Sabah telefonunuzun calmasiyla sese uyaniyorsunuz.Arayan Hwa young"Aahhh sana anlatmam gereken seyler var bugun erken gelebilir misin ? Anlatmak icin sabirsizlaniyorum"diyor.Siz"ohh jiminayi okula birakir birakmaz ordayim"diyor kapatiyorsunuz.Kalktiginizda evin sessiz olusu ve jiminin yatakta olmayisi sizi meraklandiriyor.Salona geciyorsunuz.Siz"Jimina tatlim hadi kalk gec kalacagiz"diyip kapiyi araliyorsunuz ama jiminayi yatakta goremiyorsunuz.Mutfaga ilerleyip jimini tam ararken buzdolabina yapistirilmis notu goruyor ve telefonu kapatip okuyorsunuz"Sen dün cok yoruldun ben jiminayı okula birakip bighit binasina gececegim.Sana kahvalti hazirladim dolaba bak.Sen biraz daha uyumalisin.Seni seviyorum.Jimin..."Siz notu okudukca dogru erkekle birlikte oldugunuzu bir kere daha anliyor odaniza ilerliyorsunuz.Mutlulugunuz giyiminizede vuruyor.Renkli giyiniyorsunuz.Evden cikarken hizlica mutfaga ilerliyor buzdolabinin ustundeki notu kaptiginiz gibi cikiyorsunuz.Ise taksiyle gidiyorsunuz.Ofise cikar cikmaz Hwa young size sarılıp"Hadi mutfaga gecelim"diyor.Masaya geciyor ve merakla dinliyorsunuz.Hwa young"Dün gece bana verdigin numarayla jini aradim"diyor.Siz"Eee?"diye soruyorsunuz.Hwa young"Benim kim oldugumu sordu.Bende dun tanistigimizi ve sohbetimizin devam etmesini istedigimi soyledim"diyor.Siz"Kesin red etmistir"diyorsunuz.Hwa young"Yanlis tahmin bugun oglen yemek yiyecegiz"diyor.Siz hayretler icinde kaliyorsunuz ama caktirmiyorsunuz.Siz"Cok sevindim.Cok yakisiyorsunuz"diyorsunuz.Siz"Ahh sana bugun mutluluk veren bir notumu okutacagim"diyorsunuz.Cantanizi karistirip ararken elinize size gelen kartpostal numaralarinin oldugu kagit geliyor.Siz"Ahh seni tamamiyle unutmusum"diyorsunuz.Hwa young"Neler oluyor"diyor.Siz size gelen kartpostal numaralarini hwa younga gosteriyorsunuz.Hwa young"2-6-1-8-5-9-4"diyor ve"Sanki bir banka sifresi gibi "diyor.Siz merakla numaralara bakiyorsunuz.Hwa young"Benim babami biliyorsun tüm bankalara baktiracagimdan emin olabilirsin"diyor ve numaralarin fotosunu cekiyor ve gulumsuyor.Sizde bakalim der gibi kafanizi egip gulumsuyorsunuz ve notu bulup okutuyorsunuz.Hwa young"Ahh bende jinle bunlari yasamak istiyorum"diyor.Sizde gulup"umarim"diyip omzunu sivazliyorsunuz.Hwa young ogle arasi yaklasirken hazirlanıyor ve size nasil oldugunu sorup duruyor.Siz guzel oldugunu soyleyip mutluluguna ortak oluyorsunuz.Hwa youngın telefonu caliyor.Jinin aradigini gorur gormez aciyor"Hwa young hemen iniyorum"derken suratı düşüyor.Siz ne oldugunu anlamaya calisiyorsunuz.Hwa young "Bir sorayim o zaman"diyor ve size ogle yemegine eslik edip etmeyeceginizi soruyor.Siz"Ben bugun ogle yemegini esimle yiyecegim size afiyet olsun"diyor ve beyaz yalaninizi surduruyorsunuz.
Tam hwa young"Eşiyle.."derken jin"duydum seni bekliyorum"diyor.Yuzu yine gulen hwa young"Geliyorum"diyor ve kapatiyor.Hwa young"Tesekkur ederim"diyor ve size sariliyor.Siz"Hadi daha fazla bekletme "diyorsunuz.Giderken hwa young size el salliyor. Bir sure sonra sizde camdan giden araca bakiyorsunuz.Elinize telefonu alıyor ve jimine mesaj atiyorsunuz."Ne yapiyorsun? Özledim.."diyorsunuz.Aninda cevabi aliyorsunuz.Jimin"Pratikteyim ama aklim sende"yazdigini gorunce iciniz yumusuyor ve kendinize kahve yapmak icin mutfaga gidip kahve hazirliyor,disaridan yemek siparisi veriyorsunuz.Aksam hwa youngun isten izin alip gelmedigini dusununce onlar adina cok mutlu oluyorsunuz.Jimin size mesaj atiyor"Kapidayim hadi gel evimize donelim"yaziyor.Siz gulumseyip esyalarinizi aliyor ve asansoru belliyorsunuz o an hwa young sizi ariyor sizde aciyor ve gulumseyip"Merhaba"diyorsunuz.Hwa youngin agladigini duyunca "ne oldu ?"diye soruyorsunuz ve gelen asansore biniyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JİMİN İLE HAYAL ET[TAMAMLANDI]
Fanfic{Cennetin en ücra köşesinden düştün kalbime. Olaganüstü gücünü bana karşı kullanmalısın, İkimizde kül olacağız...♡}