"diyor.Siz"Nasıl yani?"diyorsunuz.Amca"Amacı delikanlıyı öldürmekti.Eviyle birlikte yok etmekti"diyor.Siz yutkunmakta zorluk çekiyor ve amcaya korkmuş bir sekilde bakıyorsunuz.Siz"Yani o yangını babasımı yaptırdı"diyorsunuz.Amca"Evet ama malesef genç kız eve erken dönmüş"diyor.Siz üzülüyorsunuz ama bir yandanda genç kızı babanızın öldürmediğini ögrenince yüreğinize birazda olsa su serpiliyor.Siz"Peki delikanlıya ne oldu?"diyorsunuz.Amca"O odun almaya dışarı çıkmış"diyor.Amca"Onlar yoksul bir çiftti genc kiz babasına rest çektiğinde herşeyini babasına iade etmiş ve hiçbir sey almadan delikanlıya gelmiş.Gercektende delikanlıyı cok seviyordu"diyor.Siz ellerinizi birbirine birlestiriyorsunuz ve dışarıya bakıyorsunuz.Eve gözleriniz takılıyor.Amca"Babanıda sırf bu yüzden tuttular"diyor.Siz bakislarinizi amcaya sabitliyor ve dinliyorsunuz.Amca"Babanı delikanlıyı öldürmesi için tuttular"diyor.Siz artık kırılma noktasına geliyorsunuz.Siz"Benim gitmem gerekiyor"diyorsunuz.Kalkıp cafeden cıkıyorsunuz.Amca"Daha bitirmemiştim"diyor ve size camdan bakıyor.Siz konakladiginiz o evden eşyalarınızı topluyorsunuz ve hotelden çıkış yapıyorsunuz.Jiminin yüzüne nasıl bakacağınızı düşünüyorsunuz.Herseyden once trene biniyor ve camdan uzaklaştığınız köy evine bakıyorsunuz.Sessizce icinize icinize ağlıyorsunuz.Telefonunuza bakıyorsunuz.Jiminden hiç bir mesaj olmadığını görüyorsunuz.Eve dönüp dönmemekte kararsız kalıyorsunuz.Babanızı düşünuyorsunuz nasıl bulacağınızı kara kara düsünürken kabin marketi yanasıyor.Siz sıcak bir şeyler alıyorsunuz ve karnıniza dokunuyorsunuz.Bebeginizin sevincini bile yasayamiyorsunuz.Seule varan trenden iniyorsunuz.Eve gitmek icin otobuse biniyorsunuz.Evinizim duraginda iniyorsunuz.ayaginizi sürte sürte eve yaklaşıyorsunuz.Sifreyi giriyor eve adım attığınızda evdeki yarı esyalarinizin yok olduğunu görüyorsunuz.Telefonu elinize alıp jimini arıyorsunuz ama açmıyor.Aglaya aglaya odalara bakıyorsunuz.Bulamıyorsunuz.Jini arıyorsunuz.Siz"Jimine ulaşamıyorum"diyorsunuz.Jin"Size geldiğimde yerde bayılmıştı bende hastaneye goturdum.Bana elma elma dedi.Bende elma getirdim.Kendini biraz toparladi benim evimde dinleniyor"diyor.Siz esyalarinizi alip jinin evine gidiyorsunuz.Jiminin baş ucunda jhope,v,jungkook jimine odaklanmış hayretle bakıyorlar.Siz kos akosa giriyor ve cocuklari ittirip öne geçiyorsunuz.Siz jiminin elini tutup yanagindan öpüyorsunuz"Uyan lütfen"diyorsunuz.Jungkook yine aglanacak yerde gülmeye başlıyor.Herkes jungkooka bakıyor.Jungkook"Tamam tamam"diyor ve kendini yine zor tutup gülüyor.Jhope"Hadi ama uyan bak karın geldi"diyor.V jiminin kulaklarını çekiyor.Burnunu cekiyor.Jimin vnin elini ittiriyor bir anda.V"Uyandı"diyor.Siz"Şükürler olsun"diyorsunuz ve elini öpüyorsunuz.Jimin gözlerini açıyor ve sizi görünce sizi kendine cekip sarılıyor.Jhope jungkookun gözlerini kapatiyor ve "Odayı terkedelim"diyor.V gozlerini kapatiyor ama arasindan size bakıyor.Jimin biraz yatandan kalkıyor ve sizin arkanızdan vye bakıyor.

Jimin biraz yatandan kalkıyor ve sizin arkanızdan vye bakıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

V dudaklarını büzüyor ve sessizce "Öp öp"diyor.Siz jimini bırakıp dönüyorsunuz.V kapıya koşuyor ve odadan çıkıyor.Siz"Özür dilerim"diyorsunuz.Jimin"Beni bir daha bırakma Jenny"diyor.Siz dönüyor ve ona bakıyorsunuz.Jimine"Ben senin eski karın değilim!!!"diyorsunuz ve odadan çıkıyorsunuz.Evden çıkarken jungkook"neler oluyor"diyor.Siz kapıyı carpıp çıkıyorsunuz.Caddede Rm ile karşılaşıyorsunuz.Rm sizin sinirli bir sekilde evden cıktıgınızı görünce bileginizden tutuyor.Siz dönüp rmna bakıyorsunuz ve duruyorsunuz.Rm"Neden bir yerde oturup konuşmuyoruz?"diyor.Siz"tamam"diyorsunuz.Rm"Pekala" diyor ve arabayı garajdan çıkarıyor.Biniyorsunuz.Rm sizi bighitin cafesine götürüyor.Size kahve almak icin gidiyor.Siz gozyaslarinizi mendille silip etrafa bakıyorsunuz.Rm kısa surede geri dönüyor.Rm"Bana herseyi en baştan anlatır mısın?"diyor.

JİMİN İLE HAYAL ET[TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin