"Zoek op wie zij is" hoor ik vaag iemand zeggen. Ik doe mijn ogen langzaam open en voel dan een stekende pijn in mijn been. Ik ga rechtop zitten en zie dan dat ik op een bed lig met verband om mijn been. Dan kan ik me weer alles herinneren van gister. ze hebben gewoon in mijn been geschoten. Ik zie twee jongens in de kamer staan. Eentje draait zich om en ziet dat ik wakker ben. "Ey Aiden ze is wakker" zegt een jongen met bruin lang haar wijzend naar mij tegen een jongen met donker blond haar die blijkbaar Aiden heet. Aiden draait zich om en loopt naar mij toe.
"Goedemorgen" zegt hij met een grijns op zijn gezicht. Ehm vind hij dit grappig ofzo want ik niet bepaald. Ik kijk goed naar zijn gezicht, hij komt me erg bekend voor...
Hij wilt zijn hand op mijn arm leggen maar ik sla m weg "raak me niet aan!" Zeg ik boos. "Zo jij durft" ik kijk hem raar aan. Ik probeer te staan maar zak dan weer, dan word ik opgevangen door twee sterke handen. Ik kijk op en zie dat Aiden mij vast pakt bij mijn heupen. Ik sla zijn handen weg en ga dan weer zitten. " waar ben ik?" Hij kijkt me eventjes aan en draait zich dan weer om. Op dat moment loopt er een blonde jongen naar binnen die iets in Aiden zijn oor fluisterd. Aiden zijn mond valt open. Hij kijkt naar mij en dan weer terug naar de blonde jongen.
Aiden knikt en loopt dan naar mij toe. "Dus jij bent Grace Bella Marino?" Zegt hij met een grijns op zijn gezicht. Wtf?! Hoe weet hij hoe ik heet? " een Marino he.." Wat bedoelt hij daarmee. "H hoe weet je dat?" Hij loopt richting de deur. "Ik weet alles" hij sluit de deur. Wie de fack is hij? Ik zit nu alleen in een kamer met de bruin harige jongen. " wanneer mag ik weg?" "Niet" "uhm sorry hoor ik wil hier weg!"
"Je gaat hier niet weg" wat bedoeld hij.. " wie ben jij als ik vragen mag?" Zeg ik een paar minuten later, hij zwijgt voor een paar secondes en draait zich dan naar mij toe.
"Ik ben Mason" zegt hij erg droog. "Nou Mason, ik wil hier graag weg want anders dan jullie allemaal heb ik tenminste EEN LEVEN!!" Schreeuw ik. Hij komt boos mijn kant op lopen en pakt dan mijn arm "luister dame, jij gaat doen wat wij zeggen want anders kom je hier nooit meer weg!" . Hij laat mij arm weer los en loopt de kamer uit. Ik staar verstijfd recht vooruit. Wat willen ze van me? De blonde jongen komt de kamer in en gaat naast me staan. "Je moet mee komen" "w waar gaan we heen?" "Kom nou maar" hij loopt naar de deur. Ik ga staan en het lukt me voor 5 secondes maar daarna val ik weer op de grond. Pijn verspreid zich over mijn lichaam "auw".
Hij draait zich om en ziet mij op de grond. Hij loopt naar mij toe en pakt mijn armen vast. Steunend op hem lopen we samen naar een grote deur.Hij doet de deur open en we lopen een grote zaal binnen. Ik zie mannen en vrouwen in zwarte kleding rondlopen. Het is een soort controllings kamer ofzo. Er zijn beelden van Camera's en allemaal apparaten. "W wat doen we hier?" "We zoeken Aiden, want hij gaat bepalen wat er met je gebeurd" we lopen een kamer in waar Aiden met een paar andere jongens druk in een gesprek zit. Hij kijkt mij aan en staat dan op. Hij gaat naast de blonde jongen staan en fluisterd iets in zijn oor. Daarna word er aan mijn arm getrokken. "Auw doe eens normaal" ik kijk op en zie dat Aiden me aan mijn arm mee trekt naar een andere kamer. Hoeveel kamers heeft deze plek wel?
"Hallo kan je me niet horen ofzo? Ik praat tegen je sukkel" hij kijkt me geiriteerd aan en negeert me daarna volledig.deze kamer heeft een donkere sfeer, het zijn een soort cellen. Ik hoor allemaal gebonk op de muren. "Waar breng je me naar toe?" "Dat zie je zo wel" . Hij stopt aan het einde van de gang en duwt me een cel in. Ik val tegen de muur en voel mijn lichaam branden van de pijn. Ik kijk op en zie dat Aiden de deuren opslot doet. Ik probeer op te staan maar het lukt me niet, ik kruip naar de deur. "Wat doe ik hier?" Hij zwijgt. "Wat wil je van me! Laat me gaan!" Er ontstaat een grijns op zijn gezicht "ik wil veel schatje, maar voor nu is dit je slaap plaats" hij loopt weg. "Vieze bitch dat je bent, laat me gewoon gaan" ik hoor een deur dicht klappen en daarna volgt er een lange stilte. Hier zit ik dan, in een donkere cel bij een of andere gekken. Ik hoor mensen schreeuwen in de gang. Ik kruip naar de hoek achterin en ga daar zitten. Hoe heb ik dit geflikt.. waarom laten ze mij niet gaan. Een Marino, wat is daar bijzonder aan. Dat is mijn achternaam. Kennen ze mijn familie? Wie is die gast. Aiden... Aiden.. nooit van gehoord.
"Laat me los!!" Hoor ik een jongen schreeuwen, niet ver van mijn cel vandaan. "Laat me gaan!!!! Aaahhhhh" hoor ik hem weer schreeuwen. Ik zet mijn handen op mijn oren en sluit mijn ogen. Er rolt een traan over mijn wang. Ik wilde gewoon naar Italië om informatie over mijn ouders te vinden, maar nu ga ik er nooit achterkomen wat er met hen gebeurd is. Was ik maar thuis gebleven, bij mijn opa en oma. Omg wat moeten zij nu denken? Ze gaan zich vast zorgen maken, dat kan ik ze niet aandoen! Ik laat mijn hoofd tegen de muur zakken. Wat als ze me gaan vermoorden? Of erge dingen gaan laten doen. Rillingen verspreiden zich over mijn lichaam. Ik wil terug naar huis, samen met Rachel naar de winkels of naar de film. Ik wil weer samen met haar een slaap feestje houden en lachen. Maar inplaats daarvan zit ik hier, in een donkere cel bij gevaarlijke mensen waar ik waarschijnlijk nooit meer weg kom.
Ik sluit mijn ogen en val langzaam in slaap.Omg thanks dat jullie dit boek lezen😊😊 laat een comment en een vote achter💕💕
JE LEEST
Part of your gang!
RomanceHeb je ooit toen je klein was wel eens gedacht hoe je toekomst er uit zou zien? Of je gelukkig zou worden. Ik wel. Ik dacht dat ik later een prinses zou worden. Ik was klein dus don't judge me. Ik wilde een succes volle vrouw worden. Met een perfect...