Jimin"Dur artık!"diyor.Siz yolun ortasında duruyorsunuz.Işıklar kırmızı oluyor ve araçlar size korna çalıyor.Siz öylece kalıyorsunuz.Jimin sizi kolunuzdan çekip kaldırıma götürüyor.Jimin"Hadi eve gidelim"derken siz dizlerinizin üstüne çöküyorsunuz.Jimin şaşkın bir şekilde size bakıyor.Siz ellerinizi birbirine sürtüp"Lütfen affet"diyor ve acı acı ağlamaya başlıyorsunuz.Insanlar durup sizi izliyor.Siz"Babam öyle biri değil ama affet"diyorsunuz.Jimin yere oturup size sarılıyor ve "Geçtii"diyor ve sirtinizi sıvazlıyor.Siz jimine sıkıca sarılıyorsunuz ve"Lütfen affet"diye bagiriyorsunuz.Jimin sizi kucaklıyor ve eve kadar getiriyor.Sizi yatağa yatırıp düşünmeye başlıyor.Sizin telefonunuzu alıp babanızın numarasını alıyor ve evden çıkıyor.Babanızın izini sürüyor.Siz uyandığınızda telefonunuzu alıp babanızı arıyorsunuz ama acmıyor.Siz bir daha arıyorssunuz bir daha bir daha bir dahaa arıyorsunuz.Açılmıyor kalkıp dısarı cıkıyor babanızın eskiden kaldıgı yerlere teker teker bakıyorsunuz ama bulamıyorsunuz.Siz parka oturup parktaki cocuklari izliyorsunuz.Aklınıza babanızla olan anılarınız geliyor.Babanız"Tatlım seni daha hızlı sallamamı ister misin?"diyor.Siz"Evet yıldızlara kadar yaklaştır beni"diyorsunuz.Babanız sizi hızlı hızlı sallıyor.Yanınıza bir erkek çocuğu yaklaşıyor.Babanız çocugun yırtık elbiselerini görüyor.Çocuk babanızın elindeki yiyeceklere bakıyor ve karnını tutuyor.Babanız çocuğa yaklaşıp poşetteki yiyeceklerin yarısını çocuga uzatıyor.Çocukta alıyor.Babanız çocuğun kafasını okşuyor.Siz babanızı öyle görünce gülümsüyorsunuz.Bu anılarınızı hatırladıkça"Benim babam yapmamıştır"diyor ve ayağa kalķıyorsunuz.Aramaya devam ediyorsunuz.Jimin hiç bir iz bulamıyor.Babanızı uzun zamandır kimse görmemiş.Sizde yoruluyor ve evinize dönüyorsunuz.Akşam yemeğinde jimin size patates pureli et pişiriyor.Sizde sessiz bir şekilde yiyorsunuz.Jimin"Konuşmayacak mıyız?"diyor.Siz"Benden nefeet etmiyor musun?"diyorsunuz.Jimin"Hayır aksine çok ama çok sevoyorum"diyor.Siz"Peki o zaman bana inan benim babam yapmaz,o karıncayı bile incitmezdi"diyorsunuz.Jimin tabağını mutfaga goturup yıkadıktan sonra yatak odasına gidiyor.Sizde tabbagınızı yıkayıp odaya ilerliyorsunuz.Jimin yatak ustunde tavanı izliyor.Siz"Şimdi nasılsın?"diyorsunuz.Jimin"Sence herseyi hafızamdan silmeli miyim?"diyor.Siz"Her ne olursa olsun seni seviyorum"diyorsunuz.Jimin sizi yanına çekiyor"Seni incittigim için özür dilerim"diyor.Siz sarılıyorsunuz.Birlikte uyuyorsunuz.Sabah jimini yanınızda bulamıyorsunuz.Siz arıyorsunuz ama ulaşamıyorsunuz.Siz ayağa kalkar kalkmaz mideniz bulanıyor ve lavabiya koşuyorsunuz.Ögürmekten nefes alamıyorsunuz.Bittiginde ayaga kalkıp yüzünüzü yıkıyorsunuz.Son olaylar sizi ciddi şekilde üzdüğü için bunların normal olduğunu düşünüyorsunuz.Yanınızda duran telefonu alıp babanızı tekrar arıyorsunuz.Telefonun açılma sesiyle şok oluyorsunuz.Siz"Baba !"diye bağırıyorsunuz.Telefondaki"Lütfen beni bir daha aramayın.Yanlış numarayı arıyorsunuz"diyor.Siz ikinci şok ile salona ilerliyorsunuz.Babanızın ortadan kaybolması sizi çok üzüyor.Siz ağlayarak"Lütfen baba çık ortaya!!"diye bağırıyorsunuz.Jin sizi ariyor.Siz gözyaşlarınızı silip"Yeoboseyo"diyorsunuz.Jin"Kapının önündeyim hadi gel iş arkadaşlarımızla barbeku yapacağız"diyor.Siz"Ben şuan geleme..."diyemeden.Jin"Bu zorunlu bir davet"diyor.Siz hazırlanıp çıkıyorsunuz.Jin kızarmış gözlerinizi görünce"Gözlerin turba benziyor"diyor.Siz dönüp"Sende Ajushiye benziyorsun"diyorsunuz.Jin icinden gülsede"Yaaa !!! Ajumma patronun hakkında böyle konuşamazsın"diyor.Sizde arabaya binmeden önce jine dil çıkarıp biniyorsunuz.Jin sizin biraz düşüncelerinizi dağıttığı için çok mutlu oluyor.Yolda jimin sizi arıyor"Siz biraz irkiliyorsunuz.Jinle olduğunuzu öğrenince kızacağını düşünüyorsunuz.Jin"Jimin mi arıyor?"diyor.Siz evet der gibi başınızı sallıyorsunuz.Jin elinizden telefonu alıp açıyor"Alo"diyor.Jimin jinin sesini duyunca"Karımın telefonunu neden sen açıyorsun"diyor.Jin"İş arkadaşlarımızla barbekü yapacağız sende gelmek istersen gelebilirsin"diyor.Bir kac dakika konuşuyorlar ve jin"oda geliyor"diyerek telefonu uzatıyor.Siz karmaşık duygular icinde dışarıyı izliyorsunuz.Jin sizi cok güzel bir yere götürüyor.
Siz girişi okuyorsunuz"Odaesan National Park""Burası doga yürüyüş parkı değil mi?"diyorsunuz.Jin"Aslında öyle ama bugünlük güzel bir alan kiraladım"diyor.Arkadan çalan korna sesleriyle dönüyorsunuz.İş arkadaşlarınız el sallıyor.Iceriye girip park yerine ilerliyorsunuz.Park ettikten sonra araçtan inip iş arkadaşlarınızla selamlasıyorsunuz.Jin sizlere rehberlik edip barbeku alanina götürüyor.
Manzarayı gören herkes"Woah"yapıyor.İş arkadaşlarınızdan biri"Bugün ete doyacağım"diyor ve ellerini çırpıyor.Siz gülümsüyorsunuz.Gülümserken uzun zamandır gülmediğinizin farkına varıyorsunuz.
Herkes masalardakı yerini alıyor.Jin bardagina cataliyla vuruyor ve kalkıyor.Jin"Bugün sizinle bir konuyu paylasmak adına toplandık"diyor.Siz meraklı gözlerinizle bakıyorsunuz.Jin"Gel buraya"diyor.Siz jimini görünce herseyi birakıp sadece jimini izliyorsunuz.Jin"Arkadaşlar jimini hepiniz tanıyorsunuzdur"diyor.Herkes size bakıyor.Jin"Bizim muzik grubumuz oldugunuda biliyorsunuz.Biz jiminle ortak bir iş yapmaya karar verdik.Şirketimiz olarak bir müzikal gruba sponsor olacağız"diyor.Bunu jiminin sizinle paylasmaması sizi üzüyor.Herkes alkışlıyor.Jimin yanınıza oturuyor.Siz"Bana bu olayı bahsetmedin"diyorsunuz.Jimin"Müzikal grubu ben kuracağım"diyor.Siz ayıp olmaması için bir kaç şey yedikten sonra siz jimine"kalkalımmı?"diyorsunuz.Jin"Nereye?"diyor.Siz"Kendimi iyi hissetmiyorum dinlenmem gerek"diyorsunuz.Jin"Bırakmam istersen arabada dinlenebilirsin"diyor.Sizin görüş açınız bulanıklaşıyor.Gozlerinizi ovalıyorsunuz.Jinin sesi derinleşiyor.Jinin yüzüne bakınca görüşünüz kararıyor ve bayılıyorsunuz.Jimin sizi kucaklıyor yeşilliğe yatırıyor.Tüm herkes sizin etrafınızda toplanıyor.Jimin"《Adınız》Uyan"diyor.Jin jimine yaklaşıp jimini itiyor ve "Napıyosun aç su kapıyı hastaneye gitmeliyiz"diyor.Jin sizi kucaklıyor arabaya bindiriyor.Birlikte hastaneye gidiyorsunuz.Jin her dakika sizi dikiz aynasından takip ediyor.Hastaneye yaklaştığınızda sedyeyle doktorlar geliyor.Sizi sedyeye yatırıyorlar ve koşuşturuyorlar.Jiminde ilerlerken jin jiminin kolundan tutuyor"Konuşmalıyız"diyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JİMİN İLE HAYAL ET[TAMAMLANDI]
Fanfiction{Cennetin en ücra köşesinden düştün kalbime. Olaganüstü gücünü bana karşı kullanmalısın, İkimizde kül olacağız...♡}