V kuchyni zůstala jenom Jane a táta.
,,Můžu si na večer obléct co chci?'' Zeptala jsem se jich.
,,Proč?!'' Zarazil se táta.
,,Do školy máme úkol, musíme se obléct tak, abychom vypadali úplně jinak než obvykle a pozorovat, jak se k nám chová okolí. Mě se nechce takhle chodit ven a tak mě napadlo, že bych to vyzkoušela tady doma...'' Zalhala jsem.
,,Ne Melanie!'' Zamračil se táta.
,,Freddie, když to mají do školy, tak se s tím nedá nic dělat.'' Položila mu Jane ruku na rameno.
,,Fajn, ale ani na krok se nehneš z tohohle domu!''
,,Dobře, díky.'' Poděkovala jsem a odešla jsem. Musela jsem si dojít něco takového koupit.
V obchodě:
,,Pane Bože!!! Ty jsou dokonalé!'' Vykřikla jsem na celý obchod, když jsem se na sebe podívala do zrcadla. Byla jsem tam už 2 hodiny a na sobě už jsem měla tak desatery šaty. Tyhle byly naprosto dokonalé. Jacob nemá šanci odolat.
Doma:
Už je sedm hodin a já jsem oblečená. (média).
Jsou skvělé. Ještě jsem si upravila vlasy a vydala jsem se do kuchyně.V kuchyni už u stolu seděl táta a Jacob v košilích a kravatách. Moc jim to slušelo.
Když mě táta uviděl, měl málem infarkt.
Hned jsem viděla, jak kontroloval jestli máme všechny záclony zatažené, aby mě někdo náhodou neviděl.
A Jacob. Opravdu to vypadalo, že mu tečou sliny.
Posadila jsem se k nim a čekali jsme na Jane.
Jacob nezpouštěl oči z mého výstřihu.
,,Ehm...Ehm!'' Odkašlal si táta směrem k Jacobovi.
,,Jacobe!'' Zamračil se.
,,Jacobe, myslím, že jsi zapomněl, kde má moje dcera oči.'' Naštval se. Vypadalo to tak, že ho každou chvílí uhodí.
,,Jacobe!'' Drkla jsem do něj.
Uvědomil si, kam se koukal a celý zčervenal.
Bylo mezi námi takové napjaté ticho.
To však přerušila Jane. Měla na sobě nádherné šaty.
,,Jane, vypadáš v tom přímo úžasně!!!'' Vykřikla jsem.
,,Mel ty jsi taky naprosto neodolatelná!!!'' Prohlédla si mé šaty.
,,S Jane bychom Vám chtěli něco oznámit. Rozhodli jsme se, že si dárky dáme už teď a zbytek uděláme až potom. Takže pojďte!'' Oznámil táta.
Zase kapitola celkem o ničem ale ta příští! V té se všechno urovná.😘😍😁💛
ČTEŠ
Nevlastní bratr (Korekce)
RomansaPříběh je o šestnáctileté dívce jménem Melanie Hosterová. Jednoho dne jí otec oznámí, že se zamiloval do jedné ženy. Tím pádem bude mít Melanie nejen novou nevlastní matku, ale i staršího bratra. Jak to mezi nimi bude? Půjdou si bez zábran po krku...