___

879 49 2
                                    

Avm cıkışında eve dönüyor birşeyler yedikten sonra uyuyorsunuz.
~~~~~~2 Ay Sonra~~~~
Hwa young "Hala jine ulaşamıyorum"diyor.Siz"Onun dusunceleriyle basbasa kalmasi gerekiyordu.Geri dönecektir eminim"diyorsunuz.Hwa young "umarım"diyor ve tam boynunu eğmişken"ahhh unuttum!!!"diyor.Siz neyi der gibi yuzune bakiyorsunuz.Hwa young"Verdiğin numaralar gercektende bir banka numarasiymis"diyor.Siz"nasıl yani?"diyorsunuz.Hwa young"Uzun suredir duran bir banka hesabı"diyor.Siz bilgisayariniza geciyorsunuz.Internet subesinden hesaba erişmek istiyorsunuz.Ama sifreyi bilmediginiz icin omuzlarınız düşüyor.Hwa young koltugunu size yaklastiriyor"neden bankayı arayip kime ait oldugunu sormuyoruz"diyor.Siz onaylayıp arıyorsunuz.Ingilizce konuşan bir beyefendi ile konuşuyorsunuz.Hwa young"Vay ingilizce aksanını begendim"diyor.Sizin bir anda gözleriniz aciliyor.Hwa young"ne oldu ?"diyor sessizce.Siz tesekkur edip kapatıyorsunuz.Hwa young yuzunuze bakıyor.Siz"Hesap babamınmış"diyorsunuz.Hwa young "Hmmm neden babana sormuyorsun? Senin evine neden teker teker hesap numarasi gondermis?"diyor.Siz"Benim babam uzun zaman once vefat etti"diyorsunuz.Dondurma kaşıklayan hwa young bardak dondurmasina kasigi birakip"uzgunum"diyor.Siz"izin almam gerek "diyorsunuz.Mudurden izin alıp eve geçiyorsunuz.Yeni evinize babanızın kartları nasıl ulaştı bilmiyorsunuz.Hesaba giriş yapmak icin sifreler deniyorsunuz ama olmuyor.Kahve yapıyorsunuz.Telefona boş boş bakarken telefonunuz calıyor.Arayan jimin"Nerdesin?"diyor.Siz"Evdeyim"diyorsunuz.Jimin"Sana anlatacaklarım var"diyor.Telefonu kapattıktan 1 saat sonra jimin eve geliyor.Siz kapıyı acıyorsunuz.Birlikte salona geçiyor jimini dinlemeye başlıyorsunuz.Jimin"Öncelikle beni dikkatli dinle ama cok heyecanlanma"diyor.Siz"Tamam hadi daha fazla meraklandırma" diyorsunuz.Jimin"Diğer yaşamında eski evine baban geldi"diyor.Sizin anlık solugunuz kesiliyor .Jimin"Seninle konuşmak istedigini soyledi"diyor.Siz"Onu görmeliyim"diyorsunuz.Jimin"Ben jiminayla kalacağım"diyor.Siz jiminin göğsüne yatıp sihirli sözcükleri söylüyorsunuz"Seni tekrardan görmek güzel"....Uyuyakalıyorsunuz.Yüzünüze damlayan suyla gozlerinizi acıyorsunuz.Eski evinizin tavanı akıyor.Siz"Çok sinir bozucu"diyor ve kalkıyorsunuz.Etrafa bakıp "Baba"diye bagırıyorsunuz ama babanızı bulamıyorsunuz.Evden cıkıyor taksiye biniyor son surat bighite gidiyorsunuz.

Arka kapıdan pratik odasına çıkıyor bir hışım salona giriyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arka kapıdan pratik odasına çıkıyor bir hışım salona giriyorsunuz.Jhope"Ohhh !"diyor herkes saskinlikla size bakiyor.Siz"Jimin!"diyorsunuz.Jimin size bakıyor"Senin burda ne işin var ?"diyor.Siz"Anlatacagim"diyorsunuz.Jimin size yaklaşıyor elinizden tutup salondan çıkarıyor.Jungkook sırıtıyor.Suga pratige devam ediyor.Jhope"Kesin hamile bıraktı"diyip sırıtıyor.Rm öksürüyor jhope susuyor ve pratige devam ediyorlar.Jimin sizi soyunma odasına sokuyor kapıyı kilitliyor ve siz tam konuşmaya başlayacakken jimin size kocaman sarılıyor.Siz gulumsuyor ve ellerinizi boynuna sarıyorsunuz.Jimin"Seni cok özledim"diyor.Siz gulumsuyor ve tekrardan sarılıp öpüyorsunuz.Jimine herseyi anlatıyorsunuz.Jimin"Bir adres bırakmıştı"diyor.Birlikte çıkıyor ve aracta gidene kadar heyecandan yerinizde duramiyorsunuz.Adrese gelince"Burası mı?"diyorsunuz.Jimin başını sallıyor.

Siz"Ama burası cokkk"diyor ve malikaneye bakakalıyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siz"Ama burası cokkk"diyor ve malikaneye bakakalıyorsunuz.Şaşkınlıgınızı üzerinizden attıktan sonra eve yaklaşıyor zile basıyorsunuz.Biraz zaman geçtikten sonra kosma sesleri duyuyorsunuz.Kapı yavaşca açılıyor.Siz merakla bakarken bir kız çocuğu çıkıyor ve size bakıyor.Siz"merhaba "diyorsunuz.Kız kapıyı kapatıp"Babaaaaa kapıda çok güzel bir abla var "diyor.Siz tedirginlikle beklerken kapı aralanıyor ve siz babanızı karşınızda görünce titremeye basliyor ve "baba!"diyor ve gözlerinin icine enfiseyle bakıyorsunuz.Babanız gülümsüyor.

Siz babanıza sımsıkı sarılıyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siz babanıza sımsıkı sarılıyorsunuz.Icinizdeki o acı tutuşuyor.Öldüğünü düşündükce daha sıkı sarılıyor ve ağlayıp"Seni çok özledim"diyorsunuz.Babanız saclarinizi oksayip"Artık ayrılmayacagız"diyor.Siz babanıza sarılırken arkadaki kapı arkasına saklanmaya calisan kiza bakıyorsunuz.Babanız fark ediyor ve "Kız kardeşine merhaba de "diyor.Siz saskinlikla karısık minik kıza bakıyorsunuz ve "Oglumdan bir kac yas kucuk"diyorsunuz.Babanız"Evlendin mi?"diyor.Siz jimine bakıp kafanızı sallıyorsunuz.Babanız"Torunum nerde?"diyor.Siz"O buraya gelemez"derken iciniz burkuluyor.Dedesini görmesini çok ama çok isterdiniz ama bunun mumkun olmayacagini dusununce buyuk bir iç cekiyorsunuz.Jimin size yaklaşıp sirtinizi sıvazlıyor.Eve giriyor babanızla özlem gideriyor olabildiğince çok sarılıyorsunuz.Oglunuzdan bahsediyor ve yaptigi yaramazliklari anlatirken dalıp duruyorsunuz.Babanız"Onu gormeyi tanismayi cok isterdim.Birdahaki gelisinizde onuda getirin"diyor.Kahve almak icin mutfaga gidince arkanızdan babanız geliyor.Yanlız kalınca babanıza "Baba hiç yabancı ulkede banka hesabın var mı?"diyorsunuz.Babanız"Sana gonderdigim kartpostalları aldın demek!"diyor.Siz sasiriyorsunuz.Babanız"Uzun sure ortalıklarda olamadigim ve seni aramayip evlendiğim icin karsina cikmaya cesaret edemedim ve kartpostal atmaya karar verdim"diyor.Siz" O hesapta ne var peki?"diyorsunuz.Babaniz gulumsuyor"Daha actirmadin mi?"diyor.Siz"Sifreyi bilmiyorum"diyorsunuz.Babanız"Benim en değerli varligim benim şifrem"diyor ve gulumsuyor.O an mutfaga babanızın eşi giriyor.Babanız sizi tanistiriyor siz egilip selamliyorsunuz.Aslında babanızın bu dunyada hala var oldugunu bilmek bile sizi musmutlu ediyor.Babanızla vakit gecirdikten sonra gitmeden once babanıza sarılıyor son defa opuyor ve hickiriklarinizla arabaya biniyor el sallıyorsunuz.Aracla giderken aglaya aglaya aynadan bakiyor ellerinizle gozyaslarinizi siliyorsunuz.Jimin"Baban cok tatli bir adam "diyor.Siz"evet diger babalardan çok farklıydı"diyorsunuz.Jimin sizi eve goturuyor.Yer yatagina uzanıyorsunuz.Jimin"Birazdaha kalsana "diyor.Birlikte konustuktan sonra jiminlede vedalasiyorsunuz ve sihirli sozcukleri soyleyip gozlerinizi kapatıyorsunuz...

JİMİN İLE HAYAL ET[TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin