4.Bölüm {Kalk Gel Sarıl Bana!}

1.7K 92 11
                                    

Sabah uyanıyorsunuz.Dün gece jiminin size boynunuzdaki izi sormasını düşünüyorsunuz.Kolyenizin sıktığı yalanını düşündükçe jimine söylediğiniz ilk yalanınız için çok mutsuzsunuz.Jimin arkadan sarilip kendine sizi iyice çekiyor.Jimine taraf dönüp saçlarını okşuyorsunuz.Siz"Bu hayatta en çok korktuğum şey seni kaybetmek"diyorsunuz.Jimin"Sen yaşadıkça bende yaşayacağım,aldığın her nefeste yanındayım"diyor.Siz gülümseyip elerinizle jimini kendinize çekip öpüyorsunuz.Jimin hazırlanıyor sizde hazırlanıyorsunuz.Işe gitmek için enerji toplamak amacıyla salonun tam ortasinda jimine büyük bir öpücük veriyorsunuz.Birlikte çıkıyorsunuz.Jimin aracına biniyor ve sizide çagırıyor.Siz bir kac yere daha ugruyacaginizi,taksiyle gideceginizi soyluyorsunuz.Jimin giderken el salliyorsunuz.Jimin gidince tedirgin bir şekilde efrafinizi gözetliyorsunuz.Yuruyorsunuz ve her dakika arkaniza bakıp geriliyorsunuz.Duraga vardığınızda biraz rahatlıyorsunuz.Kalabalık olması sizi güvende hissettiriyor.Bir spor araç yanaşıyor.Herkes arabaya bakıyor.Jin"Ajumma!"diyor.Siz dönüp bakıyorsunuz.Herkes size garip bakıyor.Siz"Bana ajumma demekten vazgecmelisin"diyorsunuz.Jin"Hoşuma gidiyor"diyor ve gülümsüyor.Jin"Atla"diyor.Siz"Ben otobusle gelirim"diyorsunuz.Jin"Seninle konuşmalıyım"diyor.Siz biraz düşündükten sonra merak edip araca biniyorsunuz.Jin aracı bir manzara karşısına çekiyor.Siz"Neden burdayız?"diyorsunuz.Jin"Sana bir şey söylemeliyim.Dün bazı evraklarımı senin evin yakın olduğu için bırakmayı düşünüyordum.Evinin önüne geldigimde kapın açıktı ve o adamın sana yaptıklarını gördüm"diyor.Siz şaşkın ve gergin bir şekilde dinlemeye devam ediyorsunuz.Jin"Ben içeri gelecekken seni biraktı ve seni tehdit edip çıkarken arabama döndüm."diyor.Siz korkunuzu belli etmemeye calisip"Jimine bu konu hakkinda bir sey soyleme lutfen!"diyorsunuz.Jin"o bilmiyormu?"diyor.Siz"Onun hedefine ulaşması için bunu yapmalıyız"diyorsunuz.Jin"Istersen bugun dinlenebilirsin"diyor.Siz zoraki gülümseyip"Ajussi eleman ayırmayın"diyorsunuz.Jin"Hah"yapıp istikameti Binaya ceviriyor.Siz yol boyunca dusuncelere dalıyorsunuz.Jine tesekkur edip iniyorsunuz.Asansöre biniyorsunuz.Masanıza ulaştığınızda masanın üstündeki çiceklere bakıp kimden geldigini anlamak için çicegin sagına soluna bakıyorsunuz.Arkanizdan jin geliyor.Çiçeginizi görüyor ve size bakıyor.Siz kartı görünce buz kesiliyorsunuz ve çiçegi  çöpe atıp sandalyenize oturup derince dusunmeye basliyorsnuz.Jin sizi görüyor ve odasına giriyor.Yardimcisini arıyor.Siz kahve yapıp jine götürmek icin kapıyı çalıyorsunuz.Jin"Gel"diyor.Siz kahveyi bırakıp tam çıkacakken"Akşam çıkışı seni ben eve bırakacagım"diyor.Siz istememenize ragmen korku ve endişenizden kabul ediyorsunuz.İş çıkışı jinle eve dönüyorsunuz.Jin sizin içeri girdiğinizi görünce gidiyor.Sizde eve girince karanlık olduğundan ürkerek"Bae-Armut"diye sesleniyorsunuz.Yanınıza geliyor.Işıkları açıp kanepeye oturuyorsunuz.Üstünüzü değiştirip bir şeyler hazırlıyorsunuz.Kapı çalıyor.Tedirginlikle kapıya yaklaşıyorsunuz ve delikten bakıyorsunuz.Siz"Tuhaf"diyorsnuz ve kapıyı acıyorsunuz.Etrafa bakıyorsunuz kimsenin olmadığını gorünce iceri girip işinize devam ediyorsunuz.Jimin arıyor.Siz"Özledim cabuk gel"diyorsunuz.Jimin"Biraz geç kalacağım ama geleceğim"diyor.Siz"Tamam"diyorsunuz.Kapı çalıyor.Siz jiminin şaka yaptıgını düşünerek"Hadi ama cocukça" diyorsunuz ve telefonu tezgahta bırakıyorsunuz.Kapıyı açıp jini görünce oylece bakakalıyorsunuz.Jin"Seninle konusmam gerek iceri gelebilir miyim?"diyor.Siz"Tabiki"diyorsunuz.Jin kanepeye oturuyor.

Siz dinlemek icin karsisina oturuyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siz dinlemek icin karsisina oturuyorsunuz.Jin"Artık korkmana gerek yok,tedirgin yürümene gerek yok"diyor.Siz"Nasıl yani?"diyorsunuz.Jin"Ben o işi hsllettim bir daha karşılaşmayacaksınız seni rahatsız edemeyecek"diyor.Siz bu cümleleri duyunca ferahlamış gibi hissediyorsunuz.Nedenini bile sormadan teşekkür ediyorsunuz ve aklınıza jimin geliyor ve "Olamaz"diyorsunuz.Tezgaha ilerliyorsunuz ve telefonu kulaginiza yanastiriyorsunuz.Siz"Alo"diyorsunuz.Jimin"Geliyorum!"diyor.Herseyi öğrenen jimine karşı endişe duyarken jin"Anlayacaktır"diyor.Jin giderken dolaptan bir icecek alıp uzatıyorsunuz.Siz"Hersey icin tesekkurler"diyorsunuz.Jin"Kişişel algılama ajumma çalışanlarımı korumak benim vazifem"diyor.Siz"Ajussi by by"diyor ve kapıyı kapatıyorsunuz.Endişeyle odaları dolaşıp Bae-Armutla konuşuyorsunuz"Armut ne yapacağım?"diyorsunuz.Fazla gecikmeden kapı çalıyor.Siz derin bir nefes alıp kapıyı açıyorsunuz.

JİMİN İLE HAYAL ET[TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin