Otobüs beklerken yanınıza iş arkadaşınız geliyor"Merhaba"diyor ve sahte gülümsemesiyle size bakıyor.Sizde şaşırıyorsunuz ve "Merhaba"diyorsunuz.Is arkadaşınız"Şey geçen gün yanında birini gördüm abin mi?Ismi ne?"diyor.Siz"Şey."diyemeden arkadaşınız"Beni onunla taniştırırsan müdürle konuşur senin çok calıştığını söyler ve maaşının artması için cabalarım"diyor.Siz"O benim abim değil SEVGİLİM"diyorsunuz ve öfkeli bakışlarla sözünüzü bitirip bir yan gülüşü yapıp gelen otobüse biniyorsunuz.Arkadaşınız peşinizden geliyor ve "Yalan söylüyorsun"diyor ve sizi baştan aşağı süzüyor.Sizin omzunuza çarpıp arka tarafa doğru ilerliyor.Erkekler gördüğü an yer vermek için yarısıyorlar.Sizde"Ne kadarda aptallar"diyorsunuz.Is yerinde herkes size bakıp aralarinda konusuyorlar.Siz lavaboya gidiyorsunuz.Kizlar lalavaboya geliyor ve dedikodu yapıyorlar.Kızlardan biri"《Adınız》 çok yakışıkli bir manita yapmış"diyor.Biri"Yalandır.Ona o tiple kim bakar"diyor ve hepsi gülüşüp çıkıyorlar.Siz lavabodan çikıp ellerinizi yıkarken aynaya bakıyorsunuz ve yüzünüz asıyorsunuz.Akşam eve koşar adım gidiyorsunuz.Jimin yine uyuyor.Siz akşam yemeğini hazırlıyorsunuz.Jimin uyanıyor.Jimin"Ne zaman geldin?"diyor.Siz yarı ağlamaklı jiminin yüzüne bakıyorsunuz.Jimin"Sorun ne?"diyor.Siz"Hic" diyebiliyorsunuz.Siz yine elma çöplerini görüyorsunuz.Jimin"Arkadaşlarının dediklerinemi üzülüyorsun hala"diyor.Siz saskinlikla jiminin yüzüne bakıyorsunuz.Jimin"Yarın seninle kıyafet almaya gitmeliyiz"diyor.Siz"Ihtiyacimiz yok"diyorsunuz.Jimin"Var hemde fazla kıyafetlere ihtiyacımız var"diyor.Siz yemek sonrası kumbaranızı açıyorsunuz.Yeterli paranız olmadıgını görüyorsunuz.Jimin sizi izliyor.Jimin"Arkadaşına söylediğin şeyler doğrumu?"diyor.Siz"Hangi söylediğim"diyorsunuz ve aklınıza abim degil sevgilim dediginiz an geliyor ve yüzünüz kızarıyor.Siz"Geç oldu uyuma zamani"diyorsunuz ve ışığı kapatıp yatağınıza uzanıyorsunuz.Kalbinizin hızlı attığını fark ediyorsunuz ve elinizle kalbinizi tutup"Sakin sakin sakin" diyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JİMİN İLE HAYAL ET[TAMAMLANDI]
Фанфик{Cennetin en ücra köşesinden düştün kalbime. Olaganüstü gücünü bana karşı kullanmalısın, İkimizde kül olacağız...♡}