___

1.2K 69 3
                                    

Birlikte hazırlanıp yola çıkıyorsunuz.Jimin size arabada"Peki rüyan nasıl sonuçlanıyordu"diyor ve sırıtıyor.Siz"Uyandırsaydın gerçeginide yaşardık"diyorsunuz utanmadan.Jimin"Kıyamazdım"diyor.Sizde hizlica jiminin yanagina öpücük konduruyorsunuz.Jimin"Birde diger yanagimdan opsene?"diyor.Siz ordanda opuyorsunuz.Birlikte kisa seyahat sonrasi {Petite France} varıyorsunuz.Siz aractan inince bir woaah yapıyorsunuz.

Siz aractan inince bir woaah yapıyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jimin elinizden tutuyor ve bir markete goturuyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jimin elinizden tutuyor ve bir markete goturuyor.Jimin" yürüyecegiz ve hava çok sıcak"diyor.Cift sapkasi aliyorsunuz.Bir dukkan camına bakıp yan yana pozlar veriyorsunuz.Jiminin ellerini daha sıkı tutuyorsunuz.Siz jimine buranin tarihini soruyorsunuz.Jimin"2008 yilinda yapıldı"diyor.Dikkatinizi ceken sey Küçük prens masalının figürleri ve bembeyaz binalar...Siz"Gercekten çok guzel bir yer"diyorsunuz.Jimin"Bu daha hic birsey"diyor.Siz gezdikce her yerin fransa havasi vermesi sizi iyi hissettiriyor.Siz"Sen burayi nasil bukdun?"diyorsunuz.Jimin" Japonya seyehati oncesi Sanat galerisine grupla birlikte gelmistik"diyor.Jimin"Kukla gosterileri cok oluyor burda"diyor.Siz hayran hayran etrafiniza bakip fotograflar cekiyorsunuz.Kucuk bir eyfel kulesi goruyorsunuz.Hersey okadar guzelki her hediyelik dukkanindan birseyler aliyorsunuz.Baeyi getirmediginiz icin pisman oluyorsunuz.Otel odasında kapali kalmasini istemiyorsunuz.Birazdaha turladiktan sonra otele geri donmek icin arabaya ilerliyorsunuz.Bir kac aburcubur aldiktan sonra yolculugunuz basliyor.Siz biraz uyuyakaliyorsunuz.Jimin sizi uyandiriyor"Burdaki tesiste yemek yiyelimmi?"diyor.Sizde kabul ediyorsunuz.Birlikte yemek yedikten sonra jimin"Lavaboya gitmeliyim"diyor.Sizde bekliyorsunuz.Bekliyorsunuz ama jimin bir türlü geri dönmüyor.Siz artık kalkıp lavabo onunde bekliyorsunuz.Artik iceriyi temizlemek icin bir hizmetli girerken iceride jimini tarif ederek olup olmadigini soruyorsunuz.Kimsenin olmadigini duyunca masaniza geri donup etrafa bakiyorsunuz.Ama gelmiyor.Arabaya ilerliyorsunuz ama arabada yerinde yok.Siz bagiriyorsunuz"Jiminaaaa".....Bir anda istasyon isiklari teker teker kapanmaya basliyor ve siz istasyonun kenarinda batan gunesle birlikte karanliga gomuluyorsunuz.Bir anda biri sırtınıza dokunuyor ve korkuyorsunuz.Bir anda ciglik atarak uyaniyorsunuz.Jimin ani yana kırıyor ve frene basıyor.Jimin"Iyi misin?"diyor.Siz aglamaya basliyorsunuz ve artik korkmaya basliyorsunuz.Jimin endiseli gozlerle size bakıyor.Siz onun endiseli gozlerini gorunce kabus gordugunuzu ve simdi iyi oldugunuzu soyluyorsunuz.Jimin"Ilerde bir tesis var istersen orda yemek yiyebiliriz"diyor.Siz daha cok korkuyorsunuz.Siz"Hayır geri dönelim"diyorsunuz.Jimin otele goturuyor.Jiminin eline yapışıyor ve birakmiyorsunuz.Jimin sizin omzunuzdan tutup odaya cikariyor.Siz"Hadi evimize dönelim"diyorsunuz.Jimin"Sen nasil istersen"diyor.1 gece daha kaldiktan sonra baeyide alip otelden ayriliyorsunuz.Uzun bir dönüş yolculugundan sonra evinizin önüne geliyorsunuz.Jimin esyalari eve tasiyor.Sizde kapinin agzindan baeyi eve bırakiyorsunuz.Siz"Biraz yuruyelimmi?"diyorsunuz.Jimin gulumsuyor ve yaniniza geliyor.Birlikte caddede yurumeye basliyorsunuz.Siz jiminin elini tutuyorsunuz ve oylece yuruyorsunuz.Bir parkin bankına oturuyorsunuz.Siz kafanizi jiminin omzuna birakıyorsunuz.Siz aniden"Hadi evlenelim"diyorsunuz.Jimin dinlemeye devam ediyor.Siz"Bence artık sevgililik surecinide tamamladik"diyorsunuz.Jimin seviniyor ve dudaginizdan öpüyor.Birlikte eve donerken eski evinizin onunden geciyorsunuz.Siz duruyorsunuz ve yukari bakiyorsunuz.Jimin size bakıyor.Siz"Iyiki dilek dilemisim iyiki gelmissin"diyorsunuz.Birlikte gokyuzune bakıyorsunuz.Jimin"Hadi evimize gidelim diyor ve yavasca eve yuruyorsunuz.Sabah jimin"Havlum nerde?"diyor.Siz orda olmali diyor.Siz terlik olayi gibi endiseleniyorsunuz.Jimin"Tamam buldum"diyor.Derin bir oh cekiyorsunuz.Jimin odaya geliyor.Ciklota kaslarini sergiliyor.Baska havluyla saclarini ovuyor.Kurutma makinesini aliyor ve ayna karsisinda islik calarak saclarini kurutuyor.Siz yavasca yanasiyorsunuz ve arkadan sariliyorsunuz.Jimin"Nasil kokuyorum?"diyor.Siz"Cileeekkk"diyorsunuz.Jimin"İse gec kalmadin mi?"diyor.Siz"Aaa evettt aklımı basimdan alıyorsun ne yapayim "dedikten sonra jimini opup baeye ama verdikten sonra evden cikiyorsunuz.Otobus duraginda daha fazla vakit kaybetmeden taksiye biniyorsunuz.Is yerine geldiginizde yavas yavas adimlarla asansore ilerliyorsunuz.İs arkadaslarinizda yaniniza yaklasiyor"Tebrik ederiz"diyorlar.Siz gulumsuyorsunuz ama neden tebrik ettiklerini anlamlandiramiyorsunuz.Kendi katiniza cikinca herkes Fighting!. Yapıyor.Hala anlayamiyorsunuz.Masaniza geciyorsunuz.Is arkadaslariniz"Gercekten senin adina seviniyoruz"diyorlar siz "Anlayamadim?"diyorsunuz.Is arkadaslariniz" Jin beyle 1 aylik seyahat seminerlerine gidiyorsunuz ya?"diyor.Siz"Ne!?"diyorsunuz.Is arkadaslariniz"Cok sanslisin keske senin yerinde olabilseydik bu firsati kacirma"diyorlar ve kıkırdıyorlar.Jinin gelmesini bekliyorsunuz.O ara baska sekreterler yaniniza ugrayip goz dagi veriyorlar"Daha yeni baslayan bir calisansin bunun icin cok cabalayan bizleri degilde seni goturmesi haksızlik.Hangi torpille gidiyorsun?"diyorlar.Onlara laf anlatmak sizin icin zor oluyor ama gondermeyi basarabiliyorsunuz.Sakinlesmek icin kendinize kahve yapıyorsunuz.Tam icerken Jin geliyor.Siz egilip selam verip"Sizinle bir sey konusabilir miyim?"diyorsunuz.Jin siritarak tabi diyor ve odasinin kapisini aralıyor.

JİMİN İLE HAYAL ET[TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin