~ Grace pov ~
De hele rit terug hebben Aiden en ik niks tegen elkaar gezegd. Ik hoef ook niet tegen hem te praten. Als we aangekomen zijn stap ik meteen uit de auto en loop richting de voordeur.
"Wacht Grace" ik negeer hem en loop gewoon door. Dan voel ik en hand die mijn arm vast grijpt. Ik draai me om. "Wat is er Aiden!?"
"Ik wil niet dat het raar tussen ons word..."
"Raar? Hoezo zou het raar worden tussen ons? Er is niks gebeurd" "Grace.."
"Laat me los!" "Weet je wel tegen wie je praat, ik ben de baas he ik kan je zo iets aan doen!"
"Ow echt? Ik ben zo bang, doe dan!"
"Grace doe niet zo" "laat me gewoon los" ik trek me uit zijn greep en ren naar de deur en bel aan.Rachel doet de deur open. "Grace!" Ze geeft me een stevige knuffel en dan kijkt ze naar iemand achter me. Ze laat me los en rent naar hem toe. Ik draai me om en kijk naar hoe ze naar Aiden toe rent en hem zoent. Ik begin tranen in mijn ogen te krijgen. Waarom ben ik zo dom..hij vindt Rachel leuk..
Rachel is mijn nichtje en ik hou echt van haar, maar op dit moment haat ik haar. Ik haat ze beide.Ik draai me weer om en zie dat Mason in de deur opening staat. Hij kijkt naar Rachel en Aiden. "Hey Mason" ik ga naast hem staan om ook naar hun te kijken. "Hoe was de missie"
"Het begon goed maar eindigde niet zo goed"
"Why?" "Mijn gevoelens voor Aiden zijn erger geworden..ookal heeft hij mij pijn gedaan..maar hij vindt Rachel leuk en hij voelt niks voor mij, duss ik moet hem vergeten"
"Ik heb hetzelfde met Rachel"
"Is er nog iets tussen jullie gebeurd?"
"Ik dacht wel dat Rachel mij leuk begon te vinden. We hebben veel tijd doorgebracht toen jullie op missie waren"
"Maarja zoals je ziet voelen ze alleen maar iets voor elkaar. Ik heb hier geen zin meer in. Ik weet niet eens waarom ik me zo voel, ik wil dit niet" ik zucht.
Rachel en Aiden lopen naar ons toe.
"Waar zijn jullie over aan het praten"
"Dat gaat jou niks aan"
"Niet zo een grote mond! Ga naar binnen, ga trainen met Sophia ofzo" "jij bepaald niet wat ik moet doen, dat doe ik zelf!"
Ik loop boos naar binnen.Ugh waarom moet hij zo irritant zijn.
Ik loop naar Sophia haar kamer. Ze is niet in haar kamer. Dan loop ik naar de trainingzaal en zie dat ze daar ook niet is. Mason loopt net langs "Mason!" Hij draait zich om. "Ja?"
"Waar is Sophia?" "Er was iets met haar oma dus ze heeft een week vrij gekregen om met haar familie door te brengen" "ow oke"
Dan loopt hij weer door. Ik loop naar mijn kamer als ik Aiden tegen kom. Ik probeer hem te ontlopen maar dan grijpt hij mijn arm vast.
"Laat me los!" Ik trek mijn arm terug.
"Waarom ben je niet aan het trainen?"
"Sophia is er niet" "wat?"
"Ja er was iets met haar oma dus ze heeft een week vrij gekregen"
"Oke dan ga ik je trainen" "uhm nee, dat hoeft niet" "ik ben hier de baas dus je doet wat ik zeg!" "Ugh je bent echt zo irritant"
Ik loop mijn kamer in. "Wat ga je doen?"
"Uhm me omkleden? Ik ga niet hierin trainen" en duw dan de deur voor zijn neus dicht.Ik trek mijn outfit aan om te trainen en doe mijn haar in een staart. Daarna doe ik de deur open en zie Aiden op me wachten. "We kunnen gaan" "ow echt? Nou wat een wonder" ik kijk hem geirriteerd aan maar zeg niks.
Samen lopen we naar de trainingzaal. "Ga daar staan" hij wijst naar een plek op de vloer. Zonder iets te zeggen loop ik naar de plek die hij heeft aangewezen. "Je weet al een beetje de basic dingen, die heb je van Sophia geleerd. Nu ga je de wat lastigere technieken leren"
Ik knik. Hij gaat voor me staan. "Oke, ga klaar staan" ik zet mijn rechter voet naar achteren en maak mijn handen in een vuist.
"Je moet een beetje gehurkt staan zodat je wat sneller kan bewegen. Ik help je wel" hij gaat achter me staan en pakt mijn heupen vast. Ik voel dat ik rood begin te worden. Shit!
Hij duwt mijn heupen een beetje naar beneden zodat ik gehurkt ga staan. "Ja zo sta je goed" hij gaat weer voor me staan. "Oke, als iemand je van voren aanvalt moet je letten op de ogen. De ogen geven heel snel weg waar degene gaat aanvallen. Stel je voor dat ik je wil aanvallen, let goed op mijn ogen."
Ik kijk naar zijn mooie ogen...uhm oke focus!
Zijn ogen kijken naar mijn rechter been. Toen ik zelf op een vechtsport zat heb ik geleerd dat mensen sneaky kunnen zijn, en Aiden kennende gaat hij iets onverwachts doen. Hij kijkt naar mijn rechter been zodat ik afgeleid raak, maar hij gaat me aanvallen op mijn linker been. Hij wilt tegen mijn linker been schoppen maar ik kan net op tijd springen en ontwijken.
Hij kijkt verbaasd.
"Huh? Hoe wist je dat ik dat zou doen"
"Ik heb op een vechtsport gezeten lang geleden"
"Hoezo heb je dat niet verteld?" "Haha omdat ik dacht dat het niet nodig was"
"Als je al kunt vechten heb je deze trainingen niet nodig" "jawel, ik ken wel een paar technieken maar ik ben lang nog niet zo goed als dat jullie zijn. Ik wil beter leren vechten"
Hij kijkt me trots en glimlachend aan. "Oke, wat weet je nog meer?".
JE LEEST
Part of your gang!
RomanceHeb je ooit toen je klein was wel eens gedacht hoe je toekomst er uit zou zien? Of je gelukkig zou worden. Ik wel. Ik dacht dat ik later een prinses zou worden. Ik was klein dus don't judge me. Ik wilde een succes volle vrouw worden. Met een perfect...