Içerideki kalabalığı görmenizle jiminin sizin elinizi tutması bir oluyor.Jimin"Bu taraftan"diyor.Siz"ama beklememiz gereken yer bura.. diyemeden"kendinizi bir kayıt odasında buluyorsunuz.Jimin"Burda bekle!diyor.Jimin kapıyı açıyor ve mülakat odasına dalıveriyor.Bir bayan"Lütfen sırayla gelin"diyor.Jimin"Bunun için vaktimiz yok"diyor.Kadın"Çıkarmısınız?"diyor.Yanindaki adam kadının koluna dokunarak söz alıyor"Lütfen mikrofona yaklaşın"diyor.Jimin yaklaşıyor.Adam"Adınız?"diyor.Jimin"Jimin"diyor.Adam"Jimin bey neden aceleniz var?"Diyor.Jimin"Ondan daha fazla uzak kalamam çünkü"diyor.Adam"Neyden uzak kalmazsınız?"diyor.Jimin yavas ve titrek sesle "Sevgiden" diyor ve o güzel sesiyle sizi düşünerek şarkı söylüyor.Kadın gözlüklerini çıkarıyor ve jimine bakakalıyor.Adam memnun olmuş bir şekilde gülümsüyor.Jimin etkili bir bitişle"Bu sevgiyi hissediyorsaniz lütfen beni arayın"diyor ve ilerleyip kadının önundeki kağıda telefon numarasını yazıyor.Jimin sizin yanınıza geliyor ve "Gidelim"diyor.El ele binadan çıkıyorsunuz.Siz"Nasıldı?"diyorsunuz.Jimin"Senin olduğun herşey güzel"diyor.Birlikte yemek yedikten sonra eve ulaşıyorsunuz.Jimin"Neden dinlenmiyoruz"diyor ve sizi yatağa çekiyor.Öpmeye başlıyor.Siz"Yapma"diyorsunuz gülumseyerek.Jimin"Eski sevgilinin senin kulaklarından hoşlandığını biliyor muydun?"diyor.Siz şaşkınlıkla hayır der gibi kafanızı sallıyorsunuz.Jimin"Peki sırf kadının maddi gücü var diye seni bıraktığını?"siz yine hayır der gibi başınızı sallıyorsunuz.Jimin"Peki şimdi seninle neden bir kere daha konuştu bilmek ister misin?"diyor.Siz "Kıman"diyorsunuz ve jimini susturmak için elinizi ağzına tutuyorsunuz.Jimin"Pişman ve seni geri istiyor ama parayı daha çok sevdiği için o kadınla birlikte"diyor.Siz"Bunları neden söylüyorsun"diyorsunuz.Jimin"Benim sevgimin onun sevgisinden çok daha büyük olduğunuda biliyor ve hissediyorum şu anki heyecanını ve arzularin gibi"diyor ve sizi öpüyor.Gercekten kendinizi ilk defa güvende hissediyorsunuz.Siz"Peki bu dünyada ne kadar kalacağım?"diyorsunuz.Jimin"Bunu bende bilemem"diyor ve tekrar sizi öpüyor.Siz üstündekileri çıkarıyorsunuz.Oda sizin üstunuzdekileri çıkarıyor.Ona dokununca tüm herşeyi film şeridi gibi izliyorsunuz.Jimin"Benim dünyama hoşgeldin"diyor.Siz"Woah"diyerek şaşırıyorsunuz ve gerçekten sen bir yıldızsın diyorsunuz.Jimin"Şimdide senin kocan olmak istiyorum"diyor ve tüm geceyi tutkulu bir şekilde geciriyorsunuz.
Sabah havada uçuşan yastık tüylerinin burnunuza deymesiyle burnunuzu kaşıyıp uyanıyorsunuz.Tavana bakıp gözlerinizi tekrar kapatıp gülumsüyorsunuz.Jimin kahvaltı hazırlıyor.Ustünuze bir şeyler geçirip jiminin sırtına sarılıyorsunuz.Jimin"Ahhh gerçektende çok değişikti"diyor ve ani dönüşle size sarılıyor.Masaya geciyorsunuz.Jimin"Dün gece olanlar hakkında ne düşünüyorsun"diyor.Siz pis pis sırıtarak pirinci kaşıklıyorsunuz.Jimin"Edepsiz kadın"diyor ve hafifçe sırıtıyor.Siz gece parcaladiginiz yastıkla kırdığınız yatagi dusunup sinsice gülümsemeye devam ediyorsunuz.Jiminin telefonu çalmaya basliyor.Sizde meraklı bir şekilde "Kim"diyorsunuz.Jimin"Mülakattan"diyor ve konuşmaya başlıyorlar.Jimin telefonu kapatıyor siz merakli gözlerle jimine bakıyorsunuz.Jimin"Demekki anlamışlar "diyor.Siz meraklı gözlerle"neyiii"diyorsunuz.Sana olan aşkımı... seçildim!"diyor siz çıgliklarla oturduğunuz sandalyeden kalkıp kosa kosa jimine sarılıyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JİMİN İLE HAYAL ET[TAMAMLANDI]
Fanfic{Cennetin en ücra köşesinden düştün kalbime. Olaganüstü gücünü bana karşı kullanmalısın, İkimizde kül olacağız...♡}