7.Bölüm {Sır Perdesi}

1K 60 3
                                    

Siz rmna herşeyi anlatıyorsunuz.Rm"Gercekten inanamıyorum ben ..."diyor.Siz"Size güveniyorum.Ben bu işi çözene kadar jimine iyi bakın"diyorsunuz.Eve dönüp eski eşyalarinizi karıstırıyorsunuz.Kutunun en dibinde babanızın mini ajandasini buluyorsunuz.Açıp okumaya başladıkca ağlıyorsunuz.Sizin hakkınızda yazılanları okudukça nefes darlığı çeke çeke ağlıyorsunuz.Siz"Nerdesin baba! Seni çok özledim"diyorsunuz.Tam sayfaları karistirirken ajandadan bir not düşüyor.Yazılanlar bir adrese benziyor.Hemen telefonunuzdan aratıyorsunuz.Siz"Bu babamın gittiği yerin  biraz ilerisinde!"diyorsunuz.Eşyalarınızı alıp çıkıyorsunuz.Tren istasyonunda saatinize bakıp trenin gelmesini sabırsızlıkla bekliyorsunuz.Oturdugunuz yerde arkanızdan biri size dokunuyor.Siz irkilip arkanıza bakıyorsunuz ve"Jimin"diyorsunuz.Jimin size bakıyor.Siz"Beni nasıl buldun?"diyorsunuz.Jimin"Bebegimiz söyledi"diyor.Siz karnınızı tutuyorsunuz"Onunla konuşabiliyor musun?"diyorsunuz.Jimin"Tabiki"diyor.Siz başınızı eğip yere bakarak"Galiba babamın yerini buldum"diyorsunuz.Jimin"Biliyorum,birlikte gidecegiz"diyor.Siz artık direnmiyorsunuz.Herseyin ortaya cikmasini babanıza kavuşmayi istiyorsunuz.Gelen trenle yolculuk sirasi jiminin kucaginda uyuyakaliyorsunuz.Jimin saçlarinizi okşuyor.Siz hissediyorsunuz ama uyuma numarasi yapmaya devam ediyorsunuz.Jimin"Sonuç her ne olursa olsun bebegimizi ve seni bırakmayacağım"diyor.Bir kaç saat sonra duraginizda iniyorsunuz.Biraz yurudukten sonra eski bir kulübeye yaklaşıyorsunuz.Jimin bir anda başını tutuyor.Siz"Iyimisin?"diyorsunuz.Jimin"iyiyim tamam"desede her adımda acı çekerek başını tutuyor.Siz hem korkup hemde babanızın klubede olup olmadiginida merak ediyorsunuz.Jimini tutarak kapıya geliyorsunuz.Kapiya vuruyorsunuz.Bekliyorsunuz ama kimse açmıyor.Siz"Jimin burda bekle ben kulubenin arka arkasina bakacagim"diyorsunuz.Arka kisma yuruyorsunuz.Arka kisimda büyük bir batakligin oldugunu goruyorsunuz.Jimin yavaşça size yaklaşıyor.Siz"Gelme burası bataklık!"diyorsunuz.Jimin sizin ellerinizi tutuyor.Siz neler olduğunu anlamıyorsunuz.Jimin batakliga ilerliyor.Siz"Yapmaaa!!!!!"diyorsunuz ve jiminin kolunu tutup çekiyorsunuz.Jiminle yere düşüyorsunuz.Jimin gözlerinizin içine bakıyor.Siz"Neden bunu yaptın?"diyorsunuz.Jimin"Polisi aramalısın!"diyor.Siz"Neden?"diyorsunuz.Jimin telefonunu uzatıyor.Siz polisi çağırıyorsunuz.Jimin gelen polislerle konusuyor.Sizi klübenin girisinde bekletmesi merakinizi dahada arttiriyor.Yakın zamanda gelen kazı araçlarıyla artık jimine yaklasıp kolundan çekip neler olduğunu soruyorsunuz.Jimin size bakıyor"Burası...."diyor.Siz"Eee"diyorsunuz.Yanınızdan geçen ceset torbasıyla anlık zaman duruyor.Siz"Oooooooo kigmm?"derken sesiniz titriyor ve aglamaklı jimine bakıyorsunuz.Jimin kollarinizdan tutuyor."Benim!"diyor.Bir anda herseye sagır oluyorsunuz.Ceset torbasini ambulansa koyarken bir anda dizleriniz çözülüyor.Jimin sizi tutuyor ve kaldırıyor.Jimin"Şimdi güçlü olmalısın"derken ikinci ceset torbası geçiyor.Siz artık kendinizi yere bırakıyorsunuz.Siz ellerinizi kafanıza götürüp jimine bakıyorsunuz"Ha... hay... hayır!!!"diyorsunuz.Jimin sizi tutuyor.Siz kalkıp ambulansa gitmek istiyorsunuz.Kosarken jimin sizi tutuyor.Bagirarak ağlıyorsunuz"Babaaaaaağ!!!!!!!"Jiminin kollarini ittirmeye çalışıyorsunuz.Jimin Sizi polis aracına bindiriyor.Siz arkadan ambulansa bakıp hıçkıra hıçkıra ağlıyorsunuz.Polis aracıyla hastaneye ulaşıyorsunuz.Cenazelerinizi almak icin beklerken yasamak istemiyorsunuz.Jimin yanınıza oturuyor"Herşeyi hatırlıyorum artık"diyor.Siz sessizce dinliyorsunuz.Jimin"Baban beni öldürmek icin odunluğa gelmişti.gerçektende bunu yapmaya zorluyordu kendini.Ama yapamadı.Birlikte o klubede bir gece saklanmayı planlıyorduk.Sabah baban beni  öldürdügünü ve gömdügünü söyleyecekti.Bende herseyimi kaybederek sehri terkedip saklanacaktım.Ama işler planladıgımız gibi olmadı.Baban ve beni uzaktan izleyen adamları bizi buldu.Kulübenin arkasina dogru koştuk.Bizi yakaladılar.Baban adamları oyalayacagini soyledi benim kacmami istedi.Onu orda tek basina birakamazdim.Herseyimide kaybetmistim zaten.O seni cok seviyordu ölmeden önce senin ismini sayıklıyordu.Onu benim yanımdan götürdüler beni alıp karımın babasına götürdüler.Ondan sonrasini hatırlayamıyorum.Gercekten üzgünüm seni ve babanı suçladığım için.Baban beni korurken öldü.Onu hicbir zaman unutmayacağım."diyor.Siz suzulen gozyaslarinizi silip jiminin elini tutuyorsunuz.Jimin size bakıyor ve sarılıyor.Cenaze sonrasi evinize ulaşıyor odanızdan günlerce çıkmıyorsunuz.

JİMİN İLE HAYAL ET[TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin