Not:LÜTFEN ŞARKIYI AÇARAK OKUYUNUZ...♡
♡
♡
Siz odadayken jimin baenin esyalarini kaldırıyor.Siz ustunuzu degistirip salona gidiyorsunuz.Jimin"Daha iyi misin?"diyor.Siz"Birazdaha iyiyim"diyorsunuz.Jimin"Her nerdeyse iyi olacak"diyor.Siz oyuncaklarini gördükce agliyorsunuz.Jimin gel buraya diyor ve size sarılıyor.Jiminden guc almanız sizi iyi hissettiriyor.Jimin "yarin yaninda olamayacagim bu yuzden iyi olmalisin ve ben gelene kadar kendine iyi bakmalisin"diyor.Siz yuzunuzu yikiyorsunuz jiminin yanina geliyorsunuz.Kapı çalıyor.Jimin kapıyı açmaya gidiyor.Sizde koltuktan kimin geldigine bakmak icin egiliyorsunuz.Karsi komsunuz elinde Bae ile konuşmaya başlıyor" Bu tatlıyı bahcemde buldum.Sanırım bu tatlı sizin kediniz?"diyor.Siz heyecanli heyecanli kosa kosa kedinizi komsunuzun kucagindan aliyorsunuz.Jimin"Gercekten bizi nekadar mutlu ettiniz anlatamam"diyor.Siz"Gercekten cok mutlu ettiniz cok tesekkur ederiz geri getirdiginiz icin"diyorsunuz.Baeyi alip koltuga geri donuyorsunuz.Jimin"Bak geri geldi"diyor.Siz sevinerek baeyi sevmeye basliyorsunuz ama baeyi sevdikce bae kaybolmaya basliyor.Jimin ve siz bakakaliyorsunuz.Siz"Hayırrrr!!!!"diyerek uyaniyorsunuz.Jimin hizli bir sekilde odaya daliyor ve "Iyi misin"diyor.Siz"Degilim hiç degilim"diyorsunuz.Jimin dolaptan kaptigi suyu size getiriyor.Siz biraz ictikten sonra banyoya kendinizi kapatiyorsunuz.
《2 Ay Geçer》
Jimin"İceri gelebilir miyim?"diyor.Siz heyecanli gozlerle aynaya bakıyorsunuz.Duvaginiz yerlere uzaniyor ve istediginiz saci yaptirdiginizi dusunuyorsunuz.Hersey o kadar iyi gidiyorki heyecandan bayılacakmışsınız gibi hissediyorsunuz.Siz"Gelebilirsin"diyorsunuz.Yavasca acilan kapidan jiminin ustundeki damatliga vuruluyorsunuz.Jimin"Waow benim gelinim cok guzel olmus"diyor.Siz"Begenmene sevindim ve sende harika gorunuyorsun"diyorsunuz.Bahcenizi kendi elleriyle susleyen Bts grubu sizleri bekliyor.Jin"Gercekten evleniyorlar"diyor.Jhope"Gelinimiz gercekten guzel olacak"diyor.Suga"Umarım hersey guzel gecer"diyor.V"Woaa atistirmaliklar bir harika denediniz mi?"diyor.Tum grup uyeleri v ye ters ters bakıyorlar.Rm"Umarım mutlu olurlar"diyor.Calan kemanlar esliginde is arkadaslariniz bahcede ilerliyor ve bts uyeleri kızları kesiyor《Tamam tamam kızmayin sadece bakıyorlar yoksa hepsi armylere aşık ^^》
Jhope"Ortamı sevdim"diyor ve gülüşünü patlatıyor.Jungkook bahceye yerlestirilen cicekleri gozden bir kere daha geciriyor.Hersey hazır bir sekilde herkes sizi bekliyor.Jimin size bakıyor.Siz"Hadi yapalım"diyor ve guluyorsunuz.Birlikte bahceye çıkarken babanızı dusunuyorsunuz.Simdi burda olmasi icin nelerinizi vermezdiniz.Biraz duygusallasiyorsunuz.Bahceye attiginiz ilk adimda kalp atislarinizi duyabiliyorsunuz.Tum gozlerinizi ustunuzde hissediyorsunuz.Heyecandan ayakkabiniz gelinliginize dolaniyor tam dusecekken jimin sizi tutuyor ve duzeltiyorsunuz.Kalabaliktan gulme seslerini duydugunuzda utancinizdan yuzunuz kizara kizara masaya ulasiyorsunuz.Jimin"Endiselenme"diyor ve size dönüyor.Nikah masasinda size soruldugunda son 2 aydir yasadiklariniz gozunuzun onundem geciyor.Artık kabusta gormuyorsunuz.Herseyin iyi olmasini ictenlikle dileyip"Eveettt"diyorsunuz.Jimine sorulduğunda"Evet hemde sonsuza dek Evet"diyor.Aile cuzdaninizla ayaga kalkip evliligin simgesi yuzukleri cikariyor jimin.
Jimin sizin parmaginiza takıyor.Sizde jiminin parmağına takıyorsunuz.Jimin"Diger yuzugunden daha guzel "diyor ve sizi dudanızdan öpüyor.Herkes alkisliyor ve gülüşüyorlar.Ilk cift dansı çalmaya başlıyor ve jimin ile dans ediyorsunuz.
Jimin"Melek gibi görünüyorsun"diyor.Siz"Gercektende melekler boylemi görünüyor"diyor ve birbirinizin gözlerine bakıp gülüşüyorsunuz.Dansı mukemmel bir şekilde sonlandırıp yerlerinize geçiyorsunuz.Jimin ile fotograflarinizin videosunu açiyorlar.Sizde o anlari hatirlayarak daha cok jimine yaklaşıyorsunuz.Bir anda jinin ailesi dugune dahil oluyor.Bir anda video bitmeden once alkışlamaya başlıyor.Siz ayaga kalkiyorsunuz ve jin kosarak ailesinim yanina gidiyor.Jin"Sizin burda ne işiniz var"diyor.Jinin annesi"Duydukki sirket calisanimizin dugunu varmis"diyor.Siz tedirgin olup bakakaliyorsunuz.Jin"Onun bir sucu yok gelin arabada konusalim"diyor.Jinin annesi ve babası araca donuyorlar.Siz jinin arkasından bakıyorsunuz.Jimin sizi gözlemliyor.Parmaklarinizla oynayarak araclarin bulundugu yere bakmaya devam ediyorsunuz.Jimin elinizi tutuyor.Oynadiginiz parmaklariniz duruyor ve jimine bakıyorsunuz.Jimin"Endişelenme cözecek"diyor.Siz jimine gulumsuyorsunuz ve jiminin diger elinide tutuyorsunuz.Bir kac saat eglebildikten sonra jimin"Gitme vakti"diyor ve sizin elinizden tutup koşuyor.Birlikte koşuyorsunuz.Birbirinize bakıp gülüyorsunuz.
Arkanizdan misafirler alkislayarak bagiriyorlar.Siz araca biniyorsunuz.Giderken jimin arkaya elini sallıyor.Korna eşliğinde evinizden ayrılıyorsunuz.
...♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JİMİN İLE HAYAL ET[TAMAMLANDI]
Fanfiction{Cennetin en ücra köşesinden düştün kalbime. Olaganüstü gücünü bana karşı kullanmalısın, İkimizde kül olacağız...♡}