___

5.1K 168 26
                                    

Otobüse biniyorsunuz.Siz"Evinize nasıl girdiğini düşünüyorsunuz"İş yerine her gunki gibi erken geliyorsunuz.Kahve yapıp masanıza geçiyorsunuz.İş arkadaşlarınız gelmeye başlıyor ve birlikte mutfakta sohbet ediyorlar.Siz gelince susuyorlar.Sizi dışladıkları için bazı haberleri sonradan ögreniyorsunuz.2.kahveyi alırken kulak misafiri oluyorsunuz.Bu hafta sonu hepsi erkek arkadaşlarıyla bulusmuş ve neler yaptiklarini birbirlerine anlatiyorlar.Ögle yemegine çıkıyorlar ve sizde kendinize sandwich almaya gidiyorsunuz.Aniden bastıran yagmurda kosar adım işe geri dönüyorsunuz.Akşam eve dönüyorsunuz.Merdivenlerden cıkıyorsunuz ve şaskınlıkla yerde yatan adamı görüyorsunuz.Ani bayılmalar yaşadığını anlıyorsunuz.Islandığını görüyorusnuz ve evinizin önünden hiç ayrılmadıgını fark ediyorsunuz.Takmamaya calışıp içeri giriyorsunuz.Artık korkmuyorsunuz ama icinizde tuhaf hisler beliriyor.Yataginizi seriyor ve yarınki tatilinizi dinlenerek gecirmek istiyorsunuz.Gozlerinizi kapatiyorsunuz bir kac dakika gectikten sonra"Babacım umarım hata yapmıyorum"diyorsunuz ve Adamı içeri sürüklüyorsunuz.Ateşi olduğunu anlıyorsunuz.islak bezle düşürmeye calisiyorsunuz.Birden sizi kendine cekiyor.Siz kalkmaya calisiyorsunuz ama kalkamıyorsunuz.Sabah uyandığınızda adamı yüzünüze bakarken yakalayıp"Ahhh korkuttun"diyorsunuz.Yataktan kalkıp karsisina gecip soru yagmuruna tutuyorsunuz."Adın ne?" " Nerde yaşıyorsun" "Nerden geldin"diyorsunuz.Adam"Gökyüzünden geldim"diyor.Siz gülümseyip gercegi soylemesini istiyorsunuz ama size ciddi bir sekilde bakıyor.Siz"Peki adın ne ?"diyorsunuz.Adam"İsmim yok"diyor.Siz"Bak adını bilmedigim insan evini hatırlayana kadar benim evimde kalabilirsin ama lütfen cabuk hatırla olur mu?diyorsunuz.Bir anda size"Babanla hala görüşmüyormusun?"diyor.Siz şok geciriyorsunuz ve "Sen bunu nerden biliyorsun"diyorsunuz.Adam"Ben senin hakkında herseyi biliyorum"diyor.Siz "Gerçek amacın ne? Beni neden takip ediyorsun?"diyorsunuz.Adam"Beni cağırdın ve senin için geldim"diyor.Siz adama delirmis gözüyle bakarken kapı çalıyor ve açıyorsunuz.Ev sahibi kira için sizi sıkıştırmaya geliyor her zmaanki gibi.Ev sahibi"Artık eşyalarını topla ve evimden çık"diyor.Siz"Lütfen 1 hafta daha zaman tanıyın kiranızı vereceğin"diyorsunuz.Ev sahibi adamı görüyor"Bu kim?"diyor.Siz adsmla bakıştıktan sonra siz"Adı Jimin"diyorsunuz.Ev sahibi"Sevgilinle aynı evde yasiyorsan oda bana kira ödemeli"diyor.Siz"1 hafta sonra ödeyeceğiz" diyorsunuz.Ev sahibi gidince kahvaltı yapıyorsunuz.Jimin size soruyor"Adımın jimin olduğunu nerden biliyorsun?"diyor."Siz boynundaki dövmede yazıyor" diyorsunuz.Jimin"Sen o yazıyı görebiliyormusun?"diyor.Siz"Evet kör değilim görebiliyorum"diyorsunuz.Jimin aniden bir daha bayılıyor.Siz yere yatırıp su ile yüzünü yıkıyorsunuz.Siz"Tanrım ne hastalığı var"derken.Jimin kalkıyor ve "Elma!"diyor.Siz"Ne elması?"diyorsunuz.Jimin"Bana iyi gelen tek şey elma"diyor.Siz"Bir kac tane olacaktı"diyor mutfaktan kapıp getiriyorsunuz.Yedikce her ısırıkta dahada düzeldigine şahit oluyorsunuz.Siz hazırlanıp evden cıkıyorsunuz"Ben yokken evde uslu dur"diyorsunuz.Mahallede herkes size bakıyor ve fısıldasıyorlar.Siz birazdaha ilerledikten sonra bir binadaki bayan"Eve erkek atmaya utanmiyormusun"diyor.

JİMİN İLE HAYAL ET[TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin