___

1K 50 8
                                    

Elinizden oglunuzun çantasını düşürüyorsunuz ve jimine koşuyorsunuz.Jimin oğlunuza bakıyor.Oğlunuz kapı arkasına saklanıyor.Jimine sımsıkı sarılıyorsunuz.Siz"Gerçekten sen misin?"diyorsunuz.Jimin ellerini size kenetliyor.Siz sevinçten ağlıyorsunuz.Jimin"Sana geleceğimi söylemiştim"diyor.Siz jiminin boynundan öpüp uzunca duruyorsunuz.Siz"Jiminaaaa "diyordunuz.Jimina ses vermiyor.Siz"Annecim gel baban geldi"diyorsunuz ve gülerek gözyaşlarınızı siliyorsunuz.Jimina kapının arkasından yavaşça ilerleyerek geliyor.Sizin bacaklarınızın arkasına saklanıyor.Jimin yaklaşıyor ve arkanızda saklanan oğlunuza yaklaşıp egiliyor.Jimin"Seni çok beklettim üzgünüm oğlum "diyor ve oğlunuza sariliyor.Siz gözyaşlarınızı tutamıyorsunuz.O ara Jin aracıyla geliyor ve jimini görünce araçtan inip karşılıyor.Siz jine selam veriyorsunuz.Oglunuz jimine uzunca bakıyor ve ardından"Seni özledim baba!"diyor sarılıyor.Jin"Jimina okula gitme zamanı"diyor.Jimina ayrılmak istemiyor ama "Baba gitme olur mu ben gelecegim"diyor.Siz oglunuzun cümlelerinde kayboluyor ağlamaya devam ediyorsunuz.Jin jiminanın elinden tutuyor araca biniyorlar.Giderken Jin aynadan size ve jimine bakıyor.Siz jimine bakakalıyorsunuz.Siz"Hadi içeri girelim"diyor ve elinden tutuyorsunuz.Jimin evin içine bakiyor"Değişmemiş"diyor.Siz"Evet hiç bir şeyi degistirmedim"diyorsunuz.Jimine yemekler hazırlıyorsunuz.Jiminin yüzüne bakmayı bırakmıyorsunuz.Jimin yemek yemeye başlıyor.Siz ona bakiyorsunuz.Yemek bittikten sonra koltuğa geciyorsunuz.Siz"Yanımda olmana hala inanamıyorum"diyorsunuz ve ellerinizle jiminin yüzüne dokunuyorsunuz.Jimin sizi öpüyor.Siz o öperken ensesine dokunuyorsunuz ve jimini kendinize cekiyorsunuz.Jimin ağlamaya basliyor.Siz"Neden agliyorsun?"diyorsunuz.Jimin"Ben gerçek degilim"diyor.Siz jiminin yok olan ellerine bakıyorsunuz.Siz ağlamaya basliyorsunuz"Seni çok özledim neden gelmiyorsun" diyorsunuz.Jimin yüzünüze bakıyor ve gülümsüyor.Gittikce etraf kararıyor.Siz"Nerdesin ???Gitme!!!"diyorsunuz ve oğlunuzun "Omma uyan okula geç kalacağım"demesiyle gözlerinizi açıyorsunuz.Öylece tavana bakıyorsunuz.Jimina"Ne oldu omma ?"diyor.Siz jiminayı yatağınıza çekiyorsunuz ve sarılıyorsunuz"Babanı özledim"diyorsunuz.Oglunuz"Omma babam bizi özlemiyor mu?"diyor.Siz irkilip oğlunuza bakiyorsunuz.Ruyanizi dejavu yaşıyorsunuz.Oglunuza "Baban bizi özlüyor"diyorsunuz ve oğlunuza sariliyorsinuz.Kapi çalıyor.Siz kalkıyor ve kapıya hızlı adımlar atıyorsunuz.Kapiyi açtığınızda jinle karşılaşıyorsunuz.Jin"Günaydın"diyor ve gülümsüyor.Sizde karşılık veriyorsunuz.Siz"Jimina hazırlanıyor gel kahve yapacağım"diyorsunuz.Jin mutfakta kahve içerken sizde jiminayi hazırlıyorsunuz.Jin sizi durgun görünce "Bir şey mi oldu ?"diyor.Siz jiminanin duymayacağı bir tonda "Sadece garip bir rüya gördüm "diyorsunuz.Jin yüzünüze bakıyor.Jimina "Jin amca "diyor ve yanınıza geliyor siz jiminanin çantasını jine uzatıyorsunuz.Jin"Hadi gidelim yakışıklı"diyor.Jimina"Dünyanın ikinci yakışıklısıda benim diyor.Jin gülüyor ve "birinci benim evet ve bu hiç bir zaman değişmeyecek"diyor.Kapidan çıkan Jin size donuyor, kolunuza dokunuyor ve"Geçecek "diyor.Gözkırpıp gidiyor.Siz giden araca bakıyor ve el sallıyorsunuz.

Siz giden araca bakıyor ve el sallıyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evi topluyor kanepeye uzaniyorsunuz.Jiminanin odasınıda toplarken defteri yere düşüyor kaldırırken içindeki yazılara gözleriniz takılıyor."Babamı özledim"yazıyor.Siz uzunca bakıp defterleri hızlı bir şekilde geçiyorsunuz.Her sayfasında aynı yazıyla karsilasiyorsunuz.Masaya yaklaşıp tüm defterlerine bakıyorsunuz.Hepsinde aynı yazıyı görünce agliyorsunuz.Cekmecesini açınca yaptığı resimlere bakıp şaşırıyorsunuz.Resimlere sizi kendisini ve yüzü olmayan bir erkek cizmis olduğunu görüyorsunuz.Siz resimi okşayıp göğsünüze bastiriyorsunuz.Siz"Kimin lütfen dön artık dayanamıyorum"diyorsunuz.Bir kaç saat jiminanin odasında kalıp kendi odaniza geçiyorsunuz.Dolaptaki jiminim bluzunu koklayıp öpüyorsunuz.Birden bahçe kapınızda bir ses duyuyorsunuz.Korkuyor ve bakmaya gidiyorsunuz.Yavasca yaklaşıp bakıyorsunuz ki dış kapıda Bae-Armut miyavliyor siz şaşkın ve sevinç içinde kapıyı açıp baeye sarılıyorsunuz.Siz "Neredeydin sen !!"diyor öpüyorsunuz.Gercekten baenin geldiğine inanmıyorsunuz.Kendinizi cimcikliyorsunuz ve acıyor.

Gercek olduğunu anlayınca çığlık atıp Bae-Armuta sarılıyor"Geri döndün"diyorsunuz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gercek olduğunu anlayınca çığlık atıp Bae-Armuta sarılıyor"Geri döndün"diyorsunuz.

JİMİN İLE HAYAL ET[TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin