"Omma korkuyorum"....
.
.
....
En son duyduğunuz buydu.Buyuk bir ışık caddeyi aydınlatıyordu.Jinin şaşkınlığıyla birlikte sizde oglunuzun yüzüne bakiyorsunuz.Siz"Ne oldu?"diyorsunuz.Jiminanin ellerindeki ışıklar sizin sarilmanizla yok oluyordu.Jin"Doğruymuş "diyor.
Jimina"Babam gelsin artık !"diyor ve sinirli bir şekilde yüzünüze bakıyor.Siz oglunuzun ellerinden tutup arabaya ilerliyorsunuz.Hızlı adımlarla arabaya gelip arka koltukta emniyet kemerini takıyor "Bundan sonra benden izin almadan yanımdan ayrılmayacaksın"diyorsunuz.Jin araca binip dikiz aynasından jiminaya şaşkınlıkla bakmaya devam ediyor.Siz"Çocuğuma bakmayı bırak !"diyorsunuz.Jin"Ahjumma geri döndü "diyor.Siz camdan dışarı bakiyorsunuz.Eve geldiğinizde emniyet kemerini açan oğlunuza "Ben açarım "diyor.İnip arka taraftan emniyet kemerini çıkarıyorsunuz.Jin"Sakinleş"diyor.Siz"Şuan sırası değil gerçekten "diyorsunuz.Dediklerinizin kaba oldugunu kavradiginizda jine dönüp "Teşekkür ederiz "diyor ve başınızı egiyorsunuz.Eve girince ilk iş rm'nu aramak oluyor "Neden bize kahveye gelmiyorsun ?"diyorsunuz.Bir kaç saate sizde olacağını söylüyor ve kapatıyor.Oglunuz"Namjoon amcamı geliyor ?"diyor.Siz "Evet pijamalarını giy ve dişlerini fırçala tatlım "diyorsunuz.Yiyecek bir şeyler hazirliyorsunuz.Bir kaç saat sonra Rm zile basıyor.Siz kapıyı acıyorsunuz.İceri giren Rm "Mükemmel kokuyor "diyor.Siz gülümsüyorsunuz.Rm "Seni tekrardan gulumserken görmek güzel "Diyor.Siz "Aslında seni bir konuda yardım istemek için çağırdım 'diyorsunuz.Rm meraklı bir şekilde bakarken oğlunuz lavabodan çıkıyor ve Rmna "Namjoon Amcaaaaa!"diye bağırıp kucağına koşuyor.Rm kollarını acıyor ve jiminayi kavrıyor.Rm"Gün gectikce bana benzemeye başlıyor "diyor ve siz gülmek için kendinizi zor turuyorsunuz.Yuz ifadenizi gören Rm"Şaka "diyor.Birlikte yemek yedikten sonra siz jiminiyi yatırıyor ve Rmna ve kendinize kahve yapıyorsunuz.Kahveleri yudumladıktan sonra konuya giriyorsunuz "Jimina babasının güçlerinden almış"diyorsunuz.Rm"Nasıl bir güç diyor"diyor.Siz olanları anlatiyorsunuz.Rm Çin'de tanıdığı bir arkadaşını bize yonlendirecegini söylüyor.Siz "Aslında bir şey daha var "diyorsunuz.Rm size bakıyor.Siz"Jin bana evlilik teklifi etti "diyorsunuz.Rm içinden"Ona hislerini bastirmasini istemiştim" diyor.Siz "Onu daha fazla incitmek istemiyorum "diyorsunuz.Siz"Taşınmak zorundayım"diyorsunuz.Rm "Hayır bunu yapma" diyor.Siz"Jiminden kalan para tükenmek üzere,evi satip daha minik bir eve geçmem gerek "diyorsunuz.Rm"Ben sana destek olurum "diyemeden siz "Böyle bir şey katiyen olmayacak ben iş arıyorum "diyorsunuz.Rm ayarlayacagini söylüyor.Rm gibi bir abi bir lider yanınızda olması size güven veriyor.Rmna içtenlikle sariliyorsunuz.Rm giderken camdan bakıp el sallıyorsunuz.Arabanin ışığı yok olunca kapkaranlık dünyaya ve gökyüzüne bakıyorsunuz.Siz"Oğlumuz için evimizi satmam gerek.Beni affet "diyorsunuz.Oglunuzun yanına kıvrılıyor.Bae kuyruğunu sallayıp yatağa çıkıyor.Siz"Seni yeniden aramızda görmek güzel "diyorsunuz.Kedinizede oglunuzada sarılıp uyuyorsunuz.Sabah çalan alarmla Jiminaya ve kediye bakıyorsunuz.Oğlunuzu ve kendinizi bulamıyorsunuz.Siz evin her yerini arıyorsunuz.Sesleniyorsunuz "Jimina!!!!"....Ses gelmiyor.Yattiginiz yatak aynalariniz eviniz siliniyor.Siz "Oğlum Nerdesin!!!"diye endiseli gözlerle sesleniyorsunuz.Bembeyaz bir ortamda oğlunuza çaresizce sesleniyorsunuz..
.
.
.....
Doktor bey, hasta uyanıyor.......
Doktor"Bizi görüyor musun?"....
Hemşire"Bize bakıyor " ....
Siz bulanık gördüğünüz doktor ve hemsireyi boğuk duyuyorsunuz.Kafanizi pencereye çeviriyor ve bulanık bir şekilde gözlerinizi kısıp net bir şekilde bakmaya calisiyorsunuz.Kısa zamanda keskin bir şekilde doktora bakıp konuşmaya calsiyorsunuz ama olmuyor.Doktor"Kendini yorma uzun zamandır komadaydın seni tekrar aramızda görmek güzel "diyor.Siz"Seni tekrar aramızda görmek güzel ....Bu benim en son sözümdü.'.diyorsunuz.Siz 'Oo..glum nerede ?"diyorsunuz.Doktor"Sakin olun lütfen sizin oğlunuz yok "diyor.Siz ağlamaya başlıyorsunuz.Zor yutkunuyor tavana bakıyorsunuz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JİMİN İLE HAYAL ET[TAMAMLANDI]
Fanfic{Cennetin en ücra köşesinden düştün kalbime. Olaganüstü gücünü bana karşı kullanmalısın, İkimizde kül olacağız...♡}