İş çıkışı Hwa Young ile birlikte bir cafeye gidiyor iyice kaynaşıyorsunuz.Tanidikca Jinin bu kızda ne bulduğunu daha iyi anlıyorsunuz çünkü bu kız sizin gibi davraniyor.Bir şeyler içtikten sonra ayriliyorsunuz.Evinize vardığınızda kapıyı jiminin açması sizi mutlu ediyor.Jimin"Hoşgeldin hayatım"diyor.Sizde"Hoşbuldum bebegim"diyor dudağından öpüp içeri giriyorsunuz.Jiminanin ödevlerini yaparken görüyor öpücük yolluyor üstünüzü değiştirip masaya geliyorsunuz.Jiminin yaptığı enfes yemekleri yiyorsunuz.Jimina doyduğunu söylüyor ve odasına boyama yapmak için gidiyor.Siz"Bugün başka evrendeki hayatımdan birini gördüm "diyorsunuz.Jimin"Kimi?"diyor.Siz"Jinin sevgilisini ve bizim ofiste stajer"diyorsunuz.Jiminle konuştuktan sonra aklınıza bir fikir geliyor.Siz"Neden evimizde bir parti vermiyoruz ?"diyorsunuz.Jimin"Seni iyi tanıyorsam Jin ve kızı tanistiracaksin"diyor.Siz gülüp "Bu hafta sonuna ne dersin ?"diyorsunuz.Jimin onaylıyor ve ertesi gün işyerindeki herkesi davet ediyorsunuz.İş çıkışı Jinin işyerine gidiyorsunuz.Eski çalışanlarıda cagiriyorsunuz.Jinin odasına giriyor onuda cagiriyorsunuz.Gelmemekte diretsede inat edip gelmesi için söz alıyorsunuz.Rm ile buluşup tüm üyeleri cagiriyorsunuz.Aksam eve döndüğünüzde parti planlarını yapıyor ve bahçe hazırlık asamasina geliyorsunuz.Hafta sonu tüm davet ettiğiniz arkadaşlarınız bir bir geliyor.
Hafta sonunda havanın güzel olması sizi mutlu ediyor.İs arkadaşlarınız "Gerçekten bts grubu geliyor mu ? "derken cam kapıdan Bts grubu geliyor.Tüm davetliler hayranlikla bakiyorlar.Jhope selam verir gibi elini basina deydirip cekiyor ve gulumsuyor.V yururken kizlarin" v seni seviyoruz"demesiyle v şirinlik yapip eliyle yaptigi v isaretini gözüne yerlestiriyor.Suga hic classini bozmadan size yaklasiyor.Jungkook size ilk gulumseyen Rm ise yaniniza varan ilk uye oluyor.Rm size sarılıyor.Siz"Tesekkur ederim partime geldiginiz için"diyorsunuz.Jhope"Ortam yine düğün gününüz gibi"diyor.Siz guluyor"Tekrar hoş geldiniz"derken jini goremeyince "Jin nerede ?"diyorsunuz.Rm"Işi çıktığı için en son katılacakmış"diyor.Siz bu fırsatı kaçırmak istemiyorsunuz. Hwa youngı jinle tanistirmayi planliyorsunuz.Parti ilerledikce daha fazla insan katiliyor ve gittikce hava kararmaya basliyor.Bts gubu hazırlanan sahneye cikiyor ve herkes sahneye cıkıyor.Bts"Fake Love"derken jin katılıyor,kravatini çıkarıyor ceketini cikariyor ve sahneye cikip yerini aliyor.Jimin geliyor ve sahne basindan onlari izliyor.Rm sahneden egilip elini uzatiyor.Jimini eliyle yukari cekiyor ve dansa devam ediyorlar.Onlari tekrar birarada gormek sizi duygulandirirken Hwa Young size yaklasip selam veriyor ve"Baksana Sahnedeki gömlekli cocugu taniyor musun?"diyor.Siz tabiki ben ve hatta tüm dünya taniyor sen tanimiyor musun?"diyorsunuz.Hwa young"Aslinda ailem ve ben çalışmaktan pek fazla televizyon izlemez ve sarki dinlemeyiz"diyince siz donakalıyorsunuz"O zaman baskasiylada cikmayada zaman bulamadin"derken kiz gulumsuyor ve evet der gibi basini sallıyor.Siz bu kızın tam jine ve ailesine uygun oldugunu anliyorsunuz.Jin size dogru yaklasiyor"Merhaba"diyor.Sizde "Merhaba "diyorsunuz.Hwa young jinim yuzune bakip gulumsuyod ve sizin tanistirmanizi bekliyor.Siz hwa youngin tepkisine bakip hemen tanistiriyorsunuz.Jin arkadasimla tanis is arkadasim Hwa young bts uyesi ve eski patronum Jin diye tanistiriyorsunuz.Hwa young elini uzatiyor jinde elini sıkıyor ve "Memnun oldum "diyor.Jin size dönüyor"Jimina"nerede diyor.Siz"Odasinda uyuyor"diyorsunuz.Jin hwa younga bakip size bakip yaninizdan ayriliyor.hwa young"Lutfen onunla konusabilmem icin numarasini verebilir misin?"diyor.Siz gulumseyip "Takibi"diyorsunuz.Tum gece egleniyor jin hakkinda hwa younga bilgiler veriyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JİMİN İLE HAYAL ET[TAMAMLANDI]
Hayran Kurgu{Cennetin en ücra köşesinden düştün kalbime. Olaganüstü gücünü bana karşı kullanmalısın, İkimizde kül olacağız...♡}