___

1K 50 5
                                    

Arkadan "Jinn! Neler oluyor "diyen bir kadın görüyorsunuz.Jin"Tanımıyorum "diyor.Siz "Evli misin?"diyorsunuz.Kadın jinin koluna giriyor "Hayır sevgilisiyim"diyor.Siz "Jin Jimini tanıyorsun değil mi ?"diyorsunuz.Jin"Sen bizi nereden tanıyorsun ?"diyor.Sizin içinizi büyük bir heyecan ve umit kapliyor.Siz"Jimin şimdi nerede ?"diyorsunuz.Jin sadece sizin yüzünüze bakıyor.Siz "Onu bulacağım "diyorsunuz ve marketten öylece hızlı adimlarla çıkıyorsunuz.Jin hızlı çarpan kalbine dokunuyor ve "Garip "diyor.Siz birlikte gittiğiniz heryeri geziyor ve "Jiminnnn!"diye bagiriyorsunuz.Akliniza Bighit binası geliyor.

Taksi ceviriyorsunuz ve bighite ilerliyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taksi ceviriyorsunuz ve bighite ilerliyorsunuz.Takside "Seni bulacağım"diyorsunuz.Bighit binasinds iniyorsunuz.Kapisina gelince güvenlik sizi almıyor.Siz"Jimin!" diye bağırmaya başlıyorsunuz.Herkes size dönüp bakiyor.Siz"Jiminnnnn geldim bak nerdesin?"diyorsunuz.Guvenlik sizi tutuyor siz direniyor ve bağırmaya devam ediyorsunuz.Guvenlik sizi dışarı cikariyor.Siz cabalasanizda almiyorlar.Siz binanın yanında beklemeye başlıyorsunuz.Gece yağmur yagsada bekliyorsunuz.Guvenlik sizi uyarıyor ama gitmiyorsunuz.Bighite araba yanaşıyor.Jin arabadan iniyor.Size bakıp "ohh marketteki kadın "diyor.Siz yagmurda üşüyüp titreyip jine bakıyorsunuz.Jin koşar adım binaya giriyor.Pratik odasına giriyor.Pratik bitince aklına geliyorsunuz ve camdan bakıyor"oh hala orada "diyor.Jungkook yaklaşıyor"Bu kadın kim?"diyor.Jin"Kaçık kadın jimini arıyor" diyor.Jin duş almak için salondan çıkıyor.Jungkook"Güzelmiş"diyor ve gülümsüyor ve düşünüyor "Sanki bir yerde gördüm "diyor ve dikkatli bakarken Jimin geliyor salona.Jungkook"ohh gel buraya"diyor.Jimin"Ne oldu ?"diyor.Jungkook "Bu kadın seni arıyormuş"diyor.Jimin camdan bakıyor"Tanımıyorum"diyor.Jungkook"Hadi ama yoksa hamilemi bıraktın"diyor.Jimin vuruyor "Saçmalama tanımıyorum bile" diyor ve gülüyor.Jungkookda salondan cıkıyor.Jimin sırtını cama dönünce birden sırtını dönüyor ve size bakıyor"Ahh bu yağmurda bekliyor deli mi bu kadın!"diyor.Siz ıslanmış bir şekilde içinizden "Seni bulacağım "diyorsunuz.Jhope"Çıkış tarihi yaklaşıyor"diyerek jimine yaklaşıyor.Jimin size bakarak jhope cevap veriyor "Biraz daha pratik yapmaya ne dersin?"diyor.Jhope "Nereye bakıyorsun ?"diyor.Jimine yaklaşıp bakıyor."ohh kadın neden yağmurda bekliyor ?"diyor.Jimin"Beni bekliyormuş"diyor.Jhope"Ohh ajan olmasın seni öldürmeye gelmiş olmalı oh korkutucu diyor.Jimin"Saçmalama artık" diyor.Jhope gülüyor ve "Fanın olmalı.Çıkış öncesi taniniyorsun kıskandım "diyor gülümsüyor  ve salondan çıkıyor.Jimin"Sabah gider"diyor ve salondan çıkıyor.Arka kapıdan araç geliyor ve gidiyorlar.Siz sabaha kadar bekliyorsunuz.Sabah yiyecek bir şeyler getiriyor guvenlik"Lütfen bunları yiyin ve gidin "diyor.Siz sadece güvenliğe"Jimini gormem gerek"diyorsunuz.Guvenlik etrafa bakıyor ve size yaklasiyor"Onlara burdan ulasamazsin onlar arka kapıdan çıkıyorlar "diyor ve yiyeceği uzatıyor.Siz alıyorsunuz.O ara Jin aracını yine park ederken sizi görüyor araba içinde "Burdami beklemiş sabaha kadar "diyor.İnince siz görüyor ve "Lütfen beni Jiminle görüştür "diyorsunuz.Jin"Lütfen artık git yakında polise haber verilir içeri girmek istemiyorsanız derhal burdan git "diyor.Jin güvenliğe yaklaşıp "Bu kadını burdan gönderin diyor ve kalbine dokunuyor"ohh gerçekten garip "diyor ve size bakiyor.Siz üstünüzü değiştirmek için ayriliyorsunuz.Gidisinize bakıp "Nereden tanıyorum ben bu kadını "diyor.Siz eve gidip duş alıyorsunuz.Hapsura hapsura birşeyler atistirip cikiyorsunuz.Planinizi yolda kuruyor ve arka kapıda çalıların yanında bekliyorsunuz.Saatler boyu bekliyorsunuz ama kimse girip çıkmıyor.Uyku bastırıyor.Bir an içiniz geçiyor ama araba sesiyle irkilip uyaniyorsunuz.Arac kapıya yaklaşıyor.Jungkook,jhope araca biniyor.Rm ve jinde biniyor.Suga elinde kulakligiyla"Sonunda güzel bir nefes alabiliyorum"diyor ve araca biniyor.Vyi goruyorsunuz gulumsuyorsunuz"Senin pervasız konuşmalarını bile özledim "diyorsunuz.V araca biniyor.Rm"Jimin nerede ?"diyor.V"o burada kalacakmis pratik yapacakmış "diyor.Arac kapısı kapanıyor ve gidiyor.Siz"Seninle konuşacağım"diyorsunuz ve kapıya yöneliyor sessiz adımlarla koridorda ilerliyorsunuz.Lobi kenarında güvenlikleri görüp saklaniyorsunuz.Bina içi gezinen güvenliklere çaktırmadan köşedeki asansör yazılarını okuyorsunuz"Çalışma salonu 2.kat"sessizce sürünerek yangın merdivenine ulaşıyorsunuz.2 kat çıkınca yangın merdiveninden koridora çıkıyorsunuz.Telefon ışığıyla sessiz adımlarla pratik odasini arıyorsunuz.Siz ayağınızı sehbaya vuruyorsunuz"Oh!"diyorsunuz.Guvenlik görevlisi"Kim var orada "diyor.Siz yanınızdaki odaya dalıyor, karanlıkta kapıyı dinliyor ve kapı açılma ihtimalini düşünüp deli gibi atan kalbinizle başbaşa kalıyorsunuz.Birden omzunuza biri dokunuyor.Siz"Ahh!"diyorsunuz.Döndüğünüzde telefonunuzun ışığını yüzüne tutup şaşırıyorsunuz"Jiminnnnn!"diyorsunuz.....

JİMİN İLE HAYAL ET[TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin