8

394 11 0
                                    

Pov Grace

Ik word wakker in een bed. Waar ben ik?
Ik ga zitten op het bed. Ik kijk om me heen. Ik voel in me zakken en pak mijn telefoon.

5 nieuwe berichten.

Aiden: als je wakker bent, kom naar de kantine.
Aiden: als je hulp nodig hebt, bel me.
Aiden: doe voorzichtig met je been.

Sophia: veel succes met je missie en met de jongens.
Sophia: wel levend terug komen x

Wat bedoelt ze daarmee?
En waarom doet Aiden oppeens zo aardig.
Ik sta op uit het bed en voel dan een stekende pijn in mijn been. Ik stroop mijn broek op en loop voorzichtig naar de badkamer. Ik kijk in de laatjes en pak een watje. Ik maak het watje nat en dep het op mijn wond. Ik kreun van de pijn maar dit moet gebeuren. Ik pak nog een watje en dep die erop. Ik Zie een EHBO doosje en maak die open. Er zit verband in. Ik pak het verband en wikkel het om mijn been. Ik knip het af en plak het vast. Ik doe mijn broek weer goed en neem snel een pilletje. Ik doe mijn haar goed en weer vast en loop daarna naar buiten.

We zijn in een hotel.
Ik zie mensen heen en weer lopen. Ik moet de kantine vinden. Ik loop naar beneden en zoek een bordje met 'kantine staan.
Als ik het bordje heb gevonden loop ik richting de kantine. Ik zie de jongens al zitten aan een tafel met hun eten. Ik loop naar ze toe en ga zitten. Ze kijken op. "Hey, uhh we wisten niet wat je lekker vond dus we hebben een beetje van alles gepakt" zegt Mason.
"Dankje" ik pak een croissant en eet het op.
"Gaat het weer een beetje" ik kijk naar Mason en knik. "Ja, ik heb mijn wond net verschoont en er verband omheen gedaan. Ik heb ook een pilletje genomen dus het gaat nu wat beter"
"Je hebt gisteren je eerste training voltooid. Hoe kwam je erbij om in een boom te klimmen?" Vraagt Brayden. "Vroeger klom ik ook vaak in bomen en zo kon ik een beter overzicht krijgen van alles" Aiden zwijgt al de hele tijd. Maar dan staat hij op "eet snel je eten op we gaan zo weg" zegt hij en loopt weg.

Ik zucht en eet snel alles op.
Ik loop naar mijn hotel kamer en kleed me snel om.

ik loop naar beneden met al mijn spullen en ga naar de auto

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

ik loop naar beneden met al mijn spullen en ga naar de auto.

De jongens zitten al in de auto en ik stap in.
"Waar gaan we vandaag heen?"
" de winkels"
"Winkels?"
"Ja, we moeten nieuwe kleren voor je kopen voor je missie"
"Jullie hebben me nog steeds niet verteld wat de missie is."
"Dat krijg je later te horen, wil je nu je mond houden dankje"
Ik kijk Aiden geiriteerd aan.

We stoppen bij een klein winkelcentrum.
We stappen uit en lopen naar binnen.
"Volg ons" zegt Brandon.
Ik loop achter ze aan een kleding winkel in.
Ik kijk rond en loop naar een leuk jasje die mijn aandacht trekt.
"Dit is leuk" zeg ik enthusiasts.
"Wacht bij de kleedkamers, wij kiezen je kleding uit" hoor ik Aiden achter me zeggen.
Ik draai me om en kijk ze raar aan.
"Wat? Dus ik mag niet eens mee beslissen?"
Ze schudden hun hoofd en Mason duwd me richting de kleedkamers.
"Ik kan wel zelf lopen hoor" zeg ik geiriteerd. Ik ruk me los uit zijn greep en ga zitten op een stoel.

Part of your gang!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu