Jimin eve geldiğinde çok endişeli ve şaşkın görünüyor.Sizde çekindiginiz için kapının biraz arkasından jimine bakıyorsunuz.Siz"Ben gerçekten sana söyleyecekt.."diyemeden jimin sizi kendine çekiyor ve sarılıyor."Seni koruyacağıma söz vermiştim ama başaramadım"diyor.Siz hızlı atan kalbine dokunuyorsunuz.Siz"Iyimisin?"diyorsunuz.Jimin bayılıyor.Siz çığlık atıyorsunuz.Eğilip uyanması için sesleniyor ve ellerinizle yüzünü sallıyorsunuz.Jimin bir kaç dakila sonra yavaşca elini kaldırıp elinizi tutuyor.Jimin"Artık seni duyamıyorum.Başın beladayken bile duyamıyorum"diyor.Siz"Ben iyiyim"diyorsunuz.Jimini yavaşca yerden kaldırıyorsunuz.Jimin"Ben bundan sonra yanında kalmalıyım"diyor.Siz"Endişe etmene gerek yok artık herşey düzeldi.Ben iyiyim"diyorsunuz.Jimin"Seni koruyamıyorsam ben neden burdayım"diyor.Siz"Sen beni koruyorsun sadece şu aralar yoğundun ve seni üzmekten korktum"diyorsunuz.Jimin sizi bedenine çekiyor.Siz sarılıyorsunuz.jimin"Benim tek istediğim sensin"diyor.Siz"Benimde istediğim senin başarılı olup benimle mutlu yaşaman"diyorsunuz.O gece jimin elinizi sımsıkı tutarak uyuyor.Sabah erkenden kalkıp piknik için birşeyler hazırlıyorsunuz.Planınızı çoktan hazırladınız.Bugün kore turu yapacaksınız.Hazırlarlanıp jimini uyandırmaya gidiyorsunuz.Jimini bir anda gıdıklamaya başlıyorsunuz.Jimin"Hey hey"diyip sizi durdurmaya calisirken gülüyor.Sizde"Uykucu kalk sabah oldu"diyorsunuz.Jimin"Tamam tamam"diyor ve gülüyor.Siz"Sana kore turu yaptıracağım"diyorsunuz.Jimin size bakıyor.Siz"Gerçektende koreyi tanimak için artık hazırsın"diyorsunuz.Jimin ve kendiniz için mini bir çanta hazırlayıp çıkıyorsunuz..Jimin kapıdaki arabayı görünce şaşırıyor"Bizim arabamızmı var"diyor.Siz"Jinden bir süreliğine istedim.Bana bir kaç günlügüne izin verdi.Sende benimle bir kaç gün geçirebilirmissin"diyorsunuz.Jimin gülümsüyor ve elerinizi tutuyor"Sen gercektende bu dünyaya gelme nedeni olabilirsin"diyor.Siz gülumseyip saçınızı kulagınızın arkasına sıkıştırıyorsunuz.Jimin"Arabayı kim kullanacak"diyor.Siz"Ben tabiki"diyorsunuz.Arabaya binip bir kaç dakika sonra koca bir trafiğe yakalanıyorsunuz.
Jimin"Ne büyük bir şans ama"diyip gülüyor.Siz"Bu gidişle geç kalacağız"diyorsunuz.Jimin"Nereye"diyor.Siz gülümsüyorsunuz.
Jimin camdan dışarı bakıyor"Dünya gerçekten yaşanması gereken en mukemmel yer.Siz insanlar çok şanslısınız"diyor.Siz"Sende burda olduğun için şanslısın"diyorsunuz.Jimin"Senin dileklerin sayesinde"diyor.Siz elini tutup" benim sonsuz dileğim sensin"diyorsunuz.Ilerledikce bir parkın park alanında duruyorsunuz.Jimin öylece size bakıyor.Siz"Trafik yüzünden istediğim yere gidemesekte arabada mini pikniğimizden sonra seni guzel bir yere göturecegim soz veriyorum"diyorsunuz.Hazırladığınız sandivicleri cıkarip birlikte yiyorsunuz.Jimin"Ahhh çok lezzetli"diyor.Siz gülümsüyorsunuz.Birlikte araçtan inip yürümeye başlıyorsunuz.Jimine yaklasip elini tutup"Koşş!!!"diyorsunuz.Birlikte koşmaya başlıyorsunuz.Sizin uçuşan saçlarınızla jiminin gülümseyişi ile ortamın havası değişiyor.Elini hiç bir zaman bırakmak istemiyorsunuz.Biraz koştuktan sonra yavaşlıyor ve yürüyorsunuz.
Jimin"Gerçekten inanılmaz"diyor.Siz"Burası Namsan Parkı.Şurdaki kuleyi görüyormusun?"diyorsunuz.
Jimin"Orası neresi"diyor.Siz ordan koreyi tüm mükemmeliğiyle görebileceğin bir yer"diyorsunuz.Jimin size bakıyor.Siz"Hazır mısın?"diyorsunuz.Jimin gülümsüyor.Birlikte asansörle çıkıyorsunuz.Jimin ilerledikce şasırıyor"Neden her yer kilitler var?"diyor.Siz"Birbini seven insanlar buraya gelip kilit satın alıyorlar.Ustüne isimlerini ve dileklerini yazıp bu tellere takıyorlar.Kilitleyip anahtari olabildigince uzaga atıyorlar.Anahtar onları bağladığına inanıyorlar"diyor.Siz jimine döndüğünüzde jimini yerinde bulamıyorsunuz.Siz"Jimin!!"diye seslenip arıyorsunuz.Biraz ilerledikten sonra jimini görüyorsunuz.Jimin kalpli kilitlerle geliyor.Siz gülümsüyorsunuz.Jimin"Hadi bu işi bitirelim"diyor.Sizde onun pesınden tellere yaklaşıyorsunuz.Ustune isimlerinizi yazıyorsunuz.Jimin"Sakın bakma"diyor ve kilidin arkasina yazı yazıyor.Sizde sizin kilidinizin arkasina yaziyosunuz.Birlestirip kilitliyorsunuz.Jimin anahtari alıyor ve ziplayip kuleden dışarı fırlatıyor.Siz kilitleri okşayıp seviniyorsunuz.Manzarayı izleyip bir sonraki istikamet için araca dönüyorsunuz.Jimin halinden memnun bir şekilde arabaya biniyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JİMİN İLE HAYAL ET[TAMAMLANDI]
Hayran Kurgu{Cennetin en ücra köşesinden düştün kalbime. Olaganüstü gücünü bana karşı kullanmalısın, İkimizde kül olacağız...♡}