6.Bölüm {Acı Gerçekler}

1.3K 62 9
                                    

Siz"Hadi ama gerçekten burda kalacağımızı dusunmuyorsun degil mi?"diyorsunuz.Jimin bir köy evinin kapısını açıyor.

Siz hayal ettiğiniz balayini guzel bir suit odada gecirmek istiyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siz hayal ettiğiniz balayini guzel bir suit odada gecirmek istiyorsunuz.Arkanizdan jimine"Hoşgeldiniz delikanlı"diyen bir dedeye ikinizde dönüp bakıyorsunuz.Jimin selam vermek icin basini egiyor sizde egiyorsunuz.Siz gelinliginize bulaşan topragi temizlemeye calisirken jimin sizi kucagina alıyor bir anda.Siz"Aghh sakın düşürme"derken yüz yüze bakıyorsunuz.Jimin sizi odaya getiriyor.Yatagin üstüne sizi bırakıyor.Siz jimine bakıyorsunuz.Jimin odadan ayrılıyor.Siz odanın içine bakıyorsunuz.Hayal kırıklıgınız birazda olsa kayboluyor.Odanın içi dısından güzel oldugunu dusunuyorsunuz.Jimin size"İstedigin bir seyler var mı?"diyor.Siz"Su"diyorsunuz.Jimin size su getiriyor.Siz içtikten sonra gelinliği çikarmak için elinizi sırtınıza atıyorsunuz ama ulaşamıyorsunuz.Jimin sizi izliyor ve gülümsüyor.Siz bir kac denemeden sonra birakıyorsunuz.Jimin yaklasıyor"Yardım edeceğim"diyor.Siz sırtınızı dönüyorsunuz.Jimin yavaşca açıyor.Siz tam kalkacakken jimin sizi tutuyor.Jimin sırtınız belinize kadar öpmeye başlıyor.Siz o öptükce rahatlıyorsunuz.Ellerini bedeninizde gezdiriyor.Sizi yataga yatiriyor ve ustunuze cıkıyor.Gözlerinizin içine bakıyor.Sizde onun gözlerinde sabit kalıyorsunuz.Jimin"Neden şimdi daha farklı hissediyorum?"diyor.Sizde onun gözlerine bakarak yutkunuyorsunuz.Jimin boynunuzdan öpüyor.Siz titremeye başlıyorsunuz.Bu ilk değil ama size ilk kezmiş gibi duygular yaşatıyor.Jimin sizin titrediğinizi anlıyor.Jimin Ellerinizden tutuyor "Bana bırak kendini"diyor.Siz sadece ona ayak uydurmaya basliyorsunuz.Jiminle birlikte tüm günü odada geçiriyorsunuz.Gözlerinizi açtığınızda karanlık odada ayağa kalkıyor ve lavaboya ilerliyorsunuz.Işığı açıp valizinizi ışıga yanastiriyorsunuz aldiginiz geceliginizi çıkarıyorsunuz.Jiminin esyalarinida cikariyorsunuz.Siz geceliginizi giyerken jimin geliyor arkanizdan sariliyor ve boynunuzu öpüyor"Giymesen mi?"diyor.Siz gülümsüyorsunuz.Jimin geceliginizin askılarını çekiştiriyor.Sizde gözlerine bakip"Yapma "diyerek gülümsüyorsunuz.Jimin"Acıkmış olmalısın"diyor.Sizde evet der gibi basınızı sallıyorsinuz.Aldigi malzemelerle birseyler hazırlıyor sizde köy evinin odalarini geziyorsunuz.Her dokunduğunuz esyalarin eski olmasindan dolayi tedirgin bir sekilde dokunuyorsunuz.Cama yaklaşınca kapkaranlik gökyüzündeki yıldızlarin keskin ışıgına gözleriniz takılıyor.

Cama yaklaşınca kapkaranlik gökyüzündeki yıldızlarin keskin ışıgına gözleriniz takılıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ay'ın ışığı yüzünüze çarpıyor.Jimin"Nerdesin tatlım"diyor.Siz geri dönerken kapı eşiğine takılıp düşüyorsunuz.Jimin sesi duyuyor ve size dogru yaklasiyor.Siz"Agh"diyerek dizinizi üflüyorsunuz.Jimin"Iyi misin"diyor.Siz evet der gibi kafanizi salliyorsunuz.Jimin ışığı açmalıyım diyor.Işığı açınca ikinizde şaşırıyorsunuz.Yerde duran minik sandığa ikinizde bakıyorsunuz.Jimin"Buna takılmış olmalısın"diyor.Siz"Ben geldiğimde böyle bir şeyin olmadığına eminim"diyorsunuz.Jimin sizi kucaklıyor"İlk önce seninle ilgilenelim"diyor.Ilk yardim cantasindan malzemelri cikariyor ve pansuman yapiyor dizinize.Sonrasinda oradan öpüyor"Tamamdır"diyor ve gülümsüyor.Sizde gülümsüyorsunuz.Jimin gidip sandığı getiriyor.Ikinizde açtıgınız sandığa bakıyorsunuz.Çok tatlı bir bebegin resimleri,ayakkabıları ve bir kaç kıyafeti çıkıyor.Siz"Burda yaşayanların olmalı"diyorsunuz.Jimin"Burası uzun zamandır kullanılmayan bur alanmış.Son 5 yılda restore edilmiş ve köy evi oteli olarak kullanılıyor"diyor.Siz"Bu bebek birine benziyor"diyorsunuz.Jimin"Her bebek  birine benzer"diyor.Siz"Sana benziyor"diyorsunuz.Jimin"Tabiki bebek gibi bir melegim"diyir ve gülümsüyor.Jimin resme bakmak için resmi eline alinca bir anda kafasini tutuyor ve acı cekmeye basliyor.Siz"Ne oluyor"diye bagiriyorsunuz.Siz elinden resmi alıp yataga ittiriyorsunuz jimini.Jimin gozlerini acınca bembeyaz olan gozbebegine bakıyorsunuz ve korkuyorsunuz.Jimin bir kaç dakika sonra ellerini dizlerine bırakıyor.Jimin"Nerdesin"diyor.Siz"Ne oldu sana?"diyorsunuz.Jimin"Kendi gerçek yaşantımı hatırladım"diyor.Siz"Nasil yani?"diyorsunuz.Melek olmadan onceki hayatımı"diyor.Siz"Ne nas,"diyemeden jimin elinizi tutuyor.Jimin gozlerinize bakıyor.Siz korktugunuz icin bembeyaz gozlerine bakarken korkuyor ve zorda olsa yutkunuyorsunuz.Jimin"Sorun ne ?"diyor.Siz"Sey ummm"diyerek gözlerini gösteriyorsunuz.Jimin lavabodaki aynaya yaklasiyor ve gozlerine bakıyor.Size"Sen burda kal ben döneceğim"diyor.Siz yataga uzaniyor ve tavana bakıyorsunuz.Jimin bir kaç saat sonra geliyor.Siz jiminin düzelmis gözlerini görüyorsunuz.Jimin sizin yanınıza oturuyor"Seni korkuttuğum için özur dilerim"diyor.Siz sımsıkı sarılıyorsunuz"Sana bir sey oldu diye çok korktum"diyorsunuz.Jiminde size sımsıkı sarılıyor.Odanin her kösesine bakıyor.Siz"Bana anlatmak ister misin?diyorsunuz.Jimin"Burası benim evim"diyor.Siz merakli gozlerle jimine bakıyorsunuz.Jimin"Ben eskiden burda yaşıyordum.Karım ile.."diyor.Siz oylece bakıyorsunuz.Jimin"Taki evimizde yangın çıkana kadar"diyor.Siz şaşkın bir şekilde dinliyorsunuz.Jimin"Yanginda eşimi kaybettim"diyor.Siz gözünüzden akan yaşla jimine sarılıp sırtını sivazlıyorusnuz.Jimin"O hamileydi"diyor ve gözlerinden yaşlar akmaya başlıyor.Siz"Gecti!"diyerek sirtını sıvazlamaya devam ediyorsunuz.Jimin gözlerinize bakıyor.Siz"Peki sen? Sennn" derken sesiniz titriyor"Sen nasıl öldün?"....

JİMİN İLE HAYAL ET[TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin